@Cerulean, moet ik is checken, want bij mij staat daar mijn vitessen
@Teknohol1c, ik heb niet zoveel race ervaring, zoals al gezegd speelde ik hiervoor altijd arcade racers, op automatic, ik heb een (stads)wagen(tje), nen 1000 maar, die ik heb gekocht om mee te leren rijden (in januari 2014,vrij laat begonnen met rijden) , en rij daar nog altijd mee rond, en woon net naast Brussel, bijna alles is hier 30 of 50, en doe weinig autoroutes (verste dat ik al gereden heb in 1e keer is zuid Luxemburg in BE

en terug)
Als ik zelf rijd hoor ik dat wel, maar heb zo ne indicator wanneer te schakelen, kweet het ben lui, maar ik let dus niet altijd op het motor geluid, maar weet ongeveer wel wanneer te schakelen, en dus ook terugschakelen in een steile bergop
Dit is dus ideaal om daar eens verandering in te brengen om manueel te leren rijden in games, maar ik ben niet gehaast, stap voor stap, ik heb nog tijd tot de volgende GT eh
Dat gas geven met rechter joystick is ook wel nice omdat je daarmee snel van gas naar remmen kan gaan en terug (met joystick ipv stuur dus)
Maar ben irl niet echt ne snelheidsduivel, maar heb wel respect voor diegenen die er skilled in zijn...
Mijnen droom is dus om nekeer mee te rijden met ne nurburgring 'taxi', pakt in ne m5 ofzo...
Voor de rest pik ik dus hier en daar een race mee, in de hoop dat ik na verloop van tijd wat bijleer, ben een trage leerling op dat vlak