Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat nu int kopke kruipen ook. Zit toch echt wel verkrampt op die fietsEr zijn natuurlijk wel nog 2 zware bergritten hé. De Giro wordt traditioneel altijd gespeeld in de laatste week.
Laat het gaan. Hij verloor 5 minuten in de eerste belangrijke rit. Elke andere ploeg had hetzelfde gedaan.Heerlijk dit wel. We krijgen nog een strijd.
Quick Step toch echt immens geblunderd door Almeida helemaal op te offeren imo. Die had 1 slechte dag, maar is echt goed.

behalve in 2018 danYates gaat stilaan nu toch de grootste concurrent van Bernal geworden. Niet echt onverwacht want Yates is altijd goed in de derde week.
Hopelijk is het Bernal zijn rug niet en is het even een zwak momentje anders wordt het nog wel krap natuurlijk.
Nice voor Martin!![]()

Zat ik ook aan te denken.Heerlijk dit wel. We krijgen nog een strijd.
Quick Step toch echt immens geblunderd door Almeida helemaal op te offeren imo. Die had 1 slechte dag, maar is echt goed.
Nee joh, Remco ging zonder die val deze rit gewonnen hebben zeg ik u!Zat ik ook aan te denken.
Maar veel ploegen hadden hetzelfde gedaan. Natuurlijk als Remco vanaf dag 1 geknecht had dan stond Almeida waarschijnlijk een pak dichter en pas podium haalbaar.
Hopelijk moet je de laatste 3 ritten ook missen. Morgen mag je kijkenVeranderen we de titel nog eens?
Verdomme he, altijd als ik niet live kan kijken gebeuren de spectaculaire dingen