Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar in Innsbruck wint Evenepoel!En als ze de finish in Innsbruck hadden gelegd, dan was Yates misschien roze trui met 7 minuten voor op Bernal![]()
En als ze de finish in Innsbruck hadden gelegd, dan was Yates misschien roze trui met 7 minuten voor op Bernal![]()
Die zit al twee weken compleet verkrampt op zijn fiets. Dit zat eraan te komen.Zou Quickstep het in de vorige beklimming dan al hebben door gehad dat Bernal wat last had?

?Yates gaat stilaan nu toch de grootste concurrent van Bernal geworden. Niet echt onverwacht want Yates is altijd goed in de derde week.
Keer op keer, zonder twijfel!Maar in Innsbruck wint Evenepoel!

Ik twijfel toch aan het niveau van wielerkennis in dit topic als ik zo'n dingen lees.Niet echt onverwacht want Yates is altijd goed in de derde week.
Eddy Almeida!Straks moet ik dat hier nog veranderen naar Eddy Yates
En neen ik vind wielrennen leuk maar voor mij ist vooral café praat, praat na de vaak. Ik heb zelfs ooit eens gezegd dat Froome een mmm 'neger' was met een mooi bruin kleurtje ..Ik twijfel toch aan het niveau van wielerkennis in dit topic als ik zo'n dingen lees.
(NIET racistisch bedoeld, voor de anders gekleurden onder ons, just saying, this is just a FACT, I have said this!)Morgen is het toch een relatief platte rit? Je bedoelt overmorgen en zaterdag?Dan toch nog een beetje spanning. Maar goed, morgen kan het weer evengoed omgedraaid zijn.
Krijgen we morgen hetzelfde beeld, dan mogen er stilaan twijfels komen omtent de eindzege.
Yates strikes back zou wel beter zijn danStraks moet ik dat hier nog veranderen naar Eddy Yates

Ironisch genoeg blijkt die blessure dus niet van zijn eigen val te zijn maar van Nieve die nadien nog op hem inreed.Ziet er toch niet zo goed uit voor Evenepoel. Gezwollen ellebogen ondersteuning nodig van Keisse om de finish te halen.
Ja vond ik ook mooi om te zien. En vooral straf dat die eerste nog zo veel energie over had om Bernal zo aan te moedigen. Leek fluitend naar boven te rijden.Mooi beeld waar Martinez Bernal probeert te motiveren trouwens!
Zet eender welke renner daar en die valt niet.Zet een Sagan ipv Remco en die valt daar niet denk ik