Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is volgens mij echt wishful thinking maar laat ons hopen 😁
Mijn laatste paragraaf ook nog lezen hé! ;)

Ik moet HLN voor één keertje gelijk geven! (en dan ist al erg gesteld sé!)

Welke krant heeft dat eigenlijk gedaan in het roze drukken? Hoor ik nu al een paar keer maar ze zeggen nooit welke.

Zo zie je maar, 3 maanden is niet genoeg van bijna nul te herbeginnen om dan meteen voor de knikkers mee te spelen in een grote ronde. Zeker als je dan een Bernal hebt die zich daar al sinds vorig jaar op aan het voorbereiden is.

Als hij te vermoeid is kan hij best morgen stoppen en voldoende herstel inbouwen. Anders gewoon proberen uit te rijden om die ervaring van 3 weken op te doen.

Als hij te vermoeid is kan hij best morgen stoppen en voldoende herstel inbouwen. Anders gewoon proberen uit te rijden om die ervaring van 3 weken op te doen.

Hij gaat de giro dus (rustig) uitrijden, tenzij de ploeg straks hem nog van gedachten kan doen veranderen ..

De dag na de Giro: Ineos is van gedacht veranderd: Bernal gaat alsnog naar de tour, hij gaat voor de dubbel! ;)
Nee, dit gaat 100% zeker niet gebeuren. Zelfs Contador heeft bijvoorbeeld nooit goed gedubbeld (Giro-Tour) en Bernal had in maart nog steeds last van zijn rug. Het is eerst al hopen dat hij dit tot eind deze week trekt en dan nog eens hetzelfde kan herhalen in de Vuelta.

Dan zie ik eerder Adam Yates de Tour moeten rijden als kopman terwijl die normaal ook voor de Vuelta stond gepland. Ze moeten dan wel hun selectie grondig omgooien. Nu starten aan de Tour met Carapaz, Porte en Thomas al drie renners die in elke andere ploeg de eerste kopman zouden zijn. 😅

La gazetta dello sport is toch op roos papier?
Dat weet ik wel. Vandaar de roze trui maar welke BELGISCHE krant is onlangs op roos papier gedrukt geweest? Dat heb ik nu al een paar keer gehoord dat een krant dat heeft gedaan maar ze zeggen nooit de naam van die krant.

Dat weet ik wel. Vandaar de roze trui maar welke BELGISCHE krant is onlangs op roos papier gedrukt geweest? Dat heb ik nu al een paar keer gehoord dat een krant dat heeft gedaan maar ze zeggen nooit de naam van die krant.
Geen enkele volgens mij. Nieuwsblad of HLN al niet en welke krant is daar anders tot in staat? Parochieblad van Schepdaal misschien?

De tijd is altijd op roos papier gedrukt dacht ik. Maar dat is Aarschojnlijl ook niet de krant die je zoekt 😄

Op de sociale media van quickstep kunnen die Portugezen nogal een eindje klagen dat almeida voor evenpoel heeft moeten rijden in de giro 😵

Bernals Badass Beatdown!

Ik heb toch ergens medelijden met Remco. Die heeft zijn eigen kop laten zot maken door Lefevere en heeft zich daar met zijn gebrek aan bescheidenheid los aan laten vangen. Dat in combinatie met gebrek aan wedstrijdritme en een zwakke ploeg, en hij zal nogal gedesillusioneerd rondlopen.

En van de niet-beelden van Eurosport: zij kunnen er niet aan doen dat de RAI de stenen uit de grond zuigt he. Ze hebben moeten roeien met de riemen die ze hadden. Ik vind wel dat de UCI hier meer op mag toekijken (of is dat ASO?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan