Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kwam op 6 min van de winnaar toe maar op Remco 4min ofzo. Zonder Almeida verliest Remco er al meer dan 4
Welke rit? Ik heb het over die eerste bergrit. Daar verliest Remco bijlange zoveel tijd niet.. Almeida daarentegen wel.

Remco verliest op winnaar 1min.48min.
Almeida verliest 5min58sec.

Bij de les blijven

Welke rit? Ik heb het over die eerste bergrit. Daar verliest Remco bijlange zoveel tijd niet.. Almeida daarentegen wel.

Remco verliest op winnaar 1min.48min.
Almeida verliest 5min58sec.

Bij de les blijven
Wat jij zegt is excact hetzelfde als wat SomeDude typt. Almeida op 6 minuten van de winnaar, op 4 minuten van remco.

Wat @Lode16 zegt.

Dus op uw 'bij de les blijven' :laugh:
En winnaar kwam uit kopgroep
Jongen, ge zegt zelf in uw post dat Remco meer minuten zou verloren hebben die rit zonder Almeida.. Remco heeft toen zelf tijdsverlies beperkt want uwen Almeida was al vroeg gelost in die bergrit.. blijf jij dus maar bij de les makker!!

Jongen, ge zegt zelf in uw post dat Remco meer minuten zou verloren hebben die rit zonder Almeida.. Remco heeft toen zelf tijdsverlies beperkt want uwen Almeida was al vroeg gelost in die bergrit.. blijf jij dus maar bij de les makker!!
Dude leer lezen.

Almeida kwam op 6min binnen van de winnaar maar op 4min van Remco die dag.

Maar de dagen erop verlies Remco +3min en dat met hulp van Almeida, zonder hulp van Almeida zou dat dus al meer dan die 4min geweest zijn

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nu moet denken van Remco. Hij is nog jong en het is zijn eerste grote tour maar ik had hem bergop toch wel straffer verwacht..

Of hij heeft toch nog last van die bekkenbreuk, maar dan vraag ik me af of het wel nog goed gaat komen. Ik heb een vriend die ook een bekkenbreuk gehad heeft en na een 100tal kilometer op de fiets begint de pijn ook op te zetten.

Het is ook niet dat hij het enige jonge talent is. Ik zie hem nog niet direct een grote tour winnen in de eerste jaren want er is toch wel een heel groot klasseverschil tussen de echte toppers. Bernal, Yates, pidcock, pogacar,.. En die gaan ook altijd nog evolueren.

Hij heeft nu wel niet de beste mannen rond hem, maar bergop is bergop en die mannen rond je hebben dan ook een pak minder effect dan op het platte of een licht stijgende col.
Ik vrees dat uw verwachtingen net als die van de pers en media dan veel te hoog lagen voor deze Giro. De straffe dingen bergop zoals jij zegt kan hij helaas nog niet tonen om de gekende redenen.. Gewoon wat geduld hebben komt nog wel in de toekomst 👍😉

Dude leer lezen.

Almeida kwam op 6min binnen van de winnaar maar op 4min van Remco die dag.

Maar de dagen erop verlies Remco +3min en dat met hulp van Almeida, zonder hulp van Almeida zou dat dus al meer dan die 4min geweest zijn
Over de dagen erop ging het niet in uw post. Wel over die ene bergrit.

Ik zou zeggen leer jij duidelijk schrijven zodat interpretaties niet mogelijk zijn

Damn er wordt hier gepalaverd.

Remco oogt niet fris, zit wat verkrampt op de fiets bij beklimmingen, heeft geen grote mond zoals voordien op socials en tijdens interviews...
Kortom, hij is niet dezelfde als voordien. Hij is zelfs geen 90% volgens mij.

Ik ben anti-Remco, vooral door zijn grote mond. Maar hij kan wel een stukje hardrijden! Als je terug kijkt naar de beelden van de koninginnenrit in Polen vorig jaar, dan danste hij veel mooier op de pedalen en zat hij veel beter op de fiets dan nu.

Het komt wel goed ermee. We mogen blij zijn als Belg dat we nog zo’n wielrenners hebben.

Hij ziet er ook altijd 10 jaar ouder uit bij de aankomst. Bernal is goed, maar zo een pogacar vorig jaar was mijn inziens nog straffer.

A propos, hij reed vorig jaar naar een vijfde plek op een klim van +2600m (Ronde van San Juan). Waren gestart op 600m hoogte, dus de 2000 hoogtemeters op één klim heeft hij al een keer betwist. Niet tegen wereldtoppers, maar bon :tongue:.

Als ik Evenepoel was, ik zou me niet meer forceren en alles laten gaan, eventueel nog eens proberen in een ontsnapping. Kdenk niet dat het zin heeft nu nog te forceren om die top10 te behouden. Dat maakt imo meer kapot voor't verdere verloop van z'n seizoen.
Zo verkrampt dat ie op de fiets zit. Niet de Remco van voor z'n val, zoveel is duidelijk. En het weer doet er ook duidelijk geen goed aan.

Hij ziet er ook altijd 10 jaar ouder uit bij de aankomst. Bernal is goed, maar zo een pogacar vorig jaar was mijn inziens nog straffer.
Wattages/kilogram van Pogacar op Prati di Tivo in de Tirreno en Bernal vandaag waren gelijkaardig met Pogacar die goeie 34 minuten 6.28w/kg trapte en Bernal vandaag 40 minuten 6.2w/kg. Ik wacht nog (bang) komende week en nadien de Vuelta af. Als de rug van Bernal beide tests doorstaat, is hij hopelijk voor goed terug. :)

Gij zijt hier al 40p alles aan het interpreteren zoals het u uitkomt dus ligt eerder aan u
Wie het zegt. Neen, ik zeg en antwoord duidelijk en correct waar het op staat zonder omwegen wat van u niet kan gezegd worden in uw laatste postings. Trek het nog wat in het belachelijke anders met uw 40p..

Klopt ziet er vermoeid uit met wallen onder de ogen. Hopelijk op tijd uit koers nemen door de ploegleiding indien nodig.

Bernal vliegt.. steekt er bovenuit deze Giro

Wattages/kilogram van Pogacar op Prati di Tivo in de Tirreno en Bernal vandaag waren gelijkaardig met Pogacar die goeie 34 minuten 6.28w/kg trapte en Bernal vandaag 40 minuten 6.2w/kg. Ik wacht nog (bang) komende week en nadien de Vuelta af. Als de rug van Bernal beide tests doorstaat, is hij hopelijk voor goed terug. :)
Toch echt jammer dat Bernal niet dit niveau haalde de laatste tour.
Zou nog meer spektakel geweest zijn dan het al was.

Ik denk dat dit voor Remco vooral een goede leerschool is. Wees maar zeker dat ze nu aan de pijnpunten zullen werken. Ze zouden ook een beroep doen op gewezen mountainbiker Oscar Saiz om daaltechnieken aan te leren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan