ÉÉN Geld gezocht

Besparen op speelgoed en de kattenvoeding levert niet echt de big bucks op. Geen Nespresso drinken wel €60 per maand (het is idd duur, denk dat ze de allerduurste capsules rekenen of anders zuipen ze non-stop koffie, mss iets overdreven).

Maar zelfs door te letten op de boodschappen kom je niet aan de megabedragen van de vorige kandidaten, het geeft een idee wat de kijker thuis kan doen. En dan nog betwijfel ik of het structureel is, na een aantal maanden verval je toch in oude gewoontes.
 
Goh, € 1400 aan voeding is toch redelijk veel voor een gezin met 2 klein mannen. Voor 3 (1 van 2.5) zitten wij aan gemiddeld € 600.
Ik vraag me nu wel af of de vrouw nu nog aan het studeren is of niet.
En waar halen ze het geld vandaag om toch al de zolder af te werken?
 
"we gaan terug overschakelen naar nespresso cups want we moeten dan 5 seconden minder lang wachten"
:S

en dan die budgetcoach, een kleuterjuf met haar nepgeld, ik zie op haar website dat je daar dus 80 EURO voor een uur betaald. :rofl:
 
Besparen op speelgoed en de kattenvoeding levert niet echt de big bucks op. Geen Nespresso drinken wel €60 per maand (het is idd duur, denk dat ze de allerduurste capsules rekenen of anders zuipen ze non-stop koffie, mss iets overdreven).

Maar zelfs door te letten op de boodschappen kom je niet aan de megabedragen van de vorige kandidaten, het geeft een idee wat de kijker thuis kan doen. En dan nog betwijfel ik of het structureel is, na een aantal maanden verval je toch in oude gewoontes.
Bedoel je die grote besparingen/bedragen die enkel gerealiseerd werden omdat men 950 euro per maand extra kinderbijslag kreeg of een nieuwe job die 1300 euro netto meer betaalt?
 
Ik heb een aflevering - die van de leerkrachten en hun designer kleuters - bekeken met leerlingen 7BSO, qua commentaar was dat een goddelijk uur. Ik denk dat ‘munters’ het meest voorkwam. Als je dat dan ziet als iemand die ongeveer aan €2100 netto zal komen ná een aantal jaar werken, ja je lacht je (groen) krom.
 
Ik heb een aflevering - die van de leerkrachten en hun designer kleuters - bekeken met leerlingen 7BSO, qua commentaar was dat een goddelijk uur. Ik denk dat ‘munters’ het meest voorkwam. Als je dat dan ziet als iemand die ongeveer aan €2100 netto zal komen ná een aantal jaar werken, ja je lacht je (groen) krom.
Wat is 'munters'? :unsure:
 
we komen niet rond met 2 kinderen dus we maken er nog een 3e
Haha dat was exact mijn reactie ook.

En echt... Hoeveel speelgoed kan je kopen voor kinderen. Ik heb geen kinderen en ben dus misschien geen referentie. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik continu nieuw speelgoed zou kopen.
Wat is er mis met gewoon een kadootje met verjaardag en kerst/nieuwjaar enzo? Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger constant iets nieuws kreeg...
 
Bon, de aflevering van volgende week ga ik bewust vergeten van op te nemen want dat gaat geen goeie zijn voor onze relatie ivm die fietsuitgaven.
Op mijn 1e job zaten redelijk wat fietsers en de bedragen die die daar tegenaan smeten, ik werd daar soms niet goed van. "Hier mijn nieuwe velo, 7k voor de kader alleen". En na 2 jaar is dat weer iets anders...

Haha dat was exact mijn reactie ook.

En echt... Hoeveel speelgoed kan je kopen voor kinderen. Ik heb geen kinderen en ben dus misschien geen referentie. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik continu nieuw speelgoed zou kopen.
Wat is er mis met gewoon een kadootje met verjaardag en kerst/nieuwjaar enzo? Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger constant iets nieuws kreeg...
Wij kopen af en toe iets 'zomaar' maar dat komt hier niet vaak voor, en dan gaat het over een auto'tje van 5 euro of een boekje bv. Laatste keer was een maand of 2 geleden een kinderboekje voor kom op tegen kanker of tegen dementie of zoiets.
Te veel nieuw speelgoed is toch nergens goed voor, de kleine weet op den duur niet wat eerst kiezen en verliest toch na een week zijn aandacht.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan