Gênante situaties

Discotheek Carré, ik was er met een vriendin die nog een andere vriendin had meegevraagd die ik wel eens gezien had maar niet echt kende. Hoe we er bij kwamen weet ik niet meer, maar ze vertelt over een vriend waarbij zijn ogen plots helemaal rood kleurden van gesprongen bloedvaten. Ik ben daar “nogal” sissy in en begon me dat veel te visueel voor te stellen. Dat in combinatie met drukte en temperatuur, voelde ik dat ik dringend lucht nodig had. Dus ik excuseer mij en begeef me richting toilet. Dat haalde ik niet meer en halfweg ging m’n licht helemaal uit. Ik herinner me dat ik mij probeerde recht te houden aan zo’n staantafel, wat uiteraard niet lukte dus die ging mee de grond op, inclusief wat er op stond. Een stuk gebeurtenissen kwijt en dan flarden van een boze opdienster en nog bozere security die staan te overleggen terwijl ik naast een nooduitgang op een dorpel zit. Die paar momenten frisse lucht waren genoeg dus ik sta terug op en leg “bloed”nuchter en wreed gegeneerd uit wat er gebeurd is en dat ik daarbij zeker een fles heb omgestoten die ik wil terugbetalen. Die dienster was verbaasd dat ik dezelfde persoon was; ze zei dat ze er zeker van was dat ik ladderzat of stoned moest zijn. Wat toen dus helemaal niet het geval was en ze excuseerde zich zelfs terwijl ik fles terugbetaalde 🤪

Vroeger speelde ik basketbal in een aantal jeugdreeksen. Was helemaal niet goed en was dus op een redelijk laag provinciaal niveau. Op het einde van het seizoen waren er natuurlijk overal clubfeesten en toernooien. Wij op een dag naar zo'n toernooi in de buurt. Onze leeftijdscategorie was 10-12 jaar, we speelden nog op lage baskets. Komen daar aan en we horen dat onze eerste tegenstander een meisjesploeg was. Algemeen gejuich want:

"Meisjes die basketbal spelen :rofl::rofl:"
"Wat kennen die daar nu van"
"Haal maar een extra scorebord :coolbrows:"
"Ze mogen blij zijn als ze kunnen mogen scoren van ons"
"Zie maar dat ze zich niet van bal vergissen :unsure:"

Keihard verloren natuurlijk :headshake:

Vroeger speelde ik basketbal in een aantal jeugdreeksen. Was helemaal niet goed en was dus op een redelijk laag provinciaal niveau. Op het einde van het seizoen waren er natuurlijk overal clubfeesten en toernooien. Wij op een dag naar zo'n toernooi in de buurt. Onze leeftijdscategorie was 10-12 jaar, we speelden nog op lage baskets. Komen daar aan en we horen dat onze eerste tegenstander een meisjesploeg was. Algemeen gejuich want:

Ze vonden bij de jongensploegen niemand die zo slecht was als jullie? :P

Ze vonden bij de jongensploegen niemand die zo slecht was als jullie? :p
Jawel, die meisjesploeg had het minitoernooi gewonnen (vier ploegen). Gelukkig konden we toen nog één match winnen dus onze eer was toch een beetje hersteld.

Wel een wijze les om nooit vrouwen te onderschatten.

In het tennis spelen de jongste competitie spelers (tot 9 jaar) tegenwoordig standaard onder elkaar, daar zullen honderden jongens wrsch regelmatig verliezen van een meisje :p .

Ooit ook meegemaakt in clubtoernooi tegen meisje van jaar jonger en tien CM ofzo kleiner :p . Die is uiteindelijk wel in Amerika tennis en studie gaan combineren :D .

Ik heb eens een (regionale/nationale) selectie U13 voetbal meisjes/dames zien spelen tegen een U13 ploeg uit de hoogste liga. Die meisjes waren duidelijk beter al verloren ze wel nipt de match.

In hogere jaargangen worden de jongens dan wel stukken beter.

Heeft mijn zoon ook mogen ondervinden. Phaha meisjes haha..

De coach vroeg dan of er 2 mochten mee doen die eigenlijk een jaar te oud waren. "Hahaha maar natuurlijk, het zijn toch maar meisjes, laat maar komen!"

Die meisjes beukten er 10x harder door dan de grootste beer van hun ploeg. Ze hadden er schrik van 🤣

Zwaar afgekuist, een paar blauwe plekken en een gedeukt ego rijker. Het was een pak stiller in het naar huis rijden. En in de terugmatch waren ze plots maar met de helft van de ploeg..

Op Cebit heb ik eens ne keer Quake 4 1on1 gespeeld tegen iemand uit een volledige vrouwelijke pro clan. Ik ben apetrots dat ik haar ene keer overhoop heb kunnen schieten. De eindstand was wel 1 - 10 voor haar. XD

Heeft mijn zoon ook mogen ondervinden. Phaha meisjes haha..

De coach vroeg dan of er 2 mochten mee doen die eigenlijk een jaar te oud waren. "Hahaha maar natuurlijk, het zijn toch maar meisjes, laat maar komen!"

Die meisjes beukten er 10x harder door dan de grootste beer van hun ploeg. Ze hadden er schrik van 🤣

Zwaar afgekuist, een paar blauwe plekken en een gedeukt ego rijker. Het was een pak stiller in het naar huis rijden. En in de terugmatch waren ze plots maar met de helft van de ploeg..
En vader Six wendde zich doodernstig tot het gekneusde ego op de achterbank en sprak: "zoon... Dit is een belangrijke les geweest die je hopelijk nooit zal vergeten... Onderschat NÓÓIT een vrouw! Ze kunnen aardig uit de hoek komen, zeker als je het niet verwacht."

En vader Six wendde zich doodernstig tot het gekneusde ego op de achterbank en sprak: "zoon... Dit is een belangrijke les geweest die je hopelijk nooit zal vergeten... Onderschat NÓÓIT een vrouw! Ze kunnen aardig uit de hoek komen, zeker als je het niet verwacht."
Nope.. Ik heb hem uitgelachen 😂

En direct onterft.

Geen genante situatie van mezelf, maar wel van tegenstanders destijds. Onze keeper (voetbal, in de laagst mogelijke klasse) had een nogal vrouwelijk kapsel en laat ons zeggen dat op die leeftijd de uiterlijke kenmerken nog niet zo uitgesproken zijn. Je hoorde dus al wel eens opmerkingen als "Die hebben een meisje als keeper, haha".

Hij is nadien wel in eerste klasse en eredevisie gaan spelen :P, dus laat ons zeggen dat ze op het einde van de match nogal vaak teleurgesteld moesten afdruipen :D

In't 5de (of 4de) middelbaar was er iemand jarig van de klas en ik had er niks beters op gevonden om met sommige samen te leggen en een doos van playboys te kopen, denk dat het er gemakkelijk 50 waren.

Kom ik daar toe met die doos in mijn handen, wij naar de klas en ik word ondertussen tegengehouden door de grootste kwezel van heel die school, leerkracht Nederlands.

"Genius, wat zit er in uw mooie doos?
Mooie magazines mevrouw met afbeeldingen van meisjes van lichte zeden"

2 minuten stilte

"Kom, geef die doos maar af, ge krijgt ze misschien deze avond terug"

"Waarom, hebt ge goesting om ze zelf te lezen misschien?"

"GENOEG, u mag naar de directeur een groene strafstudie halen" :headshake:

Op die school had je dus verschillende kleuren van strafstudies en een groene was dus op woensdagnamiddag 'iets voor de natuur doen'

Ik heb godverdomme ne ganse namiddag tuttefrut van de speelplaats en de banken kunnen krabben :angry::angry:

En playboys nooit teruggezien

In't 5de (of 4de) middelbaar was er iemand jarig van de klas en ik had er niks beters op gevonden om met sommige samen te leggen en een doos van playboys te kopen, denk dat het er gemakkelijk 50 waren.

Kom ik daar toe met die doos in mijn handen, wij naar de klas en ik word ondertussen tegengehouden door de grootste kwezel van heel die school, leerkracht Nederlands.

2 minuten stilte

Op die school had je dus verschillende kleuren van strafstudies en een groene was dus op woensdagnamiddag 'iets voor de natuur doen'

Ik heb godverdomme ne ganse namiddag tuttefrut van de speelplaats en de banken kunnen krabben :angry::angry:

Die kwezel zal er zijn plezier wel aan hebben gehad, dan. Samen met zijn doos Kleenex.

2 minuten stilte

“Een dode kat voor de les biologie met verse maden. Wil je eens kijken meneer?”

Problem solved.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan