Meer aan de hand zoals?
Ik vond Remco er al belabberd uit zien op het startpodium daarstraks... dikke ogen, precies slechte geslagen oid. Zonder tegenbericht interpreteer ik dit als Remco is gewoon slechter geworden na de rit en is in de loop van het avond koorts beginnen maken (of iets dergelijks)... meer zoek ik daar niet achter. Als het zo is dat hij nu koorts heeft (of zich écht slecht voelt) kan je beter gewoon zeggen "het stopt hier" ipv morgen nog een heel circus te gaan opstarten met persmomenten en al die aandacht met de roze trui om dan dinsdag na 20km af te stappen, wat heb je daar aan?
En als hij zich nu slecht voelt en tegen dinsdagochtend zich wat beter voelt, dan nog kan je je de vraag stellen of dat wel een goed idee is van verder te proberen rijden. Sowieso wordt je nooit beter in een ronde van 3 weken... als je dan ook nog je rustdag moet gebruiken om virussen af te vechten in plaats van te goeie te herstellen dan stopt het gewoon.
Er zijn nog genoeg andere koersen dit jaar, hier tegen beter weten in nog een week blijven verder rijden tot ge vrijdag dan toch een patat van hier tot in Rome krijgt heeft geen enkel nut.