Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stoor mij ook wel grotendeels aan het ontbreken van recente modellen. Zeker mij de Europese merken mag er eens een update gebeuren van het wagenpark.
Ben zelf heel grote autofan maar dan vooral van de wagens die je op straat tegen komt en niet zo die Le mans prototype"s en die dream wagens.

Gewoon de recentere RS, AMG, M divisie en de kleinere recente hot hatchesJuist! Ik hoop dat de Audi E-tron GT er komt in een update. De Taycan zit er al in, dus het kan toch zo moeilijk niet zijn![]()
GT7 is niet sim genoeg om dit relevant te maken

Momenteel bezig aan S7 met die F1. Voorlopig opgegeven met silver, nu even laten rusten.JAAAA! ALLEMAAL GOUD IN LICENSE!
![]()
Ja idd, je moet u er volledig insmijten bij dieMomenteel bezig aan S7 met die F1. Voorlopig opgegeven met silver, nu even laten rusten.
Het verschil met de andere wagens is zo groot dat het een hele aanpassing is, bochten waar ge anders zou remmen moet ge nu volgas geven.
Ja heb die mail ook gehadNog iemand waarbij de trophy niet verschijnt ?
Edit ik denk nu net dat ik de pkatinum email gehad heb en mischien denkt het systeem dat ik al mijn trofees al heb en nu krijg ik er geen meer![]()

Ondertussen is het al gelukt op goud. Wel zeker een uur aan bezig geweest!Ja idd, je moet u er volledig insmijten bij die
Parcours kennis telt ook veel mee. Maar Laguna niet mijn favoriet.
Maar tis doenbaar, als ik het kan…

das 20 uur non stop grinden, als ze niet dringend iets veranderen zalt rap gedaan zijn met GT7.De competitieve online community van Gran Turismo is zodanig actief en succesvol dat GT7 met gemak zal blijven meegaan tot GT8 er is.Nieuwe legendary car voor 18.500.000 Crdas 20 uur non stop grinden, als ze niet dringend iets veranderen zalt rap gedaan zijn met GT7.
Is moeilijk, nog maar enkele uurtjes gespeeld, op deze race op gans gt7, maar deze nog niet behaaldLap, dankzij music rally zit dit liedje nu in mijn hoofd
Is de 2e in music rallyIs moeilijk, nog maar enkele uurtjes gespeeld, op deze race op gans gt7, maar deze nog niet behaald
Zo dikwijls moeten proberen danLap, dankzij music rally zit dit liedje nu in mijn hoofd

1 keer en ksta al boven u peiskZo dikwijls moeten proberen dan![]()

Waar zie je die statistieken?Die statistieken bij uw profiel kloppen ook langs geen kanten. Bij sport krijg ik altijd 2 races bij ipv 1. En terwijl ik altijd nette racebonus krijg stijgt het aantal achter nette races niet.