Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

En win je door in de slipstream te rijden in de mr?

@marcel en @Cerulean ,ik ga dat nog enkele keren moeten herlezen vooraleer ik echt mee ben denk ik, misschien wel is yt vids bekijken, dat ik ook visueel zie waarop ik moet letten :unsure:

En ook: is er geen setting waarbij je kan zien of het harder bergop gaat?? In t echt zie je dat wel duidelijk, maar ik zie dat bv. niet altijd in game...

En ook: ik vind dat de bochten voor mij niet goed aangeduid zijn, ik weet met de standaard settings dus niet van, ok, hier komt een lange en stevige bocht aan... Ok je hebt wel het parcours rechtsboven, maar dat is te ver om te gaan zoeken van ah ja, die bocht komt eraan, ik moet al genoeg focussen om de wagen op de baan te houden...

Ik denk niet dat ze slipstream gaan uitzetten in de music rally´s, je moet daar wel geen wonderen van verwachten natuurlijk, dat gaat om enkele tiendes op z´n best.

Marcel en cerulan leggen het perfect uit hoe je moet schakelen. No offence, just asking: rij je zelf met een wagen? Een deel van het schakelen (vooral bij het downshiften zodat je niet te snel naar beneden gaat in je versnelling en je motor te hoog in of eind toeren zou slaan) gaat het ook om wat je hoort, een beetje het geluid van je motor kennen, net zoals in het echt. Want als je zelf met een wagen rijdt, althans toch al een tijdje kan ik me moeilijk voorstellen dat je telkens je wilt schakelen je nog naar je dashboard/toerenteller kijkt? Ook bij het bergop rijden, als je je toeren hoort zakken moet je eens downshiften, ook beetje trail and error in ´t begin als je je motorgeluid nog leert kennen.
Voor de rest zal het nog wat afhangen van pure parkoerkennis als je het nog wat lastig hebt met wat voor bocht er op je afkomt.
Visueel gebruik ik ook die blauwa balk in je dash die begint te flikkeren om op te schakelen. Maar na wat met een wagen gereden te hebben begin je uw motorgeluid te kennen en heb je dat om den duur niet meer nodig maar je blijft dat wel steeds zien in je "ooghoek" ( je kijkt er dus niet rechtstreeks naar maar je houdt de baan in de gaten).
Bij remfases net hetzelfde, je hebt naast de huidige versnelling die in het wit staat in rood de aangeraden versnelling klaar staan voor je aankomende bocht, mits wat oefenen begin je dat ook te zien in je "ooghoek" vooral het knipperen van dat rode vak. Voor mij is dat mijn rempuntindicator, niet altijd even accuraat maar na enkele pogingen perfectioneer je je rempunten wel. Maar da´s al op t randje rijden (naar mijn ervaring, zonder wagens af te stellen want daar ken ik weinig van)
Dus als je twijfelt om welke bocht er op je afkomt en je zit bvb op een recht stuk kijk je snel eens naar dat rode vakje, zit je in 5 en staat er een rode 4 naast dan komt er een zachte bocht, staat er een 1 of 2: hairpin incomming! 🙂
Hopelijk ben je hier wat mee.

Je mag uzelf zo niet onderschatten. Je bent best goed. Hier zal het niks worden voor alles goud. Misschien niet omdat ik niet goed genoeg ben, ik heb er de drive niet meer voor. Het ligt zelfs al 5 dagen langs de kant hier. Ben er redelijk in teleurgesteld, vooral om de reeds door anderen opgesomde redenen.
Ik moet toegeven wel dat ik het wel overdreven vind sommige reacties ivm de micro transacties. En ik keur het ook niet goed. Maar puur SP afgaande heb je die niet nodig. Ik had op einde 1 auto moeten kopen. In zowel missions/licenses/café

Het roulette kaartje is ook geluk hebben. Dat systeem moest er ook niet in. Giften en verkopen mis ik wel. Ziet hier nu met mijn 10 karts voor de trophy :crazy:

En ik vind persoonlijk zeer goede graphics, natuurlijk geen ervaring met grafische pracht op PC. Maar ik vind deze toch zeer goed uitzien

nja MP is wat het is, pipo’s overal in GT Sport. En de vreemde penalty’s. Daarom mss eens een BG lobby opzetten?

Ik moet toegeven wel dat ik het wel overdreven vind sommige reacties ivm de micro transacties. En ik keur het ook niet goed. Maar puur SP afgaande heb je die niet nodig. Ik had op einde 1 auto moeten kopen. In zowel missions/licenses/café

Het roulette kaartje is ook geluk hebben. Dat systeem moest er ook niet in. Giften en verkopen mis ik wel. Ziet hier nu met mijn 10 karts voor de trophy :crazy:

En ik vind persoonlijk zeer goede graphics, natuurlijk geen ervaring met grafische pracht op PC. Maar ik vind deze toch zeer goed uitzien

nja MP is wat het is, pipo’s overal in GT Sport. En de vreemde penalty’s. Daarom mss eens een BG lobby opzetten?

Ik weet nu wel niet welke wagens je nog allemaal krijgt maar ik koop al graag eens een dikke wagen bij.
Met wat grinden voor wat cash zit ik niet in maar wat ze er nu van gemaakt hebben is gewoon demotiverend. Zelfs verkopen hebben ze er uitgehaald. Was ik me in het begin zelfs niet van bewust, dus neen het ligt er vingerdik op dat ze er een cashcow willen van maken.

Grafisch en handeling heb ik niks negatiefs over te zeggen. Ben ik tevreden van. Online nog niet gereden.

Ik ga het nog wel spelen hoor en als er in de toekomst een bg-lobby komt doe ik zeker wel eens mee.
Maar momenteel ben ik even gedemotiveerd en heb ik zelfs spijt van preorder. Ik had me nochtans lang gelden voorgenomen nooit nog preorders te doen bij games( ik weet wel niet meer welke game daar voor gezorgd heeft indertijd). Ik heb me toch laten verleiden en zie opnieuw teleurstelling, ben al blij dat ik omwille van een kadobon niet zelf de volle pot heb betaald 😂

Vind ik toch wel vreemd hoor, vorige week heb ik minstens 20 keer race C op Daytona gedaan en élke keer heb ik zalige, faire races gehad. Echt wheel-to-wheel actie, elkaar ruimte laten, hier en daar wel eens een (ruim toelaatbare) divebomb, maar ik heb geen enkele rammer aan 't werk gezien. Hier en daar wel eens iets dat als racing incident kon beschouwd worden, maar da's maar normaal.

Nu anderzijds had ik gisteren wel een andere ervaring. Toen heb ik 2 keer race C op Autopolis gedaan en toen werd er (achteraan waar ik mee bengelde) echt zeer vuil gereden door een aantal idioten. Wel bizar dat het enige verschil tussen die ervaringen het circuit is, dat zou niet mogen uitmaken, want de ratings zijn uiteraard hetzelfde.

De penalty's blijven idd helaas wel een werkpunt. Als je er af geramd bent en zelf een penalty kreeg, werd dat waarschijnlijk geregistreerd als brake-check (of te vroeg geremd).
BG lobby met zeer veel plezier, hoop wel dat we dan hier wat overeenkomen over de opzet.

Het ligt zelfs al 5 dagen langs de kant hier. Ben er redelijk in teleurgesteld, vooral om de reeds door anderen opgesomde redenen.
Ik weet nu wel niet welke wagens je nog allemaal krijgt maar ik koop al graag eens een dikke wagen bij.

Met wat grinden voor wat cash zit ik niet in maar wat ze er nu van gemaakt hebben is gewoon demotiverend. Zelfs verkopen hebben ze er uitgehaald. Was ik me in het begin zelfs niet van bewust, dus neen het ligt er vingerdik op dat ze er een cashcow willen van maken.

Ik ga het nog wel spelen hoor en als er in de toekomst een bg-lobby komt doe ik zeker wel eens mee.
Maar momenteel ben ik even gedemotiveerd en heb ik zelfs spijt van preorder. Ik had me nochtans lang gelden voorgenomen nooit nog preorders te doen bij games( ik weet wel niet meer welke game daar voor gezorgd heeft indertijd). Ik heb me toch laten verleiden en zie opnieuw teleurstelling, ben al blij dat ik omwille van een kadobon niet zelf de volle pot heb betaald 😂
Persoonlijk heb ik momenteel nog niks last van al de opgesomde problemen. Ik kan ook niet elke dag spelen dus ik zit nog zo ver niet als de meeste en zo heb ik nog meer dan genoeg te doen.

Nog niet nodig gehad van te grinden. Als je de menus speelt en de rijbewijzen en missies op goud probeert te halen verdien je genoeg wagens om het spel te spelen, er zitten zelfs een aantal zeer goede tussen!

Geen spijt van mijn preorder. Free cash en een aantal redelijk goede wagens, dus waarom niet.
Ben er zeker van dat er in de nabije toekomst nog een hoop content gaat bijkomen.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om Co-op te spelen. Had verwacht dat ze da toch gingen integreren in GT.
Aangezien je redelijk wat moet grinden in het spel zou het leuk zijn dat je dat samen kan doen.
Of zie ik iets over het hoofd in zit dat al in het spel ? :)

Is er eigenlijk een mogelijkheid om Co-op te spelen. Had verwacht dat ze da toch gingen integreren in GT.
Aangezien je redelijk wat moet grinden in het spel zou het leuk zijn dat je dat samen kan doen.
Of zie ik iets over het hoofd in zit dat al in het spel ? :)
Nee, niets van dat. Online heb je heel wat mogelijkheden natuurlijk qua standaard multiplayer lobby's en competitieve modi, maar qua lokale multiplayer is het een beetje triestig, je kunt geen auto's uit je eigen garage kiezen (je bent beperkt tot een tiental auto's die het spel aanbiedt), er is geen mogelijkheid om AI tegenstanders toe te voegen, en toen ik het getest had kon speler 2 zelfs zijn controls en assists niet aanpassen, maar dat laatste ging wel nog opgelost worden dacht ik.

Nee, niets van dat. Online heb je heel wat mogelijkheden natuurlijk qua standaard multiplayer lobby's en competitieve modi, maar qua lokale multiplayer is het een beetje triestig, je kunt geen auto's uit je eigen garage kiezen (je bent beperkt tot een tiental auto's die het spel aanbiedt), er is geen mogelijkheid om AI tegenstanders toe te voegen, en toen ik het getest had kon speler 2 zelfs zijn controls en assists niet aanpassen, maar dat laatste ging wel nog opgelost worden dacht ik.
Pfff, dat is toch een gemiste kans voor een nieuw racespel. Zeker wanneer er zoveel gegrind moet worden. Dat is toch altijd leuker omdat samen te doen. Begrijp dat echt niet eerlijk gezegd, maar goe....

Kan iemand nog eens uitleggen hoe je die Beyond Gaming livery op je wagen kan plaatsen?

Als ik bij de livery editor zoek op “Beyond Gaming”, dan kan hij niets vinden.

Kan iemand nog eens uitleggen hoe je die Beyond Gaming livery op je wagen kan plaatsen?

Geen idee hoe Jonas en 666 het geregeld hebben. Ik heb via de GT7 website afbeeldingen toegevoegd aan mijn persoonlijke collectie.

Kan wel eens zien of ik ze openbaar kan zetten, idem voor mijn liveries als daar interesse voor is (Porsche, Mazda Atenza, Alfa 4C en Audi R8, allen Gr.3)

Normaal gezien kunt ge die ook bij mij terugvinden onder jolling1980. Heb die daar ook opgeslagen

Wat dat laatste betreft, je hebt rechtsonder toch een deftige view van de aankomende bochten?
Verder weet ik nu niet of je naar algemene tips vroeg of specifiek voor die music rally, dus sorry als mijn uitleg te algemeen was 😅
@Cerulean, moet ik is checken, want bij mij staat daar mijn vitessen
@Teknohol1c, ik heb niet zoveel race ervaring, zoals al gezegd speelde ik hiervoor altijd arcade racers, op automatic, ik heb een (stads)wagen(tje), nen 1000 maar, die ik heb gekocht om mee te leren rijden (in januari 2014,vrij laat begonnen met rijden) , en rij daar nog altijd mee rond, en woon net naast Brussel, bijna alles is hier 30 of 50, en doe weinig autoroutes (verste dat ik al gereden heb in 1e keer is zuid Luxemburg in BE :ROFLMAO: en terug)

Als ik zelf rijd hoor ik dat wel, maar heb zo ne indicator wanneer te schakelen, kweet het ben lui, maar ik let dus niet altijd op het motor geluid, maar weet ongeveer wel wanneer te schakelen, en dus ook terugschakelen in een steile bergop

Dit is dus ideaal om daar eens verandering in te brengen om manueel te leren rijden in games, maar ik ben niet gehaast, stap voor stap, ik heb nog tijd tot de volgende GT eh :p

Dat gas geven met rechter joystick is ook wel nice omdat je daarmee snel van gas naar remmen kan gaan en terug (met joystick ipv stuur dus)

Maar ben irl niet echt ne snelheidsduivel, maar heb wel respect voor diegenen die er skilled in zijn...

Mijnen droom is dus om nekeer mee te rijden met ne nurburgring 'taxi', pakt in ne m5 ofzo...

Voor de rest pik ik dus hier en daar een race mee, in de hoop dat ik na verloop van tijd wat bijleer, ben een trage leerling op dat vlak

Neat, net met de roulette een invite voor de Porsche VGT te kopen gewonnen.
En ik had al goed gespaard, dus meteen gekocht

anders voeg me eens toe op PSN, dan ingame op GT7 op mijn profiel gaan, en tussen al de screenshots achter decals zoeken. Die moet je toevoegen aan uw collection (bij hartje en repost)

Neat, net met de roulette een invite voor de Porsche VGT te kopen gewonnen.
En ik had al goed gespaard, dus meteen gekocht
Nice, ik heb niet de invite maar die auto zelf gewonnen met roulette, hiervoor altijd het laagste geldbedrag of een crappy onderdeel gekregen.

Gokken werkt, kinderen!

1df311e5870170e479c076167999772a_photo.webp

Je kan wel je eigen auto’s gebruiken in split-screen je moet ze alleen eerst toevoegen aan je favorieten in je garage. Dan komen ze in de lijst te staan waar je uit kan kiezen. Natuurlijk heel handig dat het niet uitgelegd wordt in de game ;) AI-tegenstanders kan idd niet.

Terug
Bovenaan