Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet lossen als de rest het niet kan volhouden. De Gendt heeft ook op (nou ja halfweg) Ventoux gewonnen omdat toen hem loste. Dat is gewoon weten wat je kan volhouden aan wattage

Als EF niet op kop rijdt dan wint hem hier gewoon de rit.
Komaan, wat voor een uitleg is dat? In uw logica kan je pas spreken over dat er iemand lost als de rit gedaan is. Hoe kan je nu weten dat degene die demarreert dat niet kan volhouden? Almeida was gewoon gelost, door welke reden dan ook, maar deelt beter in en finisht hier sterk.

Tja Bernal, hoe sterk is die zeg. :oink:

Bernal is gewoon oppermachtig deze Giro, niets aan te doen. Het is em absoluut gegund na zo'n rot jaar, maar voor de spanning in het klassement is het wel redelijk waardeloos.

De dag na de Giro: Ineos is van gedacht veranderd: Bernal gaat alsnog naar de tour, hij gaat voor de dubbel! ;)
Waarom niet eigenlijk... Tom Dumoulin heeft recent nog laten zien dat het kan.

Also: in before "we zijn vertrokken voor een reeksje". Ik zou zeggen Pogacar: your move :unsure:

Lees ik dat nu goed Remco op 21 minuten? :headshake:

Dat is eerste vlieger naar huis vrees ik.
Niet noodzakelijk. Als het toch niet gaat, waarom zou je dan liggen krasselen ergens in limbo? Je kan dan beter gewoon de bus opzoeken hé en niet nodeloos krachten verbruiken.

QS moet straks samen met hem maar bekijken of hij afstapt of nog alles op de tijdrit zet sé.

oftewel gaat hij eens mee met een vlucht
Ja dat kan natuurlijk ook.

Benieuwd wat ze beslissen binnen de ploeg , oftewel is het op ,oftewel gaat hij eens mee met een vlucht
lol wat heeft hij in een vlucht te zoeken? Er zijn momenteel misschien 40 renners die beter klimmen dan hij. Als het op is is het op hoor dan heb je ook niks in een vlucht te zoeken. Is niet een slechte dag hé gaat gewoon al de ganse week elke dag wat minder.

Normaal natuurlijk 9 maanden geen koers en dan voor het eerst 3 weken koersen dat is een beetje te.

Beter dat ze Remco uit de giro nemen toch, het slechte weer zal er zeker geen goed aan doen...

Hij is binnen, op 25 min van Bernal

Laatst bewerkt:
25 minuten na Bernal bereikt Evenepoel de finish.

Slik, in het meest positieve geval kan hij misschien eens in een breakaway meegaan en nog meestrijden voor de tijdrit.
Realistischer lijkt me dat het hier stopt.

Het is nog vier ritten afzien, ik vrees dat er geen jus in de benen zal zitten om nog een rol van betekenis te spelen in de tijdrit.
Laat hem maar in de luwte uitrijden. Dan weet hij wat het is. Er is nu toch totaal geen druk meer voor hem.

Prachtige beelden gezien vandaag.

115x Froome die de berg oploopt,
Evenveel keer naughty personified, Alonso dat een salto over het zand doet. Maar koers? Ho maar!

Wel mooi de finish van Bernal. Het had wel lullig geweest had hij op de grond gedrukt door zijn vestje.

Het is nog vier ritten afzien, ik vrees dat er geen jus in de benen zal zitten om nog een rol van betekenis te spelen in de tijdrit.
Grote kans dat je volkomen gelijk hebt, maar het kan ook goed zijn dat hij vandaag zich goed voelde maar gisteren al voelde van: De top-3 is weg, het gaat niet, ik ga morgen in de bus zitten en dan kan ik mijn krachten opsparen. Dus voor hetzelfde geld heeft hij vandaag helemaal niks afgezien. ;)

Nu -on second thoughts- persoonlijk denk ik, dat hij straks ermee stopt. Hij kan even uitrusten dan en straks nog een goed najaar rijden. Ook al voelt hij zich nog goed, gaat hij voor 1 fucking tijdrit nog al die moeite doen? Neen toch? :unsure:

Als je 3 zulke weken gehad hebt dan gaat er in de tijdrit ook niet veel meer gebeuren dan jezelf tegen komen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan