fomix
Well-known member
Moet je maar is letten op hun poging om bomen/planten te laten bewegen in de wind... Ik waande mij terug in 1999.Alé, al die details in het circuit ernaast; een riviertje, mensen die rond wandelen, camionette's die rond rijden, space x raketten, heb ik zelden gezien in een racegame.
Om nog maar te zwijgen van de regen, de druppels en de wind zie je letterlijk (bumpercam), het opdrogen vh circuit. De laatste test op Spa viel mijn mond letterlijk open hoeveel detail er was.
Ik vind de graphics subliem van zowel op en naast het circuit,
Easter egg's zijn jolig maar horen wat mij betreft niet bij 'grafische pract & praal'. Ik vind de regeneffecten ook goed maar wat mij stoort is dat alle druppels exact even snel over je ruit gaan en 'once you see it
'. In andere race games vind ik de regendruppels beter gedaan waar je ze ziet 'losschieten' .Soit, gezien het algemene jubelgeluid online rond graphics verwacht ik ook niet veel medestanders te vinden voor men mening.
, heb ik zelden gezien in een racegame.
Ik heb het gevoel dat mensen die vol lof zijn over de graphics ofwel 100% GT fanboys zijn, ofwel gewoon al wat racegames gemist hebben de laatste jaren. Het is idd allemaal niet zo revolutionair, en sommige racegames deden sommige dingen idd beter.