Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
tjah Bernal als je er met kop en schouders boven uit steekt wordt dit een eenvoudige overwinning

en zoals beetje verwacht Yates toch wel goed nu de echte bergen beginnen. Dikke kanidaat voor podium

lol Astana zo werken en dan kijgt hun kopman hier een klap

Evenepoel anderehalve minuut achter op Bernal tjah

Een spannende Giro gaat dit iig niet worden :p
Das de fout van Remco! Hij ging de strijd met Bernal aan en dat lukt nie! :)

Neen serieus, het is zeker en vast een goeie leerschool. Nu weet hij aan welke puntjes hij nog deftig moet werken om ooit een kans te maken om een grote ronde te winnen hé ;)

Nu had het ook niet veel nut om Almeida niet te laten wachten, lijkt me wel dat je die de kans moet geven als ze strijden voor een overwinning. Lijkt redelijk sterk maar heeft zichzelf uitgeschakeld in die eerste rit bergop.

lol Astana zo werken en dan kijgt hun kopman hier een klap

Evenepoel anderehalve minuut achter op Bernal tjah
Dat valt toch nog mee? Bernal is echt 2 niveaus te goed voor de rest, als hij niet verzwakt wint ie de ronde op 1 been.
Vlasov ook een minuut extra aan zijn broek.

Yates gaat in de bergen nog de grootste concurrent worden denk ik ..

Nu had het ook niet veel nut om Almeida niet te laten wachten, lijkt me wel dat je die de kans moet geven als ze strijden voor een overwinning. Lijkt redelijk sterk maar heeft zichzelf uitgeschakeld in die eerste rit bergop.
Ja ik weet niet waarom Almeida moest wachten, vandaag had dit géén enkel nut.

Nog altijd top 10 in zijn eerste grote ronde en als eerste wedstrijddagen na een zware blessure.
Blijft goed toch? De hoge verwachtingen waren gewoon onrealistisch.
Ja inderdaad. En 5de, 8ste of 11ste ... who cares. Podium is weg hé. Dus hij kan beter ervaring op doen en nog alles op alles zetten in de tijdrit en die proberen te winnen.

Mooie zege voor die Fortunato... wat kan wielrennen toch mooi zijn soms. Met zijn ogen dicht afzien als een beest

Ja ik weet niet waarom Almeida moest wachten, vandaag had dit géén enkel nut.
Niet wachten had ook geen enkel nut hé... het was niet voor de ritzege en hij verdedigd geen klassement (meer). Dan kan je evengoed wachten imo.

Er werd al geopperd om voor een ritzege te gaan via een ontsnapping maar als ik persoonlijk ploegleider was bij Ineos gaf ik Remco nooit van zen leven een kans om een rit te winnen nog deze Giro, al staat hij op 20 minuten. Als je een potentiële toekomstige concurrent nog wat extra schoppen kan geven terwijl die mentaal wrs niet top is kan je dat maar beter doen ipv hem een gratis boost te geven met het oog op wat nog komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan