Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste bocht hebben ze het verloren. zaten vooraan maar in d laatste bocht ging het mis denk ik, denk dat hij niet de beste stuurder is en aan zo'n tempo door dat dorpje vliegen niet echt zijn dingIk denk dat ze dat wel weer goedmaken aangezien ook Vlasov en Carthy niet mee zijn. Maar toch begrijp ik niet hoe je in 40e positie aan die strook kunt beginnen Quick Step zijnde.
Volgende stroken zijn bergop gelukkig.
als je proximus hebt kan je kijkenWat een merde dat Sporza dat niet uitzend he, zit op m'n werk en nu kan ik niet kijken...![]()

Het was het proberen waart voor Bernal hé. Hij moest zelf géén klop extra geven.Dat ganna er uit is gaat de boel wel wat kalmeren geen gekkewerk meer, meer man tegen man
Ik denk het ook, maar Evenepoel zit veel te ver altijd, daarjuist weeral...Heeft ineos nu niet te vroeg gepiekt ?
Misschien nog wat schrik na zijn valpartij vorig jaar hé. Niet echt onverwachts dat hij in 'sommige lastige' afdalingen nog onzeker overkomt (en dan ook daarin fouten gaat maken)Ik denk het ook, maar Evenepoel zit veel te ver altijd, daarjuist weeral...