Sneeuwstorm
Well-known member
Mooi voor Wout, 't is nog geen top-Wout maar de overwinning is binnen, goed voor het vertrouwen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch ook zalig, het enthousiasme van de Italiaanse reporter. Iedereen gunt het hem zo hard.

Tot de dag voor de start. En dan gewisseld voor StorerWie had er Del Torro van het begin in zijn sporza manager team? Ik denk dat iedereen hem nu wel zal inbrengen

Tot de dag voor de start. En dan gewisseld voor Storer![]()
![]()

Ik spendeer nooit heel m'n budget?Uit welke broekzak haal jij dat miljoentje ?![]()
Dat kan nie !Ik spendeer nooit heel m'n budget?
Nu heb ik ook nog 2 miljoen over.

Ook niet vergeten dat hij Del Toro onderweg een zak poen heeft beloofd in ruil voor de overwinning.
Onverstaanbaar Italiaans - WOUTE VAN AERTE Onverstaanbaar ItaliaansIk heb er geen yota van verstaan maar het heeft kippenvel bezorgd!![]()
op het vlakke stuk dan nog zal niet ver van zijn avg vermogen voor het volledige half uur zijn. Zeker aangezien zijn vermogen waarschijnlijk nog hoger zal liggen bij het oplopende stuk na dat eerste tussenpunt. Wat een beest.Aan het tweede tussenpunt toch niet meer preciesVan Aert toch goeie eerste tussentijd op zich. Niet op zijn topniveau maar voorlopig ook niet zo slecht als de eerste ITT. Tarling blaast iedereen weg maar daarachter staan ze toch met een hele hoop op een zakdoek.
Tarling zijn data daarnet: die kerel is gewoon effe casual ~500W aan het stampenop het vlakke stuk dan nog zal niet ver van zijn avg vermogen voor het volledige half uur zijn. Zeker aangezien zijn vermogen waarschijnlijk nog hoger zal liggen bij het oplopende stuk na dat eerste tussenpunt. Wat een beest.

Van 3" achter op Hoole naar 49" achter aan T2. Zakt er toch wat door.
Ok ook Tarling gaat van 17" voor naar 4" achter![]()
Wind die komt opzetten of gedraaid is? Van Aert die er door zakt snap ik nog maar dat ook Tarling hier een ferme patat krijgt is toch op zen minst opmerkelijk te noemen.Aan het tweede tussenpunt toch niet meer precies![]()