Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valpartij gok ikWaar was Gaviria nu naartoe?
Het is niet verboden om van richting te veranderen tijdens een sprint. Het zou wat zijn anders. Allemaal mooi treintje blijven rijden.Milan van rechts naar links en terug naar rechts. Gelukkig niemand geraakt zoals Dainese eerder deze Giro
Het probleem is dat na die tweede klim een lang stuk vlak is vooraleer de slotklim begint, dus dat nodigt niet echt uit om aan te vallen. Als je daar alleen terechtkomt rijd je uzelf gewoon kapot. Dan moet hij al zien dat hij wat mensen meekrijgt of eventueel kan doorrijden tot bij de vlucht v/d dag vooraleer dat vlakke stuk begint.Snel in plooi gelegde rit was een van de saaiste deze Giro en voor een zeldzame keer is het hen gegund na de crashes en covid-gevallen.
Morgen de perfecte rit voor De Plus om zijn slag te slaan op de tweede klim en Jumbo' mannetjes op te souperen, terwijl Thomas in het wiel kleeft van Roglic.
Ik heb vertrouwen in Ineos en hun wetenschappelijke aanpak. Die gaan dat wel timen.Dan moet hij al zien dat hij wat mensen meekrijgt of eventueel kan doorrijden tot bij de vlucht v/d dag vooraleer dat vlakke stuk begint.
Als we Lefevere mogen geloven zal het dit worden. Geen grote ronde meer, wel veel eendagskoersen en wat kleinere rondjes. lijkt me ook de plezantste optie.Moet hij per sé nog aan een grote ronde starten dit seizoen? Nu snel-snel nog een Tourvoorbereiding in elkaar flansen vind ik geen goed idee en opnieuw de Vuelta proberen te winnen lijkt me ook geen cadeau voor hem: opnieuw wekenlang op hoogtestage en nog veel meer dan in deze Giro gaat iedereen enkel en alleen tevreden zijn met winst want tja, vorig jaar is het toch ook gelukt? Wint hij niet dan zal hij het heel de winter mogen horen.
Ik zou hem graag alle grote eendagskoersen zien rijden en wat rittenkoersen van een week.
Wat wil Remco?Als we Lefevere mogen geloven zal het dit worden. Geen grote ronde meer, wel veel eendagskoersen en wat kleinere rondjes. lijkt me ook de plezantste optie.
Maar de plezantste optie is natuurlijk niet altijd de beste optie voor de toekomst. Swat, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn zeker.Als we Lefevere mogen geloven zal het dit worden. Geen grote ronde meer, wel veel eendagskoersen en wat kleinere rondjes. lijkt me ook de plezantste optie.
Hij heeft zijn grote ronde gedaan dit jaar.Als renner van zijn niveau moet je toch wel echt een grote ronde doen in je seizoen. Anders zal het aantal racedagen toch ook zwaar tegenvallen.