Sir WarCry III
Well-known member
Opgegroeid in Leuven centrum en odanks al die dooprituelen nog nooit een student met veren gezien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"
"
"
"
Vroeger speelde ik basketbal in een aantal jeugdreeksen. Was helemaal niet goed en was dus op een redelijk laag provinciaal niveau. Op het einde van het seizoen waren er natuurlijk overal clubfeesten en toernooien. Wij op een dag naar zo'n toernooi in de buurt. Onze leeftijdscategorie was 10-12 jaar, we speelden nog op lage baskets. Komen daar aan en we horen dat onze eerste tegenstander een meisjesploeg was. Algemeen gejuich want:
"Meisjes die basketbal spelen"
"Wat kennen die daar nu van"
"Haal maar een extra scorebord"
"Ze mogen blij zijn als zekunnenmogen scoren van ons"
"Zie maar dat ze zich niet van bal vergissen"
Keihard verloren natuurlijk

Jawel, die meisjesploeg had het minitoernooi gewonnen (vier ploegen). Gelukkig konden we toen nog één match winnen dus onze eer was toch een beetje hersteld.Ze vonden bij de jongensploegen niemand die zo slecht was als jullie?![]()
.
. Die is uiteindelijk wel in Amerika tennis en studie gaan combineren
.Heeft mijn zoon ook mogen ondervinden. Phaha meisjes haha..Vroeger speelde ik basketbal in een aantal jeugdreeksen. Was helemaal niet goed en was dus op een redelijk laag provinciaal niveau. Op het einde van het seizoen waren er natuurlijk overal clubfeesten en toernooien. Wij op een dag naar zo'n toernooi in de buurt. Onze leeftijdscategorie was 10-12 jaar, we speelden nog op lage baskets. Komen daar aan en we horen dat onze eerste tegenstander een meisjesploeg was. Algemeen gejuich want:

En vader Six wendde zich doodernstig tot het gekneusde ego op de achterbank en sprak: "zoon... Dit is een belangrijke les geweest die je hopelijk nooit zal vergeten... Onderschat NÓÓIT een vrouw! Ze kunnen aardig uit de hoek komen, zeker als je het niet verwacht."Heeft mijn zoon ook mogen ondervinden. Phaha meisjes haha..
De coach vroeg dan of er 2 mochten mee doen die eigenlijk een jaar te oud waren. "Hahaha maar natuurlijk, het zijn toch maar meisjes, laat maar komen!"
Die meisjes beukten er 10x harder door dan de grootste beer van hun ploeg. Ze hadden er schrik van
Zwaar afgekuist, een paar blauwe plekken en een gedeukt ego rijker. Het was een pak stiller in het naar huis rijden. En in de terugmatch waren ze plots maar met de helft van de ploeg..
Nope.. Ik heb hem uitgelachenEn vader Six wendde zich doodernstig tot het gekneusde ego op de achterbank en sprak: "zoon... Dit is een belangrijke les geweest die je hopelijk nooit zal vergeten... Onderschat NÓÓIT een vrouw! Ze kunnen aardig uit de hoek komen, zeker als je het niet verwacht."

Geen genante situatie van mezelf, maar wel van tegenstanders destijds. Onze keeper (voetbal, in de laagst mogelijke klasse) had een nogal vrouwelijk kapsel en laat ons zeggen dat op die leeftijd de uiterlijke kenmerken nog niet zo uitgesproken zijn. Je hoorde dus al wel eens opmerkingen als "Die hebben een meisje als keeper, haha".Vroeger speelde ik basketbal in een aantal jeugdreeksen. Was helemaal niet goed en was dus op een redelijk laag provinciaal niveau. Op het einde van het seizoen waren er natuurlijk overal clubfeesten en toernooien. Wij op een dag naar zo'n toernooi in de buurt. Onze leeftijdscategorie was 10-12 jaar, we speelden nog op lage baskets. Komen daar aan en we horen dat onze eerste tegenstander een meisjesploeg was. Algemeen gejuich want:
, dus laat ons zeggen dat ze op het einde van de match nogal vaak teleurgesteld moesten afdruipen 

Die kwezel zal er zijn plezier wel aan hebben gehad, dan. Samen met zijn doos Kleenex.In't 5de (of 4de) middelbaar was er iemand jarig van de klas en ik had er niks beters op gevonden om met sommige samen te leggen en een doos van playboys te kopen, denk dat het er gemakkelijk 50 waren.
Kom ik daar toe met die doos in mijn handen, wij naar de klas en ik word ondertussen tegengehouden door de grootste kwezel van heel die school, leerkracht Nederlands.
"Genius, wat zit er in uw mooie doos?
Mooie magazines mevrouw met afbeeldingen van meisjes van lichte zeden"
2 minuten stilte
"Kom, geef die doos maar af, ge krijgt ze misschien deze avond terug"
"Waarom, hebt ge goesting om ze zelf te lezen misschien?"
"GENOEG, u mag naar de directeur een groene strafstudie halen"
Op die school had je dus verschillende kleuren van strafstudies en een groene was dus op woensdagnamiddag 'iets voor de natuur doen'
Ik heb godverdomme ne ganse namiddag tuttefrut van de speelplaats en de banken kunnen krabben
En playboys nooit teruggezien
“Een dode kat voor de les biologie met verse maden. Wil je eens kijken meneer?”In't 5de (of 4de) middelbaar was er iemand jarig van de klas en ik had er niks beters op gevonden om met sommige samen te leggen en een doos van playboys te kopen, denk dat het er gemakkelijk 50 waren.
Kom ik daar toe met die doos in mijn handen, wij naar de klas en ik word ondertussen tegengehouden door de grootste kwezel van heel die school, leerkracht Nederlands.
"Genius, wat zit er in uw mooie doos?
Mooie magazines mevrouw met afbeeldingen van meisjes van lichte zeden"
2 minuten stilte
"Kom, geef die doos maar af, ge krijgt ze misschien deze avond terug"
"Waarom, hebt ge goesting om ze zelf te lezen misschien?"
"GENOEG, u mag naar de directeur een groene strafstudie halen"
Op die school had je dus verschillende kleuren van strafstudies en een groene was dus op woensdagnamiddag 'iets voor de natuur doen'
Ik heb godverdomme ne ganse namiddag tuttefrut van de speelplaats en de banken kunnen krabben
En playboys nooit teruggezien
Die kwezel zal er zijn plezier wel aan hebben gehad, dan. Samen met zijn doos Kleenex.

Miauwkes.Het was een vrouw![]()

Met de hedendaagse genderfluïditeit is dat allemaal geen probleem meer.Het was een vrouw![]()
De kwezel zat misschien in de kast.Playboy is niet alleen voor mannen hoor.![]()