Agony
Well-known member
Hup! EersteDie wordt 2e, de vraag is wie wint!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hup! EersteDie wordt 2e, de vraag is wie wint!
Wacht maar er komt nog een DQ!Hup! Eerste

.Dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij ervan gast.. Trek het nog wat meer in het belachelijke.. dat is hetgeen je vooral doet met uw postings heb ik de indruk. En ik zal niet alleen zijn met die mening.Ach volgens u zeggen wij hier constant dat Remco een dutske is dat beter bij den beenhouwer wat worsten gaat draaien
Dus in die optiek is dit heel serieus
Ik ontken toch nergens dat hij onvoldoende kan sturen op grindwegen vraag mij af waar je dat nu ineens haalt? Volgens mij is het idd beter dat hij ook wat training volgt bij de crossers en hun entourage tijdens de wintermaanden. Dat zal hem helpen in de toekomst in zo een ritten als woensdag.Hij had idd een bekkenbreuk die niet te onderschatten is, maar was wel al van januari aan het trainen.. Hij ging zelfs enkele voorjaarskoersen kunnen meegedaan hebben maar wou alles zette op deze Giro.
Jij doet nu precies alsof hij nog maar een maand op de fiets zit.. Zijn enige probleem is niet kunnen sturen en dat heeft niks te maken met een bekkenbreuk.
Hij heeft geen 2 minuten verloren omdat hij nog niet in vorm is, hij heeft 2 minuten verloren op grindwegen uit schrik.Lefevere heeft het vandaag nog in een interview gezegd. Dat ze gaan moeten werken aan het leren sturen bij hem.
En niemand zegt hier dat hij niet goed kan fietsen. Qua conditie en vo2 max is het een beest. Maar voor sommige ritten heb je daaraan niet genoeg en moet je ook techniek hebben. En als je dat moet inhalen tov iemand die van kleins af al door de grindwegen ploetert zoals een Bernal dan weet ik niet of je dat ooit nog kan inhalen.
Op 22 september zat hij al terug op de rollen (zie zijn zwift account). Hij heeft idd terug een periode niet gefietst ertussen maar het is niet dat hij van zijn val tot half februari niets heeft gedaan he.Ik ontken toch nergens dat hij onvoldoende kan sturen op grindwegen vraag mij af waar je dat nu ineens haalt? Volgens mij is het idd beter dat hij ook wat training volgt bij de crossers en hun entourage tijdens de wintermaanden. Dat zal hem helpen in de toekomst in zo een ritten als woensdag.
Wat ik wel vind en zeg is dat hij ondertussen meer dan voldoende in een peloton kan rijden ondertussen en ook in afdalingen zit de schrik er niet echt meer in heb ik de indruk ondanks zijn zware val in Lombardije.
En neen, vanaf januari is hij helemaal niet volop aant trainen. Remco heeft zijn training moeten onderbreken omdat zijn bekkenbreuk nog niet voldoende geheeld was. Hij is pas in de loop van februari pas stilaan op de rollen begonnen en dan pas trainingsritjes buiten. Meer dan een dikke maand later dus!!
Op die tijd ben je al terug op je oude niveau en al zeker als topsporter. Ik heb 2 jaar geleden mijn heup gebroken, volledige heupprothese gekregen en 3 maand out geweest en na 1,5 maand zat ik al op mijn oude niveau. 6 maand na mijn val fietste ik al een pak beter dan voor mijn breuk.Ik ontken toch nergens dat hij onvoldoende kan sturen op grindwegen vraag mij af waar je dat nu ineens haalt? Volgens mij is het idd beter dat hij ook wat training volgt bij de crossers en hun entourage tijdens de wintermaanden. Dat zal hem helpen in de toekomst in zo een ritten als woensdag.
Wat ik wel vind en zeg is dat hij ondertussen meer dan voldoende in een peloton kan rijden ondertussen en ook in afdalingen zit de schrik er niet echt meer in heb ik de indruk ondanks zijn zware val in Lombardije.
En neen, vanaf januari is hij helemaal niet volop aant trainen. Remco heeft zijn training moeten onderbreken omdat zijn bekkenbreuk nog niet voldoende geheeld was. Hij is pas in de loop van februari pas stilaan op de rollen begonnen en dan pas trainingsritjes buiten. Meer dan een dikke maand later dus!!
Klopt, maar hij is er wel een hele periode terug tussenuit geweest van eind december tot in februari.. wat niet te onderschatten valt.Op 22 september zat hij al terug op de rollen (zie zijn zwift account). Hij heeft idd terug een periode niet gefietst ertussen maar het is niet dat hij van zijn val tot half februari niets heeft gedaan he.
Fysiek en conditioneel heeft ie dat al wel ingehaald hoor.Klopt, maar hij is er wel een hele periode terug tussenuit geweest van eind december tot in februari.. wat niet te onderschatten valt.
MAAR het blijft natuurlijk wél tijdverlies die besteed had kunnen worden.Niemand die zegt dat dit niet zo is hé.Wat hij nu doet is al super vind ik.