Gouden Greg!Hier hetzelfde! De wereldtitel van Boonen in Madrid komt voor de geest, en Wout zijn overwinning in MSR, maar voor de rest kan ik niet direct iets herinneren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gouden Greg!Hier hetzelfde! De wereldtitel van Boonen in Madrid komt voor de geest, en Wout zijn overwinning in MSR, maar voor de rest kan ik niet direct iets herinneren.
Ik heb de koers niet kunnen zien maar ik kan me inbeelden dat UAE lange stukken voor Ayuso reed om Rogli verder op afstand te krijgen waardoor Del Toro niet meer voorsprong bekomen heeft in het klassement?
Ik wil toch even mijn eigen citaat over Wout aanhalen toen velen hem hier ook al afschreven.Ben er zeker van dat Wout nu hij wat uitgeziekt is elke dag beter gaat worden, zeker nu morgen de eerste rustdag al daar is.
Kan ook een klein voordeel zijn nu hij veel tijd verloren heeft en zo toch wel meer vrijgeleide gaat krijgen van het peleton om voor etapewinst te kunnen gaan.

Klopt idd.. en Remco was 22 jaar toen hij de Vuelta won in 2022.Het is een toptalent natuurlijk. Waarom zou het niet kunnen?
De Giro moet natuurlijk wel nog beginnen. Echt veel moordende bergritten zijn er niet dit jaar maar ze komen er wel. Dus moeilijk om te voorspellen hoe zo'n jonge gast de laatste dagen van een GT gaat doorbrengen.
Al hoeft zijn leeftijd geen probleem te zijn natuurlijk Ayuso is amper ouder en ook Pogacar won al GTs op die leeftijd.
Vooral benieuwd wat UAE gaat doen. Die staan nu met 4 renners voor Roglic. Vandaag zag je toch dat McNulty en Yates moesten knechten voor Ayuso dus er lijkt toch een hierarchie te zijn maar waar gaan ze Del Toro nu zetten? Ja kan de leider toch niet laten knechten voor de 2e?
Voor hetzelfde geld stapt hij morgen af omdat zijn knie pijn doet, hij geen risico's wil nemen en concentreert hij zich op de Tour.Hij zou halverwege de Giro gaan afstappen of moeten gaan knechten en zou niet beter worden in de Giro.
Bewijs is geleverd vandaag![]()

Van dag 1, denk wel niet dat hij het roze zal kunnen houden tot het einde. Verwacht dat op de echte klimritten hij het net niet haalt.Wie had er Del Torro van het begin in zijn sporza manager team? Ik denk dat iedereen hem nu wel zal inbrengen
Als er één renner is waarvan je dit verwacht is het toch Wout wel imo. Een zekerheid was het niet na de afgelopen maanden maar bij Van Aert weet je wel dat er een realistische kans is dat hij beter wordt (tov de rest) naarmate zo'n ronde vordert. De meeste renners die niet 100% aan de start van een grote ronde komen zakken alleen maar verder weg, er zijn er zelfs genoeg die wel aan 100% starten die halfweg week 2 met moeite nog pap kunnen zeggen.Ik wil toch even mijn eigen citaat over Wout aanhalen toen velen hem hier ook al afschreven.
Hij zou halverwege de Giro gaan afstappen of moeten gaan knechten en zou niet beter worden in de Giro.
Bewijs is geleverd vandaag![]()
Wout die een Degendtje doet in de finestre rit zou de kers op de taart zijnIk verwacht Wout toch nog wel een paar keer mee in de vlucht deze Giro. Staan nog een aantal mooie vluchtersetappes op de planning. De tijdrit van dinsdag zou op parpier terug richting Tarling moeten vallen, zeker met die archi-slechte, 1ste tijdrit in het achterhoofd maar 0% kans heeft hij niet.
Deze commentaar op HLN vind ik ne leuke (*cynisme*)
VA wint een rit in de giro
"Fantastische overwinning van Van Aert. 20km wiel zuigen en er dan uitkomen. Wat een grote kampioen."
VA trouwens in zijn interview
"Ik mocht niet overnemen. Hij is een concurrent voor mijn ploegmaat (Simon Yates)"

Hij is verre van een pannekoek, maar in de bergen gaat hij doorzakken. Top-tien behoort tot de mogelijkheden, dat wel.En del toro die wint de giro, hoe sterk was die zeg.
Tweede worden achter VA. Natuurlijk doet dat zeer.Ik vond de podiumceremonie nogal vreemd, Del Torro z'n gezicht stond op onweer? Ok je wint de rit niet maar je draagt toch maar mooi die trui als GC renner.
Pls no. Laat dat knechten bergop achterwege. In een sprintfinale tot daar nog aan toe.Voor hetzelfde geld stapt hij morgen af omdat zijn knie pijn doet, hij geen risico's wil nemen en concentreert hij zich op de Tour.
Laten we wel wezen: Wout heeft 2 snipperdagen genomen (40 min langzamer dan de GC mannen) en Pogacar en MVDP staan niet aan de start.Amai, heel content voor Wout! Goed gedaan, dan kunnen de azijnpissers eindelijk weer hun muil houden![]()
En 12km in Del Toro zijn wiel gehangenLaten we wel wezen: Wout heeft 2 snipperdagen genomen (40 min langzamer dan de GC mannen) en Pogacar en MVDP staan niet aan de start.
![]()

Aha, dat verklaart de trage tijd op de Via San Caterina.Ook niet vergeten dat hij Del Toro onderweg een zak poen heeft beloofd in ruil voor de overwinning.