Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Denk dat op 7 april de aankondiging was,daarmee :wallbash:

Die nieuwe physics vergen toch weer aanpassing.
Ook tunes die ik gebruikte zijn nu praktisch waardeloos geworden.
De meesten zijn ook trager dan voorheen als ik de commentaren zo lees.
En dat terwijl de tijden die nodig zijn om goud te halen op circuit ervaringen, rijbewijzen scherper zijn gesteld.

Allez mijn eerste goud bij een online TT.
In extremis nog 4 tienden ervan af gepitst wat me ongeveer 15000 plaatsen winst opleverde. :eek:

Die TT met de radical is wel fun en easy. Na dik 35 rondjes 0.5s onder goud target. Hopelijk genoeg

Tja,ik geraak met moeite onder 1'42"...

Die 1.31 update is me niet gunstig gezind.
Heb eens meegedaan aan de manufacturers cup op Interlagos,2x hopeloos laatste.
Waardoor ik van C rating bijna in D zit.

Had beter de Porsche gekozen,die Nissan ligt me sowieso al niet.
Beetje eigen schuld,maar wat me het meest frustreert is dat ik sinds die update praktisch geen auto onder controle kan houden,ondanks dat ik probeer te doseren met gas en rem blijf ik maar moeite hebben om vloeiend te rijden.
In die MC zat ben ik veruit laatste en toch blijf ik maar spinnen en driften terwijl je geen druk hebt van tegenstanders.
Kan tijdens het racen nooit niet in de buurt komen van mijn kwalificatie tijd.
Vraag me echt af hoe dat komt,maar dat euvel heb ik ook in GTSports gehad.
Het zal wel in mijn hoofd zitten,maar vind de auto tijdens races heel anders reageren dan tijdens kwalifacties.

Tja,ik geraak met moeite onder 1'42"...

Die 1.31 update is me niet gunstig gezind.
Heb eens meegedaan aan de manufacturers cup op Interlagos,2x hopeloos laatste.
Waardoor ik van C rating bijna in D zit.

Had beter de Porsche gekozen,die Nissan ligt me sowieso al niet.
Beetje eigen schuld,maar wat me het meest frustreert is dat ik sinds die update praktisch geen auto onder controle kan houden,ondanks dat ik probeer te doseren met gas en rem blijf ik maar moeite hebben om vloeiend te rijden.
In die MC zat ben ik veruit laatste en toch blijf ik maar spinnen en driften terwijl je geen druk hebt van tegenstanders.
Kan tijdens het racen nooit niet in de buurt komen van mijn kwalificatie tijd.
Vraag me echt af hoe dat komt,maar dat euvel heb ik ook in GTSports gehad.
Het zal wel in mijn hoofd zitten,maar vind de auto tijdens races heel anders reageren dan tijdens kwalifacties.
Hier wel hoog B ranking, soms A als k een goede week heb maar dan eindig ik altijd bij de laatsten 😅

Heb ook wel ff in B gezeten,maar nu serieus weggezakt.
Toch raar hoe dat werkt,soms start je als 7de eindig je 4de en uw ranking gaat praktisch niks omhoog,andersom gaat ze wel snel omlaag.

Maar liefst 3 time trials momenteel!

Het lijkt er op dat we voortaan elke week een nieuwe krijgen :clap: én er is deze week ook de kwalificatie voor de "Olympic Esports Series 2023" waar er maar liefst 4 miljoen valt te winnen! Al moet je dan wel binnen de 1.5% geraken (normaal 3%). Gelukkig ook hier troostprijzen voor zilver (5% zoals gewoonlijk, maar nu goed voor 2 miljoen) en brons (amper 20%, een pak trager dan de gebruikelijke 10%, goed voor 500 000).

(terug te vinden onder Sport, geen PlayStation Plus vereist)

187c19c369819-screenshotUrl.jpg

Clipboard02.png

die tijden verranderen pricies , ik kijk net nog eeens ben ben ineens brons op 2 van de 3.
terwijl ik op alle 3 zilver was .
dat werd eerst toch ni aangepast ?

die tijden verranderen pricies , ik kijk net nog eeens ben ben ineens brons op 2 van de 3.
terwijl ik op alle 3 zilver was .
dat werd eerst toch ni aangepast ?
Bij deze events wel he. Je moet binnen de 5% zitten van de snelste speler. Stel dat die een 1:40.000 weet te rijden, dan moet jij dus beter doen dan 1:45.000. Maar zet er vervolgens iemand een nieuwe toptijd neer, bvb. 1:39.500, dan moet je voor zilver beter doen dan 1:44.750. En zo gaat het de hele week door.

Aha nog is wat time trials. Doe k liever als online racen de laatste tijd. Die XJ220 moet ik me ook nog aanschaffen 😍 een van men favo wagens ooit.

Heb recent een PS VR2 aangeschaft, en heb dit weekend bij een maat eens de combinatie geprobeerd van VR - playseat - pedalen - Logitech stuur.
Écht wel vet, en impressive hoe de rotatie van het stuur exact overeenkomt met het stuur in-game.
Alles samen natuurlijk best een prijzige setup, maar zeker een aanrader. 🙂

Oh yeah, nog is een TT op de ring! Random GT3 wagen op de 24h layout. Na 2 rondjes al in’t zilver met een 8:26. Heb denk k wel niet de snelste wagen gepakt. Hier ga’k nog is moeite insteken om mss gold te halen.

8.32.863 met de M6 GT3

Dit met controller en TC op 3, iemand tips om dit te verbeteren.

Zonder TC rijden en manueel schakelen (tenzij je al MT rijdt).

zonder tractie scheelt wel serieus wat. Wel gewoon worden natuurlijk. Altijd TC uit hier maar wel counter steering assistance op weak. Helpt ook wat om de geen tractie op te vangen moest je beginnen spinnen.

Verder kunt ge op t GP parcours al veel tijd verliezen als ge slechte exits hebt na de bochten. Replays checken van top 100 rijders toont u ook wel waar marges liggen qua winst.

Terug
Bovenaan