Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer jammer maar kom, als je ziet waar hij van komt, er zijn er die veel minder geluk gehad hebben bij zo'n val.

Als je Evenepoel zag stilstaan bijna en nu ziet binnen komen op 2min. Sterk einde dan nog.

Bernal toch ook nog als een bezetene die laatste km's afgewerkt terwijl je niet die indruk had bij Evenepoel (behalve gans op het laatste).
Best cva dan idd nog.

Vanhoek gevallen was daardoor achter. Die commentators zijn echt slecht miljaarde

Zeker dat het een valpartij was? Zag hem zijn hand in de achtergrond omhoog steken. Was alleszins wel duidelijk pech als je ziet hoe snel die die klim toch omhoog rijdt. Zuur, want hij was gewoon met voorsprong de beste klimmer in die groep.

EDIT: ik zie zijn bebloede knieën net. Lijkt inderdaad gevallen te zijn de laatste 500m van die laatste strook. Ook het moment dat Covi en Schmid wegrijden.

Dit is toch nog een jaartje te vroeg voor Remco (Om een grote ronde te winnen bedoel ik). In ritten zoals vandaag merk je toch echt dat hij maar op 95% van zijn topvorm zit. Die 5% lijkt weinig maar is op dit niveau echt GIGA.

Of Pogacar een groter talent is, daarover spreek ik mij nu niet uit.

----

Nu goed de echt zware (berg)ritten komen er nog aan. Ik vrees dat er nog lijken uit de kast gaan vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan