Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is omdat die rare blokken niet verkocht zijn of reclame bevat die niet mag getoond worden bij ons bv als ik me niet vergisMoest het nu enkel reclame zijn, kan ik het nog begrijpen. Maar van de 5min reclame, is het 2,5min effectieve reclame en dan 2,5min Froome die de Ventoux oploopt, Nadal die Roland-Garros wint, etc. Onbegrijpelijk dat ze zo'n dingen van ettelijke jaren geleden er tussen proppen tijdens een live-uitzending.
Dat ze dan die blokken inkorten!Dat is omdat die rare blokken niet verkocht zijn of reclame bevat die niet mag getoond worden bij ons bv als ik me niet vergis

Dat is voor alle landen hetzelfde blokDat ze dan die blokken inkorten!![]()
I know.. we gaan het maar catalogeren onder parate kennis voor een volgende sportquiz dan zeker :')Dat is voor alle landen hetzelfde blok
Commerciële zender voor iets
Dat ze dan die blokken inkorten!![]()
Je kan er zowaar een aparte ronde van maken. De Eurosport reclame rond ipv een sportrondeI know.. we gaan het maar catalogeren onder parate kennis voor een volgende sportquiz dan zeker :')

Toch vreemd dat je dan tijdens de rit stopt?
Had gehoopt dat die nog t/m vrijdag zou doorgaan. Maandag nog sprinten, dan rustdag, 2 ritten training en dan nog eens sprinten

Federer kan nogal een balleke slaan he.Dat ze dan die blokken inkorten!![]()
The home of cycling eh!Moest het nu enkel reclame zijn, kan ik het nog begrijpen. Maar van de 5min reclame, is het 2,5min effectieve reclame en dan 2,5min Froome die de Ventoux oploopt, Nadal die Roland-Garros wint, etc. Onbegrijpelijk dat ze zo'n dingen van ettelijke jaren geleden er tussen proppen tijdens een live-uitzending.
in tussensprint