Menu kaart 8 denk ik, zal kleine 2uurkes durenPff amai kwil gwn wat online spelen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Menu kaart 8 denk ik, zal kleine 2uurkes durenPff amai kwil gwn wat online spelen![]()
Er zitten inderdaad een hoop idioten bij online heb ik al gemerkt.Oefen eerst maar wat, zitten al genoeg rammers en pipo’s online
Wat ik niet wil zeggen dat jij dat bent, maar zit er voor iets wat later in. De basics leren oa

Menukaart 8. Heb het toevallig deze ochtend gehadIk dacht rond menukaart 10 ongeveer. Kan er mss een paar naast zitten![]()

ben al blij als ik in de top 10 kan eindigen met halve minuut achterstand op de leider.Ik kan nog steeds niet op de server van Gran Turismo, was dat onderhoud normaal nog niet afgelopen?
Extended Server Maintenance Notice
Today’s Gran Turismo 7 server maintenance will end later than previously mentioned.
Please give us a little more time to complete the maintenance so we can deliver to you the best possible experience. Please also note that online features, including Sport mode, will be unavailable during the maintenance period.
We sincerely apologise for any inconvenience this may cause to you and thank you for your understanding.
Inderdaad. Dit is echt puur voor overdreven winstbejag.Gemiddeld gezien vonden ze duidelijk dat de mensen te makkelijk credits verdienden die ze niet gekocht hadden![]()