The Magical Taz
Well-known member
Dat is een uitnodiging om een exclusieve wagen van dat merk te kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de eerste keer een licence test deed, had ik ook dat gevoel. Maar elke avond oefen ik een kwartiertje* specifiek op één proef en zo heb ik ondertussen overal goud op tot de voorlaatste proef van IA. Al een paar S testen gedaan en ik zit vaak niet in de buurt van goud, maar met genoeg oefenen zal het misschien wel lukken.Echt veel respect voor die alles goud hebben op Licenses, vooral die S. Echt diep respect.
Hier lukt het niet
S vind ik voorlopig nog de gemakkelijksteEcht veel respect voor die alles goud hebben op Licenses, vooral die S. Echt diep respect.
Hier lukt het niet
Nog maar 1 van gedaan.en vergeet de circuit experiences niet, die zijn het moeilijkst vind ik.
Echt respect dan, zo zie je maar hoe slechte gamer ik benS vind ik voorlopig nog de gemakkelijkste
Elke dag probeer ik er 1 van te doen en de eerste 5 heb ik zonder moeite gehaald, sommige zelfs van de eerste keer.
Bij de missies zitten er toch ook wel al enkele pittige tussen om op goud te halen!

Inderdaad, stoor ik mij ook aan. Ik rijd soms ook een gat van 30+ seconden dicht op twee à drie rondes en daarna kunnen ze vlotjes mee met hetzelfde of een nog iets hoger tempo.Ik zit nu aan die WTCR 600, en de catch-up valt hier enorm hard op.
Na de eerste 2 ronden (1.58 en 1.56) kom ik op de eerste plaats, na 35+ seconden goed gemaakt te hebben. 3de ronde doe ik 1.50 en lig ik geen seconde voor. 4de ronde mis ik een schakeling, en rijden ze zo dicht dat ze los in mijn gat rijden ...
Ik zie toch ook telkens deftige tijden staan van uEcht respect dan, zo zie je maar hoe slechte gamer ik ben![]()

Totdat Sophy AI er is zullen ze altijd wat gefoefel moeten doen met de tegenstanders, om een gevoel van inhalen en spanning te maken.Ik zit nu aan die WTCR 600, en de catch-up valt hier enorm hard op.
Na de eerste 2 ronden (1.58 en 1.56) kom ik op de eerste plaats, na 35+ seconden goed gemaakt te hebben. 3de ronde doe ik 1.50 en lig ik geen seconde voor. 4de ronde mis ik een schakeling, en rijden ze zo dicht dat ze los in mijn gat rijden ...
Ah ben content dat ik niet de enige ben.Krijg ik nu rare mails van playstation dat ik platina trofee zou hebben voor gran turismo terwijl dat belange niet zo is![]()
Op twitter begint het vol te lopen van meldingenAh ben content dat ik niet de enige ben.
tzal naar elke account gestuurd zijn