Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kans zal redelijk groot zijn dat ze Remco tijdens de rustdag wel naar huis sturen, zeker? En al zeker als het weer de komende dagen ook slecht blijft. Lijkt me weinig zin om met dit weer nog helemaal tot het gaatje te gaan.

Nu gewoon een goed plan maken richting OS

Kans zal redelijk groot zijn dat ze Remco tijdens de rustdag wel naar huis sturen, zeker? En al zeker als het weer de komende dagen ook slecht blijft. Lijkt me weinig zin om met dit weer nog helemaal tot het gaatje te gaan.

Die beslissing kunnen ze best samen met hem nemen. Of te wel zegt Remco dat hij zich best OK voelt, maar hij voelde dat het beste eraf is (bewust lossen en zich sparen noem je dat) en gaat hij vol voor de tijdrit, of te wel stapt hij na vandaag af hé.

Vlasov en Yates eraf? Show van EF
Het wordt een echt slachtveld vandaag. Remco ok .. maar ook een paar andere favorieten zien hier af gelijk de beesten.

Zal toch afhangen van wat de precieze reden van het lossen is en hoe hij hier na deze rit voorstaat?

Als hij nu zichzelf 'spaart', waarom zou hij dan de giro niet verder kunnen uitrijden? Waarom zou hij dan direct naar huis moeten?

Ik denk dat Bernal straks de puntjes op de iii zal zetten en de rit gaat winnen. Sterker nog, ik denk dat Bernal straks stevig gaat doortrekken en dat er niemand nog in zijn wiel zal zitten aan de finish.

Die gast is oersterk en geeft tot nu toe géén enkele krimp.

En as I speak, hij gaat mentaal al een spelletje spelen ..

Een Bernal met deze vorm had ik toch liever in de Tour gezien. Volgens mij de enige die een goede Pagacar momenteel wat in de weg kan leggen.

Een Bernal met deze vorm had ik toch liever in de Tour gezien. Volgens mij de enige die een goede Pagacar momenteel wat in de weg kan leggen.
Thomas gaat heel goed moeten zijn of ze zullen toch ook wel even slikken bij Ineos dat ze Bernal niet voor de Tour hebben gehouden.

Bernal inderdaad even Yates finaal plat slaan!

Tgoh de ganse discussie Almeida-Evenepoel is vrij nutteloos. Hoe we er nu voor staan is geen van beide in staat om een noemenswaardige positie te claimen. Remco is in Italië erg geliefd dus waarom hem niet het voordeel te geven. Bijkomend als het vertrek van Almeida al vooraf geweten was waarom zou je het 'je eigen volk' niet gunnen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan