Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als vandaag erop zit staat Evenepoel ook op minuten hoor met of zonder hulp van Almeida. Almeida toch een betere indruk gegeven de voorbije dagen na zijn slechte dag. Dus waarom zou hij niet zijn eigen kans mogen gaan.
Kan goed zijn dat zijn benen vol gelopen zijn van de schrik op de grindwegen. Dan heb je een Almeida die bij Remco kan blijven maar ik heb hem er nooit naast/bij gezien. Misschien vandaar de frustratie?
Dat Evenepoel n'a z'n kwetsuur top zou zijn, was natuurlijk ijdele hoop maar zo de Giro verliezen is wel zuur. Geen flauw idee wat de tactiek van QS zou moeten zijn.
Het was natuurlijk te verwachten. Wedstrijdritme te kort hé en de eerste keer ooit dat hij zo'n lange rittenkoers rijdt.
En dan na die zware val vorig jaar ... niet evident.
Ik vermoed dat Remco misschien Almeida heeft aangepakt op het feit dat hij te lang weg bleef, en dat die dan gezegd heeft, ok dan ben ik terug weg...
Nu toch terug samen...
Evenepoel moet gewoon volgen hé. Komaan dit ligt niet aan tactiek of aan Almeida. Als je de giro wilt winnen moet je in de favorieten groep kunnen blijven die 20-25 man sterk is.