Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goeie manager hé die Lefevere, maar nog hypocrieter dan een politieker.
Maar ik denk dat hij dat zelf ook wel weet, die uitspraken zijn op zich ook gewoon politiek.

Toch nog zeer veel werk aan positionering bij DQS, zucht... Als ze er maar lessen uit trekken, want op deze manier kunt ge nooit een grote ronde winnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mja maar wat is de reden van de klacht. Bij mij is het lenigheid dus aero positie is meer issue dan kracht
Omdat je met je bovenlichaam heen en weer beweegt bij het klimmen en dan wringen je rug wervels over elkaar. Heel slecht voor je rug.

Als je perfect stil kan blijven met je bovenlichaam geen probleem, maar de meeste wringen toch mee met heel hun bovenlichaam op zware stroken.

Hij komt weer aansluiten, maar dat zal maandag wat worden met al die afdalingen...
Inderdaad, stel dat hij met de beste over de top komt daar rijden ze hem zo los in de afdaling. Zal toch wel wat werk aan zijn om zijn techniek bij te schaven. Al zal het nu wel nog wat erger zijn omdat dit de eerste afdalingen zijn onder druk na zen val.

Het feit dat ze niet doorreden om hem op achterstand te houden geeft aan dat ze hem niet meer als een gevaar zien.. Niet echt een compliment vr onze wonderboy die moeite blijft hb met afdalingen

Hij komt weer aansluiten, maar dat zal maandag wat worden met al die afdalingen...
Klopt en zaten te ver in afdaling
Inderdaad, stel dat hij met de beste over de top komt daar rijden ze hem zo los in de afdaling. Zal toch wel wat werk aan zijn om zijn techniek bij te schaven. Al zal het nu wel nog wat erger zijn omdat dit de eerste afdalingen zijn onder druk na zen val.
Die jongen zit in een leerproces.. lijkt mij logisch en zeker na die zware val.. komt wel goed na verloop van tijd de komende jaren..

Het is toch ook een mentale tik elke keer, denk ik. Het "Evenepoel kan niet dalen" gaat toch een eigen leven beginnen leiden in de media en ook in het peloton waardoor hij in elke afdaling toch wel onder druk gezet wordt.

Het feit dat ze niet doorreden om hem op achterstand te houden geeft aan dat ze hem niet meer als een gevaar zien.. Niet echt een compliment vr onze wonderboy die moeite blijft hb met afdalingen
Of ze willen hun eigen niet kapot rijden in het tussenstuk naar Zoncolan?

En dan? Wat kan hun dat worst wezen.. complimenten moeten niet uitgedeeld worden in volle koers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan