Giro d'Italia 2023

Eurosport commentaar was ook weer goed :sarcastic:
"Perfecte leadout van DSM" wanneer hun laatste man op 1 km van de streep van kop gaat.

Was idd closer dan ik dacht, maar Dainese zag ik toch echt als eerste over de meet komen.
2778bed9-fa47-11ed-91d7-02b7b76bf47f.jpg

Ik durf nooit te gokken op basis van het vooraanzicht wie wint.

Als die Milan nu eens zich deftig kan positioneren verliest die toch geen enkele sprint? Als je ziet van waar die telkens komt en steeds toch nog bijna volledig kan terugkomen..
Geef die gast eens een goeie trein

Als die Milan nu eens zich deftig kan positioneren verliest die toch geen enkele sprint? Als je ziet van waar die telkens komt en steeds toch nog bijna volledig kan terugkomen..
Deze keer lag het ook aan Milan zelf, hij had nog 1 man en volgt hem niet.

Van wilder pakt hem vandaag :)
Niks te verliezen , 3 minuten voor op zijn achtervolger in de GC
En hij moet er een stuk of 3 goedmaken als hij top 10 wilt halen.

Ik hoop dat Thomas , Almeida er vandaag afkrijgt.
Leek er toch zo even op, maar almeida is een taaie klant en heeft sterk eindschot meestal.

We zullen volgend jaar bij Trek zien hé.
Met Lidl als nieuwe hoofdsponsor zullen ze daar toch wel over een hoger budget gaan beschikken. En ze hebben voor volgend seizoen maar 11 renners meer onder contract + Milan dan. Dus daar kan het één en ander veranderen.

Gee terug mee in de vlucht. De zesde keer al.
Frigo en Pinot ook.
Valt op dat in elke GT het dikwijls zelfde vluchters zijn (+ anderen), die meerdere keren in de vlucht van de dag zitten.
Goede renners in de vorm van hun leven met een onuitputtelijk arsenaal van energie.

Roglic kwam dus al 2x in de "problemen" op die eerste klim van de dag. Tweede keer trok Ineos even door, maar Jumbo reed wel vlot met Roglic het gat dicht. Afwachten dus of het echt aan de benen lag, maar ziet er toch niet goed uit.

Roglic kwam dus al 2x in de "problemen" op die eerste klim van de dag. Tweede keer trok Ineos even door, maar Jumbo reed wel vlot met Roglic het gat dicht. Afwachten dus of het echt aan de benen lag, maar ziet er toch niet goed uit.
Ja het lijkt alsof hij wel een bepaald tempo kan rijden maar hij door (fysieke?) problemen niet kan doorduwen.
Waarschijnlijk toch wel wat meer last door zijn valpartijen dan verwacht ..

Terug
Bovenaan