Giro d'Italia 2023

Gran Sasso is een draak van een klim maar prima voor in de eerste week.

Het hoort trouwens wel niet om na 4ritten in lijn al te komen klagen over de spektakelwaarde.

José pls

Morgen kan nog een leuke aankomst worden met zo een kaske op 5km, en nog wat, van de meet.

Blijkbaar niemand goesting om te koersen door de wind volgens Thomas
edit: Ah cool Basso zit blijkbaar ook bij EOLO

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij had vandaag Bais kopman gemaakt op de giromanager

En dan met 7 man nog punten (roglic / Remco / Almeida /hart / buitrago en nog enkele andere)
En maar 300ste :biglaugh:

Een vriend van mij had vandaag Bais kopman gemaakt op de giromanager

En dan met 7 man nog punten (roglic / Remco / Almeida /hart / buitrago en nog enkele andere)
En maar 300ste :biglaugh:
Ik stel mij echt vragen bij zulke zaken.
Zijn er nu echt mensen die vooraf zeggen “vandaag wordt het Bais zijn dag, ik maak hem kopman!”.
Ik had al van zijn broer gehoord, maar van deze beste man nog niet.

Ik stel mij echt vragen bij zulke zaken.
Zijn er nu echt mensen die vooraf zeggen “vandaag wordt het Bais zijn dag, ik maak hem kopman!”.
Ik had al van zijn broer gehoord, maar van deze beste man nog niet.

Ik heb Bais bvb. Ook ergens gespeeld in een ploeg wel

Zijn redenering was, sowieso niet voor GC vandaag en Bais was zijn beste klimmer voor een lange vlucht van iedereen die hij meehad.

Dat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.
Ja en nee, als een van de twee niet meesprint pakt de andere misschien enkele seconden. Dan kan je beter uitgaan van je eigen sterkte en gewoon aangaan.
Waarschijnlijk heeft dat geen belang in de eindafrekening, maar tot verschillen echt groot worden telt elke seconde.

Dat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.
Het is nog lang, maar die indruk krijg ik ook.
3de week zal nog een belangrijke worden, kan je veel tijd verliezen ook wanneer je een inzinking krijgt.

Hopelijk kan Remco morgen nog een tik uitdelen, dan hoeft hij in de 3e week zelfs niet volledig top meer te zijn.

Yupla Ganna uit de giro met rona, gaat de laatste niet zijn, hopelijk niemand van echte tenoren die er zo uitgaat ook

Terug
Bovenaan