Gênante situaties

In 2007 met een drietal leden van 9lives naar Estland gegaan. Vanuit Tallinn tal van uitstapjes gedaan en op een avond een folderke gekregen van een tietenbar. We trokken onze stoute schoenen aan en verwachtten ons aan een soort "69" zoals Matroesjka's: een lange catwalk waar stripsters hun ding doen en waar wij veel te dure drankskes bestelden. Helaas was het daarbinnen toch wat anders. Door een kleerkast werden wij begeleid naar een tafelke en dan kwam daar een blonde del bij ons zitten die wat smalltalk deed. We bestelden allemaal een pint, maar die begon aan te dringen om champagne te bestellen maar die flessen kostten daar €100. Zoveel geld wilden we daar niet aan geven (we waren tussen 18 en 20) en na een tijd begon dat mens kwaad te worden en ons te bedreigen. Dan dropen we uiteindelijk toch maar af zonder een tiet te zien.

Achteraf bekeken hadden we gemakkelijk kunnen bijleggen, maar de sfeer was daar niet bepaald gezellig en die blonde del was ook niet moeders mooiste. Dan zijn we maar ergens anders pinten gaan pakken waar het een pak gezelliger was. Maar daar ook geen tieten.

In 2007 met een drietal leden van 9lives naar Estland gegaan. Vanuit Tallinn tal van uitstapjes gedaan en op een avond een folderke gekregen van een tietenbar. We trokken onze stoute schoenen aan en verwachtten ons aan een soort "69" zoals Matroesjka's: een lange catwalk waar stripsters hun ding doen en waar wij veel te dure drankskes bestelden. Helaas was het daarbinnen toch wat anders. Door een kleerkast werden wij begeleid naar een tafelke en dan kwam daar een blonde del bij ons zitten die wat smalltalk deed. We bestelden allemaal een pint, maar die begon aan te dringen om champagne te bestellen maar die flessen kostten daar €100. Zoveel geld wilden we daar niet aan geven (we waren tussen 18 en 20) en na een tijd begon dat mens kwaad te worden en ons te bedreigen. Dan dropen we uiteindelijk toch maar af zonder een tiet te zien.

Achteraf bekeken hadden we gemakkelijk kunnen bijleggen, maar de sfeer was daar niet bepaald gezellig en die blonde del was ook niet moeders mooiste. Dan zijn we maar ergens anders pinten gaan pakken waar het een pak gezelliger was. Maar daar ook geen tieten.
Dat was volgens mij geen tettenbar, maar een hoerenkot hoor 😂

Doorgaans geneer ik me ondertussen niet snel meer, maar vanavond toch wat verveeld gezeten met mijn actie.
Op een camping ga ik naar het sanitair gebouw voor toilet. Bij de deur voor de mannen staat een verboden toegang bord en deur kreeg ik ook niet open. Ik ga het gebouw rond en de volgende deur heeft een grote blauwe pijl (en een klein symbool voor vrouwen). Dus ik veronderstelde dat het een soort enkel richting systeem was owv Corona en ik via de vroegere vrouwen deur binnen moest. Ik daar dus binnen, stond er een vrouw haar handen te wassen “excuseer dat is hier wel voor de vrouwen hè!”
Ik leg haar uitermate kalm en relaxed uit dat ik langs de mannen deur niet binnen kon en dit owv Corona andere deuren zijn. Zij stamelde “oh ok”, zichtbaar verbaasd. Na mijn toiletbezoek ga ik langs de andere kant naar buiten en dan zie ik daar NOG een andere deur met uiteraard een blauwe pijl en een symbool voor mannen. Hoe ik ooit kon bedenken dat ze owv Corona gewoon mannen en vrouwen in 1 sanitair zouden gooien en mij daar geen vragen bij stelde, is me nu wel een raadsel. Dit gebeurde overigens geheel nuchter.
Haha dat doet mij eraan denken. Ooit in een pretpark: ze waren net aan het kuisen aan de mannen WC's. Dus ik mocht daar niet kakken van de kuisvrouw.

Ik ben dan gewoon naar de vrouwen WC's gegaan en toen zei daar ook een vrouw: Zeg dat is hier wel voor de vrouwen hé!
En ik gewoon héél kort: Ja en dan? Hop! Deurke open, deurke dicht, op slot en gewoon gaan kakken sé.

Ik ga echt da nie een half uur inhouden omdat de kuisvrouw bezig is. En of ik dan gegeneerd ben? Neen hoor, waarom zou ik? :unsure:

Haha dat doet mij eraan denken. Ooit in een pretpark: ze waren net aan het kuisen aan de mannen WC's. Dus ik mocht daar niet kakken van de kuisvrouw.

Ik ben dan gewoon naar de vrouwen WC's gegaan en toen zei daar ook een vrouw: Zeg dat is hier wel voor de vrouwen hé!
En ik gewoon héél kort: Ja en dan? Hop! Deurke open, deurke dicht, op slot en gewoon gaan kakken sé.

Ik ga echt da nie een half uur inhouden omdat de kuisvrouw bezig is. En of ik dan gegeneerd ben? Neen hoor, waarom zou ik? :unsure:
Ge had moeten verwijzen naar uw genderfluïditeit he. Voor ne keer dat ge er iets positiefs kunt uit halen moet ge het doen ook :)

Ah, de traditionele tettenbars. €10 voor een Maeske. Was ik nog zo vriendelijk om de patron te vragen of em zijn fleske terug wou voor 't leeggoed.

Een paar goei luide scheten gelaten ook?

Een keer waren mijn man en ik op vakantie en verbleven we in een hotel met een prachtig aangelegde tuin die in de avond nog mooier was door al die aparte verlichting etc.
Dus op een zwoele avond besloten we om een wandeling te maken door te tuin en na eventjes zaten we op een bankje beetje te praten en te flikflooien.
We dachten dat we de enige waren want ja het was redelijk laat en er was verder ook geen kat te bespeuren dus ja van het één kwam het ander en voor ik het door had zat ik op zijn schoot. Ik had een lange jurk aan met een grote opening aan de zijkant wat alles gemakkelijker maakte.

Ik haalde zijn gereedschap uit zijn broek en deed ermee wat moest gebeuren toen er op het moment suprême, zomaar opeens en uit het niets een bejaard Brits koppel naast ons stond die op dezelfde gang verbleef.
Dus ja toen zaten we daar hè
Wij allebei hijgend en puffend en zij vrolijk klessebessen over de bloemen en het weer.
Het waren de langste 5 minuten uit ons leven, leek wel een eeuwigheid.

Een keer waren mijn man en ik op vakantie en verbleven we in een hotel met een prachtig aangelegde tuin die in de avond nog mooier was door al die aparte verlichting etc.
Dus op een zwoele avond besloten we om een wandeling te maken door te tuin en na eventjes zaten we op een bankje beetje te praten en te flikflooien.
We dachten dat we de enige waren want ja het was redelijk laat en er was verder ook geen kat te bespeuren dus ja van het één kwam het ander en voor ik het door had zat ik op zijn schoot. Ik had een lange jurk aan met een grote opening aan de zijkant wat alles gemakkelijker maakte.

Ik haalde zijn gereedschap uit zijn broek en deed ermee wat moest gebeuren toen er op het moment suprême, zomaar opeens en uit het niets een bejaard Brits koppel naast ons stond die op dezelfde gang verbleef.
Wij allebei hijgend en puffend en zij vrolijk klessebessen over de bloemen en het weer.
Er is een tijd van komen en gaan, maar ik denk dat dit in deze situatie het laatste was.

Een paar goei luide scheten gelaten ook?
Ja gewoon met mijn mond over mijn hand en "fake" héél luide scheten maken hé. ;)

(Vroeger als kind -als ik tegen mijn zin eens naar de kerk moest- dan liet ik continue fake scheten als de pastoor voorbij kwam. Die dacht dan eerst dat ik echt scheten liet, maar na een tijdje had ie door dat er iets niet klopte omdat ik oneindig lang, scheten bleef laten :D)

PS. Mijn oma was dan altijd kwaad en ik begreep niet goed waarom lol.

In tegenstelling tot mijn opa zaliger vroeger die effectief één liet vliegen in de kerk. Hij ging altijd op de achterste rij zitten. Dan keek iedereen om naar achter natuurlijk. Droogjes keek hij dan ook achter hem.

Misschien eerder gênant voor mijn ouders. Jonge Avi wordt meegesleurd naar een tentoonstelling op een mooi kasteel bij Gent met aanpalende landerijen en een kleine boerderij. Terwijl zij binnen rondlopen zit ik buiten te kijken op dat boerderijtje wanneer ik een hoop rieten manden opmerk naast het hok van de pauwen (yes). Tiens zeg ik daar zit precies iets in dus ik doe eentje open en kijkt daar recht naar mij een dikke vette patrijs.

Moet begrijpen dat ik opgegroeid ben in Leuven centrum en dus het enigste met veren dat ik toen kende waren die vuil duiven aan 't stadhuis en kip aan 't spit op de vrijdagmarkt. Ik was dus serieus impressed en vind er dus niks beter op dan al die andere manden ook open te doen. Elk met een mooie patrijs in voor 8 stuks in totaal.

Gaan die klotebeesten toch wel niet lopen zeker

We zijn nooit meer naar een tentoonstelling geweest.

Uwe opblaasbare flamingo toch voor de deur gezet die avond?

(zie Late Ontdekkingen-topic)

Ooit in het Zuiden van Frankrijk zat ik als manneke van een jaar of 11 met mijn ouders op een terrasje.
Het was een echt ouderwets 'Allo 'Allo-achtig caffeetje.

Ik moest naar het toilet en ging naar binnen. Ik zie dat er een man achter de toog staat, ik er naar toe, hef mijn zonnebril op en zeg "Iet ies aai Leclerc". De man snapte hem niet :(

Ooit in het Zuiden van Frankrijk zat ik als manneke van een jaar of 11 met mijn ouders op een terrasje.
Het was een echt ouderwets 'Allo 'Allo-achtig caffeetje.

Ik moest naar het toilet en ging naar binnen. Ik zie dat er een man achter de toog staat, ik er naar toe, hef mijn zonnebril op en zeg "Iet ies aai Leclerc". De man snapte hem niet :(
Hehe .. voor de leken onder ons :)

Ik was in de Collruyt met de kleine die in de kar zat en voor me was er daar weer een vrouw aan het sukkelen die al de tijd van de wereld had.

Ik mompel in mezelf. "doe nu toch eens voort trage slak." Blijkbaar toch iets luider dan ik zelf dacht want mijn zoontje herhaalt het recht in haar gezicht. :shy::shy::shy:

Ze gaat aan de kant zonder iets te zeggen en ik dacht van "oef daar zijn we vlot vanaf gekomen". Ik kruis ze dan in de volgende gang en zegt ze "oei ja ik ga rap aan de kant gaan, zie dat ik weer onder mijn voeten krijg".

Op zich was het genant, maar ze liep tenminste niet meer in mijn weg.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan