Giro d'Italia 2025

Mooiste koers van het jaar?
Massa’s beter dan strade zelf :p
En niet alleen omdat wva wint!

Deze commentaar op HLN vind ik ne leuke (*cynisme*)

VA wint een rit in de giro
"Fantastische overwinning van Van Aert. 20km wiel zuigen en er dan uitkomen. Wat een grote kampioen." :rofl:

VA trouwens in zijn interview
"Ik mocht niet overnemen. Hij is een concurrent voor mijn ploegmaat (Simon Yates)"

Laatst bewerkt:
Verschrikkelijk enerverend, de manier waarop hij zo dicht op Del Toro zijn wiel reed.

Desalniettemin: straffe toer en eentje voor de statistieken

Hopelijk zien we nu terug de VA van in de Vuelta vorig jaar, de druk zal er alleszins al minder zijn :)

Een duel op de Via Santa Caterina is toch steeds om van te smullen hoor, veel beter dan zo'n solo aankomst!

Hopelijk van zijn demonen verlost
Sporza leest mee

Zou Isaac dit kunnen rekken tot het einde volgens jullie? Lijkt me toch sterk.

Ben benieuwd hoe UAE omgaat met deze situatie tbh.

Het is een toptalent natuurlijk. Waarom zou het niet kunnen?

De Giro moet natuurlijk wel nog beginnen. Echt veel moordende bergritten zijn er niet dit jaar maar ze komen er wel. Dus moeilijk om te voorspellen hoe zo'n jonge gast de laatste dagen van een GT gaat doorbrengen.

Al hoeft zijn leeftijd geen probleem te zijn natuurlijk Ayuso is amper ouder en ook Pogacar won al GTs op die leeftijd.

Vooral benieuwd wat UAE gaat doen. Die staan nu met 4 renners voor Roglic. Vandaag zag je toch dat McNulty en Yates moesten knechten voor Ayuso dus er lijkt toch een hierarchie te zijn maar waar gaan ze Del Toro nu zetten? Ja kan de leider toch niet laten knechten voor de 2e?

Ik vond de podiumceremonie nogal vreemd, Del Torro z'n gezicht stond op onweer? Ok je wint de rit niet maar je draagt toch maar mooi die trui als GC renner.

Ik vond de podiumceremonie nogal vreemd, Del Torro z'n gezicht stond op onweer? Ok je wint de rit niet maar je draagt toch maar mooi die trui als GC renner.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2025%2F05%2F18%2F5362166c-8ed0-4944-87bd-b6b21bca08c2.jpg

Zie hem stralen :unsure:

Tis lang geleden dat ik nog zo heb liggen roepen tegen mijn scherm in de koers, eindelijk de verlossing voor Wout! :love:
Hier hetzelfde! De wereldtitel van Boonen in Madrid komt voor de geest, en Wout zijn overwinning in MSR, maar voor de rest kan ik niet direct iets herinneren.

Ik heb de koers niet kunnen zien maar ik kan me inbeelden dat UAE lange stukken voor Ayuso reed om Rogli verder op afstand te krijgen waardoor Del Toro niet meer voorsprong bekomen heeft in het klassement?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan