Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Vanmorgen deels geluisterd naar de nieuwe aflevering en was toch een goeie aflevering, al heb je met een gast als Dirk De Wolf natuurlijk een uitstekende spreker die koers ademt. Heel fijne kerel om naar te luisteren. Ik ga niet altijd akkoord met zijn mening (wat uiteraard niet moet), maar bekijkt volgens mij quasi elke koers :D

De rest zat er wel wat voor spek en bonen bij op deze manier.
Aflevering is voorbij gevlogen
 
Die Croquetta vind ik wel een aangename show. Fijne stemmen. Niet te druk. Veel kennis. Ik ga dat niet iedere week luisteren, maar als Barca-fan is het wel aangenaam.
 
Pedro is druk maar wel oprecht grappig en ad rem. Zou hij echt niets van voetbal volgen behalve Barca? Soms moeilijk in te schatten wanneer hij aan het zeveren is en wanneer niet.

Benieuwd of de aflevering van WTTAA niet teveel van het goeie zal zijn op een week tijd :)
 
Pedro is druk maar wel oprecht grappig en ad rem. Zou hij echt niets van voetbal volgen behalve Barca? Soms moeilijk in te schatten wanneer hij aan het zeveren is en wanneer niet.

Benieuwd of de aflevering van WTTAA niet teveel van het goeie zal zijn op een week tijd :)
Echt he :biglaugh:
 
Hopelijk vertrokken nu voor mooi seizoen... Op Instagram ook ' wiel aan wiel' tegengekomen, ook jonge liefhebbers die een podcast aan 't maken zijn. Eerste aflevering daar was ook zeker OK

De laatste aflevering vond ik dan weer een pak minder. Hier op BG kunnen we gerust lullen over een motortje, maar in zo een podcast is dat toch een beetje awkward. Sowieso ook iets te veel Radio Stelvio vibes, een podcast die ik met plezier aan me laat voorbij gaan wegens ondermaats.

Ze willen duidelijk heel graag een concept opdringen waarin 4 mensen mensen een beetje lullen over koers, maar voor mij werkt het gewoon niet. In de podcasts over voetbal lukt dat nog wel, maar koers lijkt me daar gewoon niet geschikt voor. Daar wil je toch een stem met expertise horen?
 
Mja, toen MidMid eindelijk doorbrak, bleek hoe ondermaats Sjotcast plots bleek te zijn.

Yanko wil gewoon te graag een afgelikte versie van Filip Joos zijn. Het is mooi dat hij probeert, maar ik hoor hem vooral andere (betere) analisten napraten.
 
In mijn ogen de beste van alle sjotcasters. Die Mid Mid waar hij en Gilles te gast waren vond ik zeer leuk om naar te luisteren bv. Hebben beiden wel een leuke kijk op het voetbal.
Daar was Yanko goed. Maar bij sjotcast erger ik mij aan die chiro-trutjes mentaliteit.
 
Mid Mid met Mike Verstraeten. Eerste keer dat ik hem eigenlijk hoor babbelen, en precies ook toch maar nen blazer (maja "life coach" :rolleyes:). Alles wat hij in zijn carrière goed heeft gedaan was zijn eigen verdienste en alles wat er misgelopen is lag altijd aan een ander.
 
Doet me direct aan FC Nerds terugdenken, was daar de grootste eikel van de hele show. Al heb ik de midmid nog niet kunnen bekijken.
 
Terug
Bovenaan