Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope, al 12u offlineWerkt het nog altijd niet? Allez tof ik ging vanavond ook eens wat langer GT7 spelen.
De aanpassingen aan rewards is ook wel zuur. Valt toch wel op dat ze pushen voor microtransactions. Ik kreeg ook na een paar uur al een uitnodiging om een exclusieve auto van anderhalf miljoen credits te kopen. Uiteraard maar voor een korte periode geldig.![]()
Ieder zijn speelstijl uiteraard.Ik heb het gemakkelijk kunnen uitspelen (menu) met maar 1 wagen te kopen, een pickup.
Dus zo persé naar dwingen doen ze niet zo. Maar snap je punt dat er teveel de nadruk op credits ligt
Ik heb het gemakkelijk kunnen uitspelen (menu) met maar 1 wagen te kopen, een pickup.
Dus zo persé naar dwingen doen ze niet zo. Maar snap je punt dat er teveel de nadruk op credits ligt
Ik denk dat het verschil is tussen Single en Multiplayer.Ieder zijn speelstijl uiteraard.
Niet dat ze het onmogelijk maken om een bepaalde wagen te bemachtigen,maar ik vind dat het keihard botst met de hele opzet van het rankingsysteem eigenlijk.
Je kan uw rank uiteindelijk gewoon kopen...dat is voor mij alvast nooit eerder gezien in een racegame.
Ja dat is idd waar. Die frustratie moet nog komen dus hierIk denk dat het verschil is tussen Single en Multiplayer.
Als ge ziet dat die ene speciale Peugeot alles ownt online, zelfs met crap-spelers, dan is dat toch dikke pay-to-win.
Maar in single play gaat ge nooit micro-transactions nodig hebben

Ja correct,maar desalniettemin gaat een groot deel van het opzet,beetje de essentie vd game hierdoor verloren...dat druist gewoon in tegen waar Gran Turismo voor staat vind ik.Ik denk dat het verschil is tussen Single en Multiplayer.
Als ge ziet dat die ene speciale Peugeot alles ownt online, zelfs met crap-spelers, dan is dat toch dikke pay-to-win.
Maar in single play gaat ge nooit micro-transactions nodig hebben
En toch vind ik het de beste GT op vlak van graphics, laadtijden en content. Superveel te doen sowieso.Ja correct,maar desalniettemin gaat een groot deel van het opzet,beetje de essentie vd game hierdoor verloren...dat druist gewoon in tegen waar Gran Turismo voor staat vind ik.
Om een voorbeeld te geven; in Forza (Horizon reeks) zit je bij wijze van spreken na 5 min al in een Koenigsegg of wat dan ook,dat is het uiteindelijke doel niet van die game.
Maar bij Gran Turismo en ben fan van dag 1...snap ik echt niet dat ze die weg zijn ingeslaan...tis ok om wat te grinden voor een wagen...die je dan online gebruikt.
Maar het opzettelijk een ellende maken met als optie,geef geld en je hebt het ook...das zo ON-Gran Turismo om te doen.
Idem!En toch vind ik het de beste GT op vlak van graphics, laadtijden en content. Superveel te doen sowieso.
In de SP heb je sowieso al geen echt geld nodig.
Gelukkig zitten we in de MP met de limiet van PP en cars.
Ik heb op zich er ook geen problemen mee, alleen is het in dit geval toch wel héél slecht aangepakt.Dit is de volgende stap in 'gaming'. Veel mensen die al jaren zeggen over mtx in games; je hoeft het niet te kopen....
Het mag (en moet imo) een grind zijn, liever dan dat ze alles naar je hoofd gooien. Maar zorg dan dat je een goeie balanced economy hebt. Als ik bvb een race wil doen van 100 laps in een mx5 op tsukuba zou dit evenveel moeten uitbetalen als iets waar je dezelfde tijd insteekt.Gran Turismo stond toch altijd wat bekend als "Grind Turismo"?
Nu hebben ze het gewoon de klagers die niet veel grinden gemakkelijk gemaakt; "Aja wil je die auto en niet grinden? Hier 500k credits voor 5€"
.Inderdaad, ik zou het ook vrij eenvoudig houden.Het mag (en moet imo) een grind zijn, liever dan dat ze alles naar je hoofd gooien. Maar zorg dan dat je een goeie balanced economy hebt. Als ik bvb een race wil doen van 100 laps in een mx5 op tsukuba zou dit evenveel moeten uitbetalen als iets waar je dezelfde tijd insteekt.
Het probleem is echter als je triple A game van 80-100 euro gebouwd is rond die " time-savers "
Limited time invitations voor dure wagen -> fomo -> kassa kassa
standaard mp zonder credits....
mp sport races waar je auto's redelijk duur moet tunen....
................
Alé, al die details in het circuit ernaast; een riviertje, mensen die rond wandelen, camionette's die rond rijden, (space x rakettenBegrijp me niet verkeerd, ik vind GT7 niet de perfecte game maar ik vind het zeer verrassend dat iedereen superlaaiend is over de graphics terwijl ik ze er eigenlijk maar zozo vind uitzien. De auto's zien er fantastisch uit, maar alles errond is maar meh. Gisteren Forza Horizon 5 nog is opgestart omdat GT7 maar offline bleef. Die omgeving ziet er wel veel beter uit... En soms heb je gewoon ook stomme grafische bugs. Remlichten van auto's die aangaan terwijl ze wegrijden van u...
), heb ik zelden gezien in een racegame.