Google Phone Google pixel 6 (pro)

Ik heb sinds enkele weken/maanden problemen met de notificaties op mijn pixel 7a.

Als ik een screenshot neem of bericht via Whatsapp doorstuur of verwijder of dergelijke en er verschijnt een kleine pop up of notificatie, dan is deze een hele tijd op mijn scherm gefreezed.

Ik kan er niet op klikken of verslepen. Het is er gewoon even in gebrand en gaat meestal na een halve minuut ofzo pas weg.

Ook als ik berichten krijg via Whatsapp en er een notificatie met voorbeeldbericht komt: vroeger ging die pop up na enkele seconden weg, maar nu moet ik effectief het verslepen of als gelezen markeren vooraleer het verdwijnt.

Ik had ook een probleem dat de batterij immens snel leeg was en ik de gsm na 10u al opnieuw moest opladen. Maar met het afzetten van 5g is dit wel opgelost geraakt
 

Pixel 8 momenteel op ibood te koop voor 630EUR excl. verzending.

Lijkt me een goede deal.

Denken jullie dat er vanaf volgende week in solden nog mooiere koopjes te doen zullen zijn?

Ik heb em dikke week geleden gekocht, zelfde aanbieding, 630 + verzending. Mijn vorige Pixel, de 6, onlangs laten vallen dus de iBood aanbieding kwam op de perfecte moment.

Dik spijt van. Enorm veel last van de januari 2024 update, net zoals zovele pixel users. Helft van mijn apps werkt niet, crasht, kan niet inloggen...
 
Ik heb em dikke week geleden gekocht, zelfde aanbieding, 630 + verzending. Mijn vorige Pixel, de 6, onlangs laten vallen dus de iBood aanbieding kwam op de perfecte moment.

Dik spijt van. Enorm veel last van de januari 2024 update, net zoals zovele pixel users. Helft van mijn apps werkt niet, crasht, kan niet inloggen...

Heb 'em op dag van mijn post ook besteld. Tot op heden zeer tevreden van, en gelukkig nog niet geconfronteerd geweest met de issues welke jij en vele anderen wel blijken te ondervinden.
 
Terug
Bovenaan