{BK}Black Devil
Well-known member
zondag nog wat meer tijd nemen , en zonder vallen ziet het er toch goed uit voor Remco .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gran Sasso is een draak van een klim maar prima voor in de eerste week.
Het hoort trouwens wel niet om na 4ritten in lijn al te komen klagen over de spektakelwaarde.

Ik stel mij echt vragen bij zulke zaken.Een vriend van mij had vandaag Bais kopman gemaakt op de giromanager
En dan met 7 man nog punten (roglic / Remco / Almeida /hart / buitrago en nog enkele andere)
En maar 300ste![]()
Ik stel mij echt vragen bij zulke zaken.
Zijn er nu echt mensen die vooraf zeggen “vandaag wordt het Bais zijn dag, ik maak hem kopman!”.
Ik had al van zijn broer gehoord, maar van deze beste man nog niet.
Deze sla ik even op voor binnen 2 wekenDat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.

Ja en nee, als een van de twee niet meesprint pakt de andere misschien enkele seconden. Dan kan je beter uitgaan van je eigen sterkte en gewoon aangaan.Dat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.
Roglic zat toch dicht in het wiel dus kan nog spannend worden.Dat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.
Het is nog lang, maar die indruk krijg ik ook.Dat spurtje van Remco was niet nodig. Maar Remco wint behoudens ongelukken met de vingers in de neus de Giro.