Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal toch afhangen van wat de precieze reden van het lossen is en hoe hij hier na deze rit voorstaat?

Als hij nu zichzelf 'spaart', waarom zou hij dan de giro niet verder kunnen uitrijden? Waarom zou hij dan direct naar huis moeten?

Klopt, als het met voorbedachte raden is. Dat zullen we straks dan wel horen.

Deze Bernal is toch nog een pak sterker dan 2 jaar geleden. Jammer dat hij géén tour rijdt, want als er één iemand is waarvan Pogacar schrik zou kunnen krijgen is het deze Bernal wel.

Ik zie deze Bernal de tour terug rijden volgend jaar. Das al om te watertanden: Bernal vs Pogacar (en maybe Remco lol).

Beelden waren toch goed waarom zijn ze nu plots weer weg?

Onderschat toch ook Roglic niet hoor. Die is echt niet zoveel minder dan Pogacar.

Wat is het verschil tussen Bernal vs Froome, Wiggins en Thomas?

Sinds de Roglicen en Pogacars zijn opgestaan hoor je bep. beschuldigingen niet meer.

Gewoon een vaststelling van een Team Sky sympathisant :love:.

Kijk ik hou van de giro, beste parcours by far imo, maar als ze die TV beelden niet snel fixen verdienen die gewoon geen grote ronde. Ik weet dat ze daar vaker slecht weer hebben, maar no way dat dit zou gebeuren in de Tour als het slecht weer is. NOOIT. Al die zenders betalen tv rechten en krijgen dit.

Kijk ik hou van de giro, beste parcours by far imo, maar als ze die TV beelden niet snel fixen verdienen die gewoon geen grote ronde. Ik weet dat ze daar vaker slecht weer hebben, maar no way dat dit zou gebeuren in de Tour als het slecht weer is. NOOIT. Al die zenders betalen tv rechten en krijgen dit.
Hoe bedoel je, prachtige beelden van de finishlijn :unsure:

Gelukkig is binnenkort iedereen ingeënt met 5G. Dan zal de transmissie van de beelden wel wat vlotter en stabieler kunnen gaan

Sinds de Roglicen en Pogacars zijn opgestaan hoor je bep. beschuldigingen niet meer.

Bernal won de ronde van de Toekomst. Froome, Wiggins en Thomas werden in hun eerste grote rondes gelost de eerste meters bergop.

De laatste jaren slikken de toppers toch niks meer uit eigen initiatief? Wie dat nu nog doet is ne idioot.
Het zijn de ploegartsen die de toppers pilletjes en spuitjes geven. (we moeten niet naïef zijn)
Een renner zijn job is tegenwoordig gewoon trainen, rondrijden en presteren. De rest daar moeten ze zich persoonlijk niet meer mee bezig zijn.

Dus neen ik zie an sich géén verschil.

Ik denk gewoon dat Froome vrij onsympathiek overkwam/overkomt. Je moet een zekere uitstraling hebben dat de mensen aanspreekt hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan