Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Stoor mij ook wel grotendeels aan het ontbreken van recente modellen. Zeker mij de Europese merken mag er eens een update gebeuren van het wagenpark.
Ben zelf heel grote autofan maar dan vooral van de wagens die je op straat tegen komt en niet zo die Le mans prototype"s en die dream wagens.

Juist! Ik hoop dat de Audi E-tron GT er komt in een update. De Taycan zit er al in, dus het kan toch zo moeilijk niet zijn :)

JAAAA! ALLEMAAL GOUD IN LICENSE!

:woohoo:
Momenteel bezig aan S7 met die F1. Voorlopig opgegeven met silver, nu even laten rusten.
Het verschil met de andere wagens is zo groot dat het een hele aanpassing is, bochten waar ge anders zou remmen moet ge nu volgas geven.

Momenteel bezig aan S7 met die F1. Voorlopig opgegeven met silver, nu even laten rusten.
Het verschil met de andere wagens is zo groot dat het een hele aanpassing is, bochten waar ge anders zou remmen moet ge nu volgas geven.
Ja idd, je moet u er volledig insmijten bij die
Parcours kennis telt ook veel mee. Maar Laguna niet mijn favoriet.

Maar tis doenbaar, als ik het kan…

Nog iemand waarbij de trophy niet verschijnt ?🤔

Edit ik denk nu net dat ik de pkatinum email gehad heb en mischien denkt het systeem dat ik al mijn trofees al heb en nu krijg ik er geen meer 😱

Laatst bewerkt:
Nog iemand waarbij de trophy niet verschijnt ?🤔

Edit ik denk nu net dat ik de pkatinum email gehad heb en mischien denkt het systeem dat ik al mijn trofees al heb en nu krijg ik er geen meer 😱
Ja heb die mail ook gehad :D

En welke trophy?

Kheb koop een pick up truck, auto 10 keer wassen en koop een electrische wagen geprobeerd en niets , geen trofee.
En ik heb ze nog niet.

Ja idd, je moet u er volledig insmijten bij die
Parcours kennis telt ook veel mee. Maar Laguna niet mijn favoriet.

Maar tis doenbaar, als ik het kan…
Ondertussen is het al gelukt op goud. Wel zeker een uur aan bezig geweest!
Laguna Seca is oldschool, zat in bijna alle GT's.

Ge zijt zo slecht niet zoals ge zelf beweerd, ge hebt toch ook overal goud en dat is niet iedereen gegeven 😉
Uwen tijd is zelf een tikkeltje beter dan de mijne op S7!

Laatst bewerkt:
Die statistieken bij uw profiel kloppen ook langs geen kanten. Bij sport krijg ik altijd 2 races bij ipv 1. En terwijl ik altijd nette racebonus krijg stijgt het aantal achter nette races niet.

Nieuwe legendary car voor 18.500.000 Cr 😁 das 20 uur non stop grinden, als ze niet dringend iets veranderen zalt rap gedaan zijn met GT7.

Nieuwe legendary car voor 18.500.000 Cr 😁 das 20 uur non stop grinden, als ze niet dringend iets veranderen zalt rap gedaan zijn met GT7.
De competitieve online community van Gran Turismo is zodanig actief en succesvol dat GT7 met gemak zal blijven meegaan tot GT8 er is.
Dat is ook het aspect dat mij persoonlijk het meeste aanspreekt, die super exclusieve auto's kunnen mij gestolen worden eerlijk gezegd.
Proper is heel dat systeem wel niet, zoveel is zeker.

ik heb het hier al gevraagd denk ik, maar je hebt geen mogelijkheden om te tunen, je rijd enkel met die wagen en niks anders vermoed ik in die 2de music rally??

ik heb daar toen letterlijk 4 uur zitten proberen om de perfecte lijn te vinden, en lukte me nog niet, ik zat er dan nog redelijk ver van, ik zal het niet tegoei hebben aangepakt zeker??

Terug
Bovenaan