Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfect gedaan door Bora.

Spijtig voor Merlier. Het zal een paar dagen wachten worden. Nog een kans of 2 zeker?

Vlasov door een breukje in het peloton 'sneaky' redelijk wat seconden terug gepakt blijkbaar. Hij volgt nu op amper 1 sec van Bernal :D

Zoveel moeite doen voor een seconde :laugh:
* 4 seconden.

Als Remco niet reageert dan pakt Bernal hier 3 seconden en snoepen Moscon en Narvaez de rest weg en verliest hij dus 3 seconden. Nu wint hij er 1 => net profit: 4 seconden. en als Almeida hier niet zit te slapen pakt hij nog een seconde extra.

Het kost alleen véél meer energie dan nodig omdat hij laat zich hier alleen wel een beetje verrassen, mede en vooral omdat zijn ploegmaat daar gewoon los uit de wielen wordt gereden en moet dan wel een hele tijd kop in de wind achtervolgen terwijl Bernal wel gewoon op het wiel van Moscon zit.

* 4 seconden.

Als Remco niet reageert dan pakt Bernal hier 3 seconden en snoepen Moscon en Narvaez de rest weg en verliest hij dus 3 seconden. Nu wint hij er 1 => net profit: 4 seconden. en als Almeida hier niet zit te slapen pakt hij nog een seconde extra.

Het kost alleen véél meer energie dan nodig omdat hij laat zich hier alleen wel een beetje verrassen, mede en vooral omdat zijn ploegmaat daar gewoon los uit de wielen wordt gereden en moet dan wel een hele tijd kop in de wind achtervolgen terwijl Bernal wel gewoon op het wiel van Moscon zit.
Nee het was duidelijk DQS die voor die seconden ging. Ganna dacht 'met alle ineosezen maar niet met den dezen'

Remco toch echt een vechter, mooi om te zien. Al was het maar voor peanuts, Bernal kon toch het wiel niet houden en Evenepoel had net vol in de wind een gat gedicht op Ganna nota bene.

het is morgen rustdag hé hier ga je niet dood van

is vooral een mentaal steekspelletje zo van mij ben je nog niet af

Remco toch echt een vechter, mooi om te zien. Al was het maar voor peanuts, Bernal kon toch het wiel niet houden en Evenepoel had net vol in de wind een gat gedicht op Ganna nota bene.
Zeer juist. Als je het leest denk je ohja 1 seconde. Als je het ziet was het wil indrukwekkend. Evenepoel z'n ploegmaat kon de trein Ganna/Bernal niet volgen en dan gaat hij gewoon zelf erop en erover. Die kerel is zo sterk puur op de macht.

Ik hebfroome ondertussen al de hele Ventoux zien oplopen door het aantal reclame blokken. En een onweerstaanbare drang om formulen1 banden op mijn fiets te leggen 😵😵
En de rally van Dakar waar dienen rally-auto via een grote zandduin over de kop vliegt naar beneden rolt en nadien vrolijk verder rijdt.. ;)

Ik wist niet dat Egan een joker was :bow:

VLLIooc.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan