Toch duidelijk Dainese die wint?
Duidelijk? heb je net die foto gezien
closer kan bijna nietKwamen beide van heel ver hadden nog veel goed te maken op mathewss.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch duidelijk Dainese die wint?
closer kan bijna nietWas idd closer dan ik dacht, maar Dainese zag ik toch echt als eerste over de meet komen.Duidelijk? heb je net die foto geziencloser kan bijna niet
Kwamen beide van heel ver hadden nog veel goed te maken op mathewss.
Was idd closer dan ik dacht, maar Dainese zag ik toch echt als eerste over de meet komen.
Alleen komt Milan altijd van ver en zit VA meestal op de juiste plekMilan, de Van Aert van deze Giro met al zijn 2de plekken.
Serieus compliment, zo vergeleken worden met een titaan op een fietsMilan, de Van Aert van deze Giro met al zijn 2de plekken.

Zeker weten. Was sowieso gewoon meegeweest met Almeida en Thomas voor de ritzege.Remco had ze allemaal opgegeten verdomme
Weet je natuurlijk nooit he.Zeker weten. Was sowieso gewoon meegeweest met Almeida en Thomas voor de ritzege.
De winnaarwie pakt de rit vandaag? Vluchters of de klassementsmanne ?

Ik gok op een vluchter.wie pakt de rit vandaag? Vluchters of de klassementsmanne ?
Ja in Italië kunnen ze inderdaad wel nog wat leren als het over treinen gaat.Geef die gast eens een goeie trein
Deze keer lag het ook aan Milan zelf, hij had nog 1 man en volgt hem niet.Als die Milan nu eens zich deftig kan positioneren verliest die toch geen enkele sprint? Als je ziet van waar die telkens komt en steeds toch nog bijna volledig kan terugkomen..
Geef die gast eens een goeie trein

We zullen volgend jaar bij Trek zien hé.Geef die gast eens een goeie trein
Ja het lijkt alsof hij wel een bepaald tempo kan rijden maar hij door (fysieke?) problemen niet kan doorduwen.Roglic kwam dus al 2x in de "problemen" op die eerste klim van de dag. Tweede keer trok Ineos even door, maar Jumbo reed wel vlot met Roglic het gat dicht. Afwachten dus of het echt aan de benen lag, maar ziet er toch niet goed uit.