Willy_Sommers_fan_account
Active member
Heb het zelf even geklokt en het verschil is wel degelijk correct...Dat tijdsverschil moet toch echt foutief zijn? Of zijn ze bij Astana helemaal achterlijk geworden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zelf even geklokt en het verschil is wel degelijk correct...Dat tijdsverschil moet toch echt foutief zijn? Of zijn ze bij Astana helemaal achterlijk geworden?
Ik heb het over die rit in de tour van 2016....Denk dat er wel nog wat mannen zijn die veel beter dalen dan Froome ze, hij reed weg bij Reichenbach die daalde als een Oude oma
Ik zie nu alleen nog Remco en Almeida denk ikDQS toch redelijk nu. zelfs Serry is nog mee en dan zit Masnada al thuis
Ineos lijkt tevreden te zijn met de huidige tijdsverschillen.Nog zeer veel volk in het peloton op 7,5km van de top
Sparen sparen sparen hé. Als je stilvalt op 3km van het einde verlies je minuten op dat stuk. Dat stuk is echt merde shit.Nog zeer veel volk in het peloton op 7,5km van de top
Daarom heb jij dus geen pijn en sommige anderen wel. Kijk maar eens hoe Bernal nu klimt. Heel zijn bovenlichaam werkt mee en dst is niet goed.Ik zit perfect stil of sta recht op de pedalen![]()
Bij Orange is het op Opt knop drukken en dan zit je al meteen op audio taal.Eurosport zegt al dat de winnaar van voor zit... Vroeger kon je de commentaar wisselen van taal, kan dat nu ook?
En indien ja, hoe?
Ja, dat viel me ook op. Deze giro gaat heel leerrijk voor hem geweest zijn. Dat staat vast!Remco z'n gezicht is plots 5 jaar ouder geworden![]()
Hah great, gevonden van telenet. UK it isBij Orange is het op Opt knop drukken en dan zit je al meteen op audio taal.