Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

anders voeg me eens toe op PSN, dan ingame op GT7 op mijn profiel gaan, en tussen al de screenshots achter decals zoeken. Die moet je toevoegen aan uw collection (bij hartje en repost)
Niet bijster origineel, maar ben blij met mijn auto nu. BG represent.

099495ab50ceb9a85b86f6c6c06eaa70_photo.webp

Mijnen droom is dus om nekeer mee te rijden met ne nurburgring 'taxi', pakt in ne m5 ofzo...

Meerijden? Gewoon zelf ja op circuit met eigen wagen :p Vorige week nog op Spa gereden.

Wrm zit er trouwens geen Lotus in dat spel... Dan koopt ne mens eens iets "exotisch" :unsure:

Meerijden? Gewoon zelf ja op circuit met eigen wagen :p Vorige week nog op Spa gereden.

Wrm zit er trouwens geen Lotus in dat spel... Dan koopt ne mens eens iets "exotisch" :unsure:
Nice, is dat een trackday met een begeleider? Doe je dat regelmatig?
Amai, uw filmpje haalt hier veel herinneringen naar boven 😍
Zelf maar 1x het genoegen gehad spa rond te crossen, wel met m´n eigen wagen tijdens seat duez days lang geleden. Vroeger deden we af en toe wel es een circuitdag met een paar vrienden (ikbenben is daar ene van) vroemdays op zolder enkele keren gedaan, nordschleiffe heb ik een periode bijna jaarlijks bezocht en enkele rondjes gereden (laatste keer is nu wel al 5 jaar geleden).
Op Zandvoort hun circuitexperience gedaan waar je met verschillende sportwagens tot een singleseater enkele rondjes mocht doen.
Hmm, missing those days now...

@Cerulean, moet ik is checken, want bij mij staat daar mijn vitessen
@Teknohol1c, ik heb niet zoveel race ervaring, zoals al gezegd speelde ik hiervoor altijd arcade racers, op automatic, ik heb een (stads)wagen(tje), nen 1000 maar, die ik heb gekocht om mee te leren rijden (in januari 2014,vrij laat begonnen met rijden) , en rij daar nog altijd mee rond, en woon net naast Brussel, bijna alles is hier 30 of 50, en doe weinig autoroutes (verste dat ik al gereden heb in 1e keer is zuid Luxemburg in BE :ROFLMAO: en terug)

Als ik zelf rijd hoor ik dat wel, maar heb zo ne indicator wanneer te schakelen, kweet het ben lui, maar ik let dus niet altijd op het motor geluid, maar weet ongeveer wel wanneer te schakelen, en dus ook terugschakelen in een steile bergop

Dit is dus ideaal om daar eens verandering in te brengen om manueel te leren rijden in games, maar ik ben niet gehaast, stap voor stap, ik heb nog tijd tot de volgende GT eh :p

Dat gas geven met rechter joystick is ook wel nice omdat je daarmee snel van gas naar remmen kan gaan en terug (met joystick ipv stuur dus)

Maar ben irl niet echt ne snelheidsduivel, maar heb wel respect voor diegenen die er skilled in zijn...

Mijnen droom is dus om nekeer mee te rijden met ne nurburgring 'taxi', pakt in ne m5 ofzo...

Voor de rest pik ik dus hier en daar een race mee, in de hoop dat ik na verloop van tijd wat bijleer, ben een trage leerling op dat vlak

Ja, als je beetje een petrolhead bent zit dat er allicht al wat ingebakken. Maakt niet veel uit met wat je rijdt, ik probeerde enkel maar mee te geven dat zelfs "wat beperktere" rijervaring al wat kan helpen ingame.
Zoals je zegt, je hebt tijd. Je komt er wel. Met de tips die iedereen je gegeven heeft kom je vast al een eind vooruit, je moet dat gewoon wat in de vingers krijgen.

By the way, je moet geen zotte snelheidsduivel zijn om wat feeling te ontwikkelen. Snel rijden rechtdoor kan iedereen. Opritten, sommige rondepunten, her en der vind je al eens een leuke stukje asfalt waar je ´s nacht wel es wat kan proberen. Niet dat ik u daartoe wil aanzetten hoor, just saying where it started for me 🤐 20jaar geleden (ow shit zeg... 😓) lag de wereld daar allemaal zo hard nog niet van wakker dan nu. Heb al schrik om commentaar te krijgen dat ik dit hier zo beschrijf, hehe. Anno 2022 moet ik aanraden om eens een circuit experience te doen op 1 of ander circuit. Zandvoort dat ik hier al aanhaalde heeft een vrij schappelijk aanbod maar wel zonder begeleider naast je (treintje rijden maar als iedereen goed volgt gaan ze best hard)
Iets met begeleider naast me zoals scifo toont met zijn filmpje heb ik nooit gedaan. Kan wel interessanter zijn om wat bij te leren natuurlijk. Denk dat elk circuit zo wel zijn dagen heeft met rentals waar je zoiets kan doen, zelfs op de nordschleife maar daar kost het wat meer...

Nice, is dat een trackday met een begeleider? Doe je dat regelmatig?
Amai, uw filmpje haalt hier veel herinneringen naar boven 😍
Zelf maar 1x het genoegen gehad spa rond te crossen, wel met m´n eigen wagen tijdens seat duez days lang geleden. Vroeger deden we af en toe wel es een circuitdag met een paar vrienden (ikbenben is daar ene van) vroemdays op zolder enkele keren gedaan, nordschleiffe heb ik een periode bijna jaarlijks bezocht en enkele rondjes gereden (laatste keer is nu wel al 5 jaar geleden).
Op Zandvoort hun circuitexperience gedaan waar je met verschillende sportwagens tot een singleseater enkele rondjes mocht doen.
Hmm, missing those days now...
Begeleider? Dat is mijn zus die schrik heeft :evil: (ze wilde ook es mee)

Mss hier opt forum wel es nordschleife uitstapjes plannen met wat BG leden, ook al ist gewoon als toeschouwer. Ik wil dit jaar daar wel es wat sfeer gan opsnuiven, en genoeg beziens daar lijkt me :p

Ben daar 2j geleden zo wat ingestapt, toch leuker dan altijd achter een scherm te zitten xD Aanrader is ook gewoon nen mx5, model maakt niet uit. Speels, lichtgewicht en gaat best goed vooruit en leuk om de limieten op te zoeken.

Toen ik nog mijne Mazda had:
Mazda Mx5 ND2 - Circuit Zolder

Simpel, ik wil meerijden met iemand die de max limits opzoekt, niet mezelf die ligt te tuffen en die iedereen met zen groot lichten moet waarschuwen om uit de weg te gaan :ROFLMAO:

Begeleider? Dat is mijn zus die schrik heeft :evil: (ze wilde ook es mee)

Mss hier opt forum wel es nordschleife uitstapjes plannen met wat BG leden, ook al ist gewoon als toeschouwer. Ik wil dit jaar daar wel es wat sfeer gan opsnuiven, en genoeg beziens daar lijkt me :p

Ben daar 2j geleden zo wat ingestapt, toch leuker dan altijd achter een scherm te zitten xD Aanrader is ook gewoon nen mx5, model maakt niet uit. Speels, lichtgewicht en gaat best goed vooruit en leuk om de limieten op te zoeken.

Toen ik nog mijne Mazda had:
Mazda Mx5 ND2 - Circuit Zolder

Uw zus, zalig 😂

Ja, het is daar altijd wel plezant om zelfs gewoon over de parking te wandelen. Daar is veel fijn speelgoed te zien.

Het moet inderdaad niet de zwaarste bak zijn om plezier te hebben op een circuit. Dat is mijn leon topsport ook niet. Het gaat tenslotte niet om snelle rondetijden maar de sensatie van het bochtenwerk. En dat kan je in principe zelfs met een 1000´tje 😇
Behalve op de nordschleife, als je daar niet genoeg vooruit geraakt en het is wat aan de drukke kant zit je echt niet op uw gemak op die baan en kan je 50/50 zelf geen goede lijnen rijden omdat je u rechts moet houden voor al dat geweld dat op je afkomt in je spiegels.

Ik vind het spijtig dat zoiets als de Norschleife zo ongelofelijk druk is. Ik zou daar graag eens op rijden, al was het met mijn eigen Mazda, maar dan helemaal alleen :unsure:

Ik vind het spijtig dat zoiets als de Norschleife zo ongelofelijk druk is. Ik zou daar graag eens op rijden, al was het met mijn eigen Mazda, maar dan helemaal alleen :unsure:
Met genoeg geld is dat waarschijnlijk wel mogelijk, ik wil precies wel niet weten wat ze daarvoor vragen :)

Eens getest & het werkt 😁

De stroomrekening zal er ook wel zijn dan, PS5 en PC de hele tijd laten draaien om Cr te farmen. Gaat wat ver maar zal bijna de enige optie zijn die we hebben...

Ergens hoop ik nog altijd dat ze gaan inzien wat ze fout hebben gedaan en het gaan rechttrekken.
Liefst van al zou ik willen dat ze de rewards gelijk trekken over heel de beschikbare races op basis van tijd nodig en de moeilijkheidsgraad zodat het niet uit maakt wat je doet en toch het gevoel hebt dat je evenveel Cr verdient.

Dit zal ik dan alleen maar doen om die 3 legendary Cars te kunnen kopen (Trophy) of ik aan men max. Credits zit. Zit nu rond de 15,6 miljoen en ik kijk iedere dag of de legendary Cars zijn geupdate.

Eens die trophy binnen dan stop ik daarmee.

De stroomrekening zal er ook wel zijn dan, PS5 en PC de hele tijd laten draaien om Cr te farmen. Gaat wat ver maar zal bijna de enige optie zijn die we hebben...

Ergens hoop ik nog altijd dat ze gaan inzien wat ze fout hebben gedaan en het gaan rechttrekken.
Liefst van al zou ik willen dat ze de rewards gelijk trekken over heel de beschikbare races op basis van tijd nodig en de moeilijkheidsgraad zodat het niet uit maakt wat je doet en toch het gevoel hebt dat je evenveel Cr verdient.
Er gaan denk wel nog aanpassingen komen al zal het nog wat duren denk ik. Het is nu de moment dat ze veel kunnen scheppen aan hun mtx.
Voor mij is het ook vooral tijd=beloning, ben wel klaar nu met de SP races te rijden. Zou graag wat custom races doen maar dat is volledig huilen met de pet op.

Dit zal ik dan alleen maar doen om die 3 legendary Cars te kunnen kopen (Trophy) of ik aan men max. Credits zit. Zit nu rond de 15,6 miljoen en ik kijk iedere dag of de legendary Cars zijn geupdate.

Eens die trophy binnen dan stop ik daarmee.
But why... :unsure:

Ik was eens voor de fun door alle races gegaan en opgeschreven welke reward je krijgt voor de race zelf.
In tijd kon ik het niet uitdrukken gezien ik geen idee heb wat de race/ronde tijden zijn voor de verschillende races.

Dus had ik het maar uitgedrukt in gereden km's per race en hoeveel keer je die moet rijden om aan 20M te geraken.
In die lijst zie je wel heel goed dat die rally races het meeste opbrengen voor de gerede afstand.

Ik heb er ook een voorstel bij gedaan van mijn idee voor een reward op basis van de afstand en PP van de auto nodig om de race te rijden (idee van moeilijkheid van de race). Ik weet ook dat het er zo nooit gaat uitzien, maar met mijn idee zou je bijna voor elke race dezelfde reward krijgen per afgelegde km rekening houden met de PP van de auto nodig om de race te rijden.

Dan kan je zelf kiezen welke race je leuk vind en daar 'correct' voor vergoed worden.

Als iemand ook eens wilt kijken, ik heb het in een excel staan op mijn onedrive: https://1drv.ms/x/s!AmkMSz8vPhZ8h7IhAsyfMortlWasEQ?e=FxnYHh

Je moet er wat geluk in hebben. Ik heb beide al meegemaakt. Elke 2 bochten om de oren gereden of maar 5 wagens tegen komen op de gehele rondrit.
Beste is in de week maar dan is er meestal maar een paar uur touristenfharen.
´t zal precies toch eens moeten gebeuren zo´n tripje. We zijn al met 4 (ja Ben, ik ga ervan uit da je meegaat 😄 )

Ben nog eens verder het menu aant afwerken. Zit nu Menu 33, World Touring Car PP600.

1ste race is zo lichte regen op Red Bull Ring. Wat is aan te raden? Moet ik intermediate banden kopen want op straatbanden lukt het precies niet.

Laatst bewerkt:
´t zal precies toch eens moeten gebeuren zo´n tripje. We zijn al met 4 (ja Ben, ik ga ervan uit da je meegaat 😄 )
Tuurlijk ga ik mee 😋 Als het mij past die dag wel natuurlijk.
Ben nog eens verder het menu aant afwerken. Zit nu Menu 33, World Touring Car PP600.

1ste race is zo lichte regen op Red Bull Ring. Wat is aan te raden? Moet ik intermediate banden kopen want op straatbanden lukt het precies niet.
Weet niet meer welke wagen ik gebruikt heb maar een 4x4 met Sport Mediums was meer dan voldoende.

Ofwel race/sport zacht ofwel intermediates gekozen.
Weet het ook niet meer,maar de kans is het grootst dat ik race zacht had.

Café ook afgewerkt.
Wel maar tweede geworden in dat laatste kampioenschap.
Die Castrol Toyota Supra gekozen omdat af te werken.

Terug
Bovenaan