Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Oefen eerst maar wat, zitten al genoeg rammers en pipo’s online
Wat ik niet wil zeggen dat jij dat bent, maar zit er voor iets wat later in. De basics leren oa
Er zitten inderdaad een hoop idioten bij online heb ik al gemerkt.
Maar ja die heb je in elk onlinespel he :)

Tiental keer race C gedaan online, geen enkele keer sprake van vuil spel. Maar de ratings werden wel overgenomen uit GT Sport.
Heb wel het idee dat er nog niet ZO veel volk online zit, ik word regelmatig gematcht met de wereldtop en ik maak geen enkele schijn van kans 😅 ben al blij als ik in de top 10 kan eindigen met halve minuut achterstand op de leider.

PXL_20220316_123134164.jpg

Ik kan nog steeds niet op de server van Gran Turismo, was dat onderhoud normaal nog niet afgelopen?

Extended Server Maintenance Notice

Today’s Gran Turismo 7 server maintenance will end later than previously mentioned.

Please give us a little more time to complete the maintenance so we can deliver to you the best possible experience. Please also note that online features, including Sport mode, will be unavailable during the maintenance period.

We sincerely apologise for any inconvenience this may cause to you and thank you for your understanding.

ah kei goe.
Dan kan ik met mijn missies en rijbewijzen verder idd. Ben alleen maar content met goud dus ja .... :)

Gemiddeld gezien vonden ze duidelijk dat de mensen te makkelijk credits verdienden die ze niet gekocht hadden :sarcastic:

Jawadde,dat blijft maar duren :angry::sarcastic:

Spelen zal er vandaag dus niet in zitten :(
Triestig dat ze die credit bonussen naar beneden halen 👎

This one does not spark joy.
Eigenlijk idioot dat een SP focus game niet meer dan een veredelde demo wordt als de servers plat zijn

Due to an issue found with Update 1.07, we are extending the current server maintenance period. We will confirm the completion time as soon as possible.

We apologise for any inconvenience this may cause and ask for your patience while we work to resolve the issue.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan