Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Echt veel respect voor die alles goud hebben op Licenses, vooral die S. Echt diep respect.
Hier lukt het niet

Echt veel respect voor die alles goud hebben op Licenses, vooral die S. Echt diep respect.
Hier lukt het niet
Als ik de eerste keer een licence test deed, had ik ook dat gevoel. Maar elke avond oefen ik een kwartiertje* specifiek op één proef en zo heb ik ondertussen overal goud op tot de voorlaatste proef van IA. Al een paar S testen gedaan en ik zit vaak niet in de buurt van goud, maar met genoeg oefenen zal het misschien wel lukken.

Ik geloof in u Jonas.

*kwartiertje of halfuurtje of uurtje, tijd vervaagt dan meestal....

Hier lukt het niet
S vind ik voorlopig nog de gemakkelijkste 😋
Elke dag probeer ik er 1 van te doen en de eerste 5 heb ik zonder moeite gehaald, sommige zelfs van de eerste keer.
Bij de missies zitten er toch ook wel al enkele pittige tussen om op goud te halen!

S vind ik voorlopig nog de gemakkelijkste 😋
Elke dag probeer ik er 1 van te doen en de eerste 5 heb ik zonder moeite gehaald, sommige zelfs van de eerste keer.
Bij de missies zitten er toch ook wel al enkele pittige tussen om op goud te halen!
Echt respect dan, zo zie je maar hoe slechte gamer ik ben :(

Ik zit nu aan die WTCR 600, en de catch-up valt hier enorm hard op.

Na de eerste 2 ronden (1.58 en 1.56) kom ik op de eerste plaats, na 35+ seconden goed gemaakt te hebben. 3de ronde doe ik 1.50 en lig ik geen seconde voor. 4de ronde mis ik een schakeling, en rijden ze zo dicht dat ze los in mijn gat rijden ...

Na de eerste 2 ronden (1.58 en 1.56) kom ik op de eerste plaats, na 35+ seconden goed gemaakt te hebben. 3de ronde doe ik 1.50 en lig ik geen seconde voor. 4de ronde mis ik een schakeling, en rijden ze zo dicht dat ze los in mijn gat rijden ...
Inderdaad, stoor ik mij ook aan. Ik rijd soms ook een gat van 30+ seconden dicht op twee à drie rondes en daarna kunnen ze vlotjes mee met hetzelfde of een nog iets hoger tempo.

Dat is al sinds GT5 of GT6 zo hoor,inhaalrace gaat vlot tot je aan de kop bent en dan kunnen die AI hun tempo zo immens verhogen.
Ook altijd over geklaagd.
Daarom dat ik liever staande starts heb met kwalificatie en geen rollende starts waarin je inhaalrace moet rijden en dan blijven ze in uw gat hangen.

Totdat Sophy AI er is zullen ze altijd wat gefoefel moeten doen met de tegenstanders, om een gevoel van inhalen en spanning te maken.

Krijg ik nu rare mails van playstation dat ik platina trofee zou hebben voor gran turismo terwijl dat belange niet zo is 😅

In krijg hier een mail van PlayStation met "Gefeliciteerd met je platina trofee in Gran Turismo 7, joertjeuhn!"

En ik heb het spel zelfs niet 😅

Terug
Bovenaan