Ik zou toch eens weggaan met die wanen, het manifesteert zich toch dermate dat het zorgwekkend isDat weet ik.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou toch eens weggaan met die wanen, het manifesteert zich toch dermate dat het zorgwekkend isDat weet ik.![]()

de ene is 21 jaar en staat aan het begin van zijn cariere, de andere 36 en aan het einde van zijn cariereWel grappig dat sommige mensen (niet perse hier op dit forum) met 2 maten werken.
- "Toch normaal dat Remco niet altijd meekan met de topfavorieten dat na 9 maanden zonder koers door het breken van zijn bekken"
(op jonge leeftijd)- "Froome zou toch beter stoppen met koersen dat hij nu nog niet meekan met de topfavorieten. "
(na het breken van zijn dijbeen / elleboog / bekken / ribben / nekletsel /...) (op oudere leeftijd)
Remco heeft nog grotere excuses dan bovenstaande... 9 maanden revalidatie.. geen koersdagen.. punt uit..1) Als je mechanische pech hebt kan je moeilijk mee zijn natuurlijk.
2) Nibali is niet meer de Nibali van zijn goeie jaren EN pas hersteld van polsbreuk (operatie in april als ik me niet vergis). Dus die zijn voorbereiding was nog veel beperkter dan die van Remco![]()
Bwa het niveauverschil tussen Froome en Evenepoel is wel groot he. Froome geraakt bij wijze van spreken nog amper vooruit. Ik blijf hopen dat hij progressie boekt maar het lijkt toch moeilijk te gaan.Wel grappig dat sommige mensen (niet perse hier op dit forum) met 2 maten werken.
- "Toch normaal dat Remco niet altijd meekan met de topfavorieten dat na 9 maanden zonder koers door het breken van zijn bekken"
(op jonge leeftijd)- "Froome zou toch beter stoppen met koersen dat hij nu nog niet meekan met de topfavorieten. "
(na het breken van zijn dijbeen / elleboog / bekken / ribben / nekletsel /...) (op oudere leeftijd)
Met Corona en de crowd control die daarmee gepaard gaat is er nu inderdaad wel een inroad om eindelijk dat verdienmodel in de koers te brengen... er was altijd schrik dat de fans dit niet zouden aanvaarden, maar nu kan je je deels verstoppen achter veiligheidsmaatregelen...![]()
1.000 Zoncolan-tickets voor wielerfans zijn in 12 minuten uitverkocht | sporza
De Zoncolan maakt zich op om zaterdag de Giro te ontvangen. Mét publiek, al moesten de wielerliefhebbers daar wel 10 euro voor neertellen.sporza.be
Volgend jaar hetzelfde op elke vlaamse heuvel?
Maar koersdagen heb je niet nodig en 9 maand is langer als 1 maandRemco heeft nog grotere excuses dan bovenstaande... 9 maanden revalidatie.. geen koersdagen.. punt uit..
Want met een polsbreuk kunt ge niet trappen?Maar koersdagen heb je niet nodig en 9 maand is langer als 1 maand
punt uit
Uw vergelijking gaat totaal niet op om een polsbreuk te vergelijken met een bekkenbreuk.. beetje serieus blijven ze makker.Maar koersdagen heb je niet nodig en 9 maand is langer als 1 maand
punt uit
Ach volgens u zeggen wij hier constant dat Remco een dutske is dat beter bij den beenhouwer wat worsten gaat draaienUw vergelijking gaat totaal niet op om een polsbreuk te vergelijken met een bekkenbreuk.. beetje serieus blijven ze makker.
Hij had idd een bekkenbreuk die niet te onderschatten is, maar was wel al van januari aan het trainen.. Hij ging zelfs enkele voorjaarskoersen kunnen meegedaan hebben maar wou alles zette op deze Giro.Uw vergelijking gaat totaal niet op om een polsbreuk te vergelijken met een bekkenbreuk.. beetje serieus blijven ze makker.
Amen! Dat er maar weer iets inhoudelijk te vertellen is over de koers zelfHij had idd een bekkenbreuk die niet te onderschatten is, maar was wel al van januari aan het trainen.. Hij ging zelfs enkele voorjaarskoersen kunnen meegedaan hebben maar wou alles zette op deze Giro.
Jij doet nu precies alsof hij nog maar een maand op de fiets zit.. Zijn enige probleem is niet kunnen sturen en dat heeft niks te maken met een bekkenbreuk.
Hij heeft geen 2 minuten verloren omdat hij nog niet in vorm is, hij heeft 2 minuten verloren op grindwegen uit schrik.Lefevere heeft het vandaag nog in een interview gezegd. Dat ze gaan moeten werken aan het leren sturen bij hem.
En niemand zegt hier dat hij niet goed kan fietsen. Qua conditie en vo2 max is het een beest. Maar voor sommige ritten heb je daaraan niet genoeg en moet je ook techniek hebben. En als je dat moet inhalen tov iemand die van kleins af al door de grindwegen ploetert zoals een Bernal dan weet ik niet of je dat ooit nog kan inhalen.
Nu Merlier en Ewan er niet meer zijn: welke spurter van de 2e rij wint vandaag?Amen! Dat er maar weer iets inhoudelijk te vertellen is over de koers zelf

Corrected that oneAmai die Karsten Kroon zijn vreselijk irritante uitleg die stop ma ni![]()
Doet Nizzolo nog mee?Nu Merlier en Ewan er niet meer zijn: welke spurter van de 2e rij wint vandaag?

Die wordt 2e, de vraag is wie wint!Doet Nizzolo nog mee?![]()
Beter niet: Schepdaal heeft al ne goeie beenhouwer naar het schijnt. Enen die den Giro "écht" heeft gewonnen ipv alleen in theorieAch volgens u zeggen wij hier constant dat Remco een dutske is dat beter bij den beenhouwer wat worsten gaat draaien
Dus in die optiek is dit heel serieus