Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Alé, al die details in het circuit ernaast; een riviertje, mensen die rond wandelen, camionette's die rond rijden, space x raketten :laugh: , heb ik zelden gezien in een racegame.
Om nog maar te zwijgen van de regen, de druppels en de wind zie je letterlijk (bumpercam), het opdrogen vh circuit. De laatste test op Spa viel mijn mond letterlijk open hoeveel detail er was.

Ik vind de graphics subliem van zowel op en naast het circuit,

Moet je maar is letten op hun poging om bomen/planten te laten bewegen in de wind... Ik waande mij terug in 1999.

Easter egg's zijn jolig maar horen wat mij betreft niet bij 'grafische pract & praal'. Ik vind de regeneffecten ook goed maar wat mij stoort is dat alle druppels exact even snel over je ruit gaan en 'once you see it :) '. In andere race games vind ik de regendruppels beter gedaan waar je ze ziet 'losschieten' .
Soit, gezien het algemene jubelgeluid online rond graphics verwacht ik ook niet veel medestanders te vinden voor men mening.

Moet je maar is letten op hun poging om bomen/planten te laten bewegen in de wind... Ik waande mij terug in 1999.

Easter egg's zijn jolig maar horen wat mij betreft niet bij 'grafische pract & praal'. Ik vind de regeneffecten ook goed maar wat mij stoort is dat alle druppels exact even snel over je ruit gaan en 'once you see it :) '. In andere race games vind ik de regendruppels beter gedaan waar je ze ziet 'losschieten' .
Soit, gezien het algemene jubelgeluid online rond graphics verwacht ik ook niet veel medestanders te vinden voor men mening.
Ik heb het gedurfd om in mijn review te zeggen dat ik er grafisch toch meer van verwachtte :p Ik heb het gevoel dat mensen die vol lof zijn over de graphics ofwel 100% GT fanboys zijn, ofwel gewoon al wat racegames gemist hebben de laatste jaren. Het is idd allemaal niet zo revolutionair, en sommige racegames deden sommige dingen idd beter.
Nu, voor mij doet dat er eigenlijk allemaal niet toe, maar als de graphics als argument worden bovengehaald omdat er kritiek wordt geuit op microtransactions of de moeilijkheid om credits te vergaren, dat is toch wat te zot.

Ik heb het gedurfd om in mijn review te zeggen dat ik er grafisch toch meer van verwachtte :p Ik heb het gevoel dat mensen die vol lof zijn over de graphics ofwel 100% GT fanboys zijn, ofwel gewoon al wat racegames gemist hebben de laatste jaren. Het is idd allemaal niet zo revolutionair, en sommige racegames deden sommige dingen idd beter.
Nu, voor mij doet dat er eigenlijk allemaal niet toe, maar als de graphics als argument worden bovengehaald omdat er kritiek wordt geuit op microtransactions of de moeilijkheid om credits te vergaren, dat is toch wat te zot.
Een fanboy kun je me zeker niet noemen, want heb maar alleen GT Sport deftig gespeeld.
En andere racegames op PS4 (/PS5) heb ik genoeg gespeeld.

En als argument haal ik dat niet boven ;)

Een fanboy kun je me zeker niet noemen, want heb maar alleen GT Sport deftig gespeeld.
En andere racegames op PS4 (/PS5) heb ik genoeg gespeeld.

En als argument haal ik dat niet boven ;)
Was niet per se op u gedoeld hoor.
Maar als je GT Sport dan toch gespeeld hebt, veel van de dingen die je aanhaalde zaten daar ook al in :p enige waar ik serieus van onder de indruk ben is de natte en uitdrogende baan, dat is effectief beste in zijn soort naar mijn ervaring.

Ik vind de graphics heel goed maar ook niet de absolute top. De auto's zien er echt geweldig uit, omgevingen zijn voor mij deftig maar blazen me niet weg. Alleen is dat niet zo belangrijk als ik er tegen 200 km/u door scheur, dan let ik toch vooral op de baan. Ik snap de keuze wel om auto's boven omgevingen te verkiezen qua detail en grafische pracht. Ik ben ook altijd het meest onder de indruk tijdens de nachtelijke races door de zalige lichteffecten, zeker als er dan ook nog regen bij komt.

Behalve de mtx bullshit ben ik er ook tevreden van, ik jaag me daar zelf niet zo in op maar ik vind het altijd gewoon teleurstellend als ontwikkelaars dat doen. En toch ook wel pijnlijk dat ik gisteren mijn spel van €80 niet kon spelen omdat ze hun servers niet op orde krijgen..

Deze post verwoord het probleem eigenlijk zeer goed.
Nog triester als je de berekeningen zo voor je ziet :(

194226d1d0a426381b3d0de03735ae842382e37c

Deze post verwoord het probleem eigenlijk zeer goed.
Ik kan wel volgen dat hij de casual gamer verdedigt. Maar hij laat precies ook uitschijnen als je enkel van het spel kan genieten als je de duurste auto's hebt.
Ik heb veel meer plezier van een Golf GTI MK2 ipv de zoveelste Porsche met 15000pk die niet op de baan te houden is.

Ja ze hebben die auto's duur gemaakt en ja zo moedigen ze u aan om credits te kopen. Maar geduld is een schone deugd, binnen dit en een half jaar zal die economie veel meer balanced zijn. En wie weet de fancy dure auto's goedkoper. Of duurder, dat kan ook. Tis maar een spel eh jongens :) .

Als je tot aan de end credits komt en die helemaal laat uitspelen zie je ook dat er serieus wat volk hun boterhammen van de laatste jaren met de inkomsten van dit spel moeten betaald worden. Game developers ontwikkelen een product om geld te verdienen en al de rest is lariekoek.

Vrees dat het hele weekend de servers offline gaan zijn.
Zijn ze gehackt of wat zijn ze allemaal aan't doen daar bij PD ?

Me ff bezig gehouden met gt sport en een bg livery gemaakt op een VGT auto.
Wel weinig kans dat je die livery online kunt gebruiken maar soit.
Ik zal wel eens proberen om een GR.4 of GR.3 livery te maken binnenkort.

Opgelet,enkel beschikbaar in GTSPORT

tags #vw #belgium #beyondgaming

db7qijy.jpg

Bju0bgw.jpg

n88aFTw.jpg

pxHE6wN.jpg

Special thanks towards @Jonas89 for providing the BG decals ;)

Wat zijn de beste auto's per klasse tegenwoordig ? Zijn er auto's die echt een must have zijn ? Heb de menukaarten afgerond, en moet nog de helft van de licenties behalen en heb ongeveerd 1,5 mio credits wat net genoeg is voor 1 supercar.

Vrees dat het hele weekend de servers offline gaan zijn.
Zijn ze gehackt of wat zijn ze allemaal aan't doen daar bij PD ?

Me ff bezig gehouden met gt sport en een bg livery gemaakt op een VGT auto.
Wel weinig kans dat je die livery online kunt gebruiken maar soit.
Ik zal wel eens proberen om een GR.4 of GR.3 livery te maken binnenkort.

Opgelet,enkel beschikbaar in GTSPORT

tags #vw #belgium #beyondgaming

db7qijy.jpg

Bju0bgw.jpg

n88aFTw.jpg

pxHE6wN.jpg

Special thanks towards @Jonas89 for providing the BG decals ;)
Zeer knap!

Nog ff algemene comment:
Van de graphics ben ik ook niet helemaal ondersteboven,ze zijn heel goed maar ik denk dat er al games zijn met meer indrukwekkende fx.

Ook vind ik dit niet de best GT qua content:
het ontbreken van bepaalde automerken zoals bvb Volvo en Opel steken me toch tegen.
wagenpark zal toch serieuze update moeten krijgen en niet alleen qua kwantiteit maar ook kwaliteit (daarmee bedoel ik meer recentere modellen)
ook circuits mogen er een hele boel bijkomen TokyoR245 (blijkbaar vervangen door die expressway),Apricot Hill,Autumn Ring,Midfield Raceway en Silverstone mis ik.

Zal wel allemaal afhangen van licenties.

Wat wel voor mij dan heel leuk is die livery editor.
Serieus pluspunt tov de oudere GT versies.

Ik kan wel volgen dat hij de casual gamer verdedigt. Maar hij laat precies ook uitschijnen als je enkel van het spel kan genieten als je de duurste auto's hebt.
Ik heb veel meer plezier van een Golf GTI MK2 ipv de zoveelste Porsche met 15000pk die niet op de baan te houden is.

Ja ze hebben die auto's duur gemaakt en ja zo moedigen ze u aan om credits te kopen. Maar geduld is een schone deugd, binnen dit en een half jaar zal die economie veel meer balanced zijn. En wie weet de fancy dure auto's goedkoper. Of duurder, dat kan ook. Tis maar een spel eh jongens :) .

Als je tot aan de end credits komt en die helemaal laat uitspelen zie je ook dat er serieus wat volk hun boterhammen van de laatste jaren met de inkomsten van dit spel moeten betaald worden. Game developers ontwikkelen een product om geld te verdienen en al de rest is lariekoek.
Dat is het hem net! De casual gamer kan op deze manier enkel er maar van dromen om zo'n legendarische wagen te bezitten. Wil je hem kopen met credits kan zo'n wagen tot 120€ kosten!!!!

Uiteraard hoef je die niet te kopen maar wat een ander wilt is daarom niet hetzelfde wat jij wilt. Grinden voor zo'n wagen duurt (nu zeker na patch 1.07) zo lang dat het voor de meeste zelfs gewoon niet haalbaar is.

Zelf heb ik er (nog) geen last van maar ooit ga ik wel op een punt komen dat er wagens gaan zijn die ik ga moeten laten passeren omdat ik de nodige credits er niet voor ga hebben. Op zich ga ik er niet van wakker liggen maar op die manier zie ik mij ook niet die bepaalde trophy te halen voor de 3 Le Mans wagens.

Dit is eigenlijk een perfect voorbeeld van wat de problemen kunnen zijn als de gamewereld overschakeld op digitaal online en streaming.

Je koopt een spel en bent compleet afhankelijk van servers en de goedwil van producenten.

Terug
Bovenaan