Heu jawel. Ik had daar ook gelegenZet eender welke renner daar en die valt niet.
(Grapje hé)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heu jawel. Ik had daar ook gelegenZet eender welke renner daar en die valt niet.
(Grapje hé)Klopt, heel jammer...Jammer ook wél dat Almeida zoveel tijd verloor in het begin van de ronde. 1 slechte dag in de regen ...
Ook deels mentaal 'aa nee ik ga toch niet vallen' en verkeerde beslissing nemen. Want al de rest rond hem viel dacht ik nietZet eender welke renner daar en die valt niet.
Nee oké dat is overdreven, maar hoe hij viel is toch echt wel minder goeie stuurman zijn en een beetje gedemotiveerd rondrijden.
Ik weet vrij zeker dat hij niet zal uitrijden en zijn doelen verder op het jaar zal leggen. Maar denk dat hij eerst fysiek en mentaal zal moeten recupereren.

Die reed ze allemaal voorbij vanboven op de vangrail op zijn achterwiel met 1 hand bedoel je.Sagan sprong gewoon over de vangrail![]()
Nu verdraai je toch de waarheid. Hij is nooit achter de vangrail geweest, en is er dus ook nooit over gekropen. Hij is er een stukje over geschoven maar viel dan terug vooruit.Het ergste van al is dat hij dan nog terug over de vangrail kruipt en staat in de lijn waar de anderen uit de bocht komen. Natuurlijk vliegt er dan 1 op je. Blijf dan toch achter de vangrail om te bekomen.
Ah idd. Ik dacht dat hij er volledig over ging.Nu verdraai je toch de waarheid. Hij is nooit achter de vangrail geweest, en is er dus ook nooit over gekropen. Hij is er een stukje over geschoven maar viel dan terug vooruit.
Ik heb het hier nog even uitgeknipt. En het volgende beeld dat we kregen er bij aan geplakt. Een beeld waar Remco netjes aan de overkant staat te bekomen terwijl 2 andere renners wel - volgens u - super gevaarlijk staan wachten aan de foute kant van de vangrail.
![]()
Sagan passeert daar wel omdat hij zijn evenwichtspunt verlegd. Evenepoel leunt net meer naar links i.p.v. de schouders en blik naar rechts te wenden.Ah idd. Ik dacht dat hij er volledig over ging.
Die andere 2 staan wel nog niet stil dus dat is wel logisch dat ze daar nog zijn.
Onzin.. hij kon geen kant meer uit daar aan die snelheid.. ofwel was het over de vangrail.. ofwel over de gevallen renners voor hem/naast hem.. Een andere renner zou daar ook tegen de grond gevlogen zijn..Zet een Sagan ipv Remco en die valt daar niet denk ik
Vandaar dat die van Astana, Alpecin en AG2R niet vallenOnzin.. hij kon geen kant meer uit daar aan die snelheid.. ofwel was het over de vangrail.. ofwel over de gevallen renners voor hem/naast hem.. Een andere renner zou daar ook tegen de grond gevlogen zijn..

Die zaten niet eens waar Remco zaten op het moment van de val.. dat is mijn punt. Die hadden nog uitwijkmogelijkheden, Remco niet meer op dat punt aan die vangrail. Blijkbaar nog niet veel afdalingen met een koersfiets gereden om te weten hoe dat aanvoelt.Vandaar dat die van Astana, Alpecin en AG2R niet vallen![]()
Euh hij zit helemaal achteraan en die van AG2R kan er zelfs nog helemaal langs en die ander kunnen stoppen voor de gevallen renners. Die hebben net nog minder ruimte als hem.Die zaten niet eens waar Remco zaten op het moment van de val.. dat is mijn punt. Die hadden nog uitwijkmogelijkheden, Remco niet meer op dat punt aan die vangrail. Blijkbaar nog niet veel afdalingen met een koersfiets gereden om te weten hoe dat aanvoelt.
Zet een Sagan ipv Remco en die valt daar niet denk ik

Je ziet toch zelf wel dat die van AG2R net meer ruimte heeft om te corrigeren? Die renner is ook de reden dat Remco verder richting de vangrail gaat. Los daarvan, je ziet zijn beperking en een Sagan zou dat nog wel gecorrigeerd krijgen.Euh hij zit helemaal achteraan en die van AG2R kan er zelfs nog helemaal langs en die ander kunnen stoppen voor de gevallen renners. Die hebben net nog minder ruimte als hem.
Al ooit op een fiets zonder zijwieltjes gezeten?