Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Glenn is echt geen persoon waar ik naar wil luisteren. Elke keer die iets zegt en ik luister, sterven er hersencellen van me af. Zijn vorige passage heb ik ook al (onbewust) geskipt. Misschien dat ik het is oppik als er echt niets anders te doen is.

Nu snap ik Evert en Sam toch meer met dat ze misschien niet willen verdergaan. Als er zo'n randdebielen al een tweede keer moeten komen... Uiteindelijk blijkt het kransje interessante voetbalfiguren ook niet zo groot te zijn.
 
Glenn is echt geen persoon waar ik naar wil luisteren. Elke keer die iets zegt en ik luister, sterven er hersencellen van me af. Zijn vorige passage heb ik ook al (onbewust) geskipt. Misschien dat ik het is oppik als er echt niets anders te doen is.

Nu snap ik Evert en Sam toch meer met dat ze misschien niet willen verdergaan. Als er zo'n randdebielen al een tweede keer moeten komen... Uiteindelijk blijkt het kransje interessante voetbalfiguren ook niet zo groot te zijn.
Het was op vraag van de fans uiteraard. En eigenlijk vond ik hun format net goed dat het niet altijd de grootste namen waren. Gestart door hun aflevering met Joos maar blijven hangen door gasten zoals een Biebauw, Koita, Bob Madou of recentelijk een Vanzeir. Dergelijke gasten zijn er nog voldoende om een nieuwe seizoen boeiend te kunnen starten. Maar vrees dat ze zelf wat de lat hoger willen leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Kzou het toch ook wel jammer vinden moest het stoppen. Ik kijk er echt elke week naar uit om eerlijk te zijn.
Zoals gezegd zijn er ook een pak gasten de revue gepasseerd waarvan ik vooraf dat "hmm", maar achteraf best veel interessants te vertellen hadden.

Glenn is gewoon een karikatuur hé. Als Club supporter vond ik dat al wel ne coole kerel, maar als je die een half uur hoort babbelen weet je wel genoeg ;)
 
Wat afwisseling is goed. Zo een Verbauwhede mag wel eens, maar een wat meer verstandige De Bruyne is ook aangenaam. Dennis van Wijck vond ik bijvoorbeeld ook een sterke aflevering.
 
Glenn is echt geen persoon waar ik naar wil luisteren. Elke keer die iets zegt en ik luister, sterven er hersencellen van me af. Zijn vorige passage heb ik ook al (onbewust) geskipt. Misschien dat ik het is oppik als er echt niets anders te doen is.

Nu snap ik Evert en Sam toch meer met dat ze misschien niet willen verdergaan. Als er zo'n randdebielen al een tweede keer moeten komen... Uiteindelijk blijkt het kransje interessante voetbalfiguren ook niet zo groot te zijn.
idd, als ik las/zag dat het met hem was, de aflevering geskipt
 
Ex-spelers op pensioen, analisten en trainers hebben altijd wel de meest interessante dingen te vertellen. Meer verhalen binnen het voetbal, een bredere kijk op het leven, minder terughoudenheid. Gasten gelijk Koita, Vanzeir, Dessers, etc. die hebben het toch alleen over hun eigen voetbalcarrière en dan gaan ze van club naar club en vertellen wat basic info.
Verhalen van Vandamme, Biebauw, Overmeire,...over moeilijke tijden in Lokeren, Roeselare ed. vind ik nog het interessantste, samen met de algemene kennis en een brede en historische kijk op het voetbal van een Joos, Raes of Vandenbempt
 
Over Midmid, had eigenlijk liever nog eens een paar gasten à la Pedro gezien. Ipv telkens (oud)spelers die hun ganse carrière komen overlopen.
Kritische supporters die met passie over hun club komen vertellen en een andere kijk hebben op het voetbal dan de spelers.
 
Over Midmid, had eigenlijk liever nog eens een paar gasten à la Pedro gezien. Ipv telkens (oud)spelers die hun ganse carrière komen overlopen.
Kritische supporters die met passie over hun club komen vertellen en een andere kijk hebben op het voetbal dan de spelers.

Oké, maar hoeveel heb je er zo? En dan moeten die nog leuk kunnen vertellen én verstaanbaar zijn. Niet iedereen smaakte een Verbauwhede of Ogunjimi - en terecht.
 
Luister tegenwoordig graag naar 90 Minutes. Ben nooit een fan geweest van Aster's stijl in het journaal, maar door deze podcast ben ik hem wel meer gaan appreciëren. Is ook wel een veel betere format dan Midmid, die meestal staat of valt bij de gast.
 
Luister tegenwoordig graag naar 90 Minutes. Ben nooit een fan geweest van Aster's stijl in het journaal, maar door deze podcast ben ik hem wel meer gaan appreciëren. Is ook wel een veel betere format dan Midmid, die meestal staat of valt bij de gast.
Vind de combinatie van Aster, Sam, Steven en Filip perfect. Ze kunnen vrijuit over voetbal spreken met veel liefde voor het spelletje. Heerst een goeie sfeer tussen die 4.
 
Gisteren de nieuwe uitzending van Vals Plat beluisterd.
De lat ligt erg hoog door Dirk en Otto-Jan vorig jaar, maar dit was het toch echt absoluut té plat, niet eens vals plat. Als Jappe al de persoon moet worden met de meeste serieux, dan zit je toch met een probleem.

Sander kent er duidelijk zeer weinig van, hij is niet aangenaam om naar te luisteren en wil precies alleen maar de interessante uithangen door continu mopjes te maken. Over Max (co-host?) niet echt een mening, maar hij heeft ook gewoon niets bijgedragen. Wel wat mopjes verteld, uiteraard. Louis was wat bedeesder van aard, maar had wél echt iets te vertellen. En Jappe is Jappe, zorgde voor een goed evenwicht in de opstelling met OJ en Dirk, maar nu heb je gewoon Jappe en twee mensen die nog meer Jappe zijn dan Jappe zelf.

Ik begrijp dat ze zich misschien wat meer willen richten op de jeugd, maar nu is er gewoon een totaal gebrek aan gedegen kennis, rust, interessante wistjedatjes, etc. Mezelf kennende zal ik het nog wel eens luisteren, maar net als bij de Rode Lantaarn zal ik sowieso afhaken als het zo blijft vrees ik.

Dat de presentator en co-presentator beide StudioBrussel mannen zijn, verklaarde wel nagenoeg alles. :unsure:
 
Oei, stond op de planning om vandaag te luisteren, maar krijg al wat schrik :tongue:

Midmid vind ik wat moeilijk te vergelijken met 90 minutes. Centrale gast vs actualiteit. Luister ze beide wel graag
 
Gisteren de nieuwe uitzending van Vals Plat beluisterd.
De lat ligt erg hoog door Dirk en Otto-Jan vorig jaar, maar dit was het toch echt absoluut té plat, niet eens vals plat. Als Jappe al de persoon moet worden met de meeste serieux, dan zit je toch met een probleem.

Sander kent er duidelijk zeer weinig van, hij is niet aangenaam om naar te luisteren en wil precies alleen maar de interessante uithangen door continu mopjes te maken. Over Max (co-host?) niet echt een mening, maar hij heeft ook gewoon niets bijgedragen. Wel wat mopjes verteld, uiteraard. Louis was wat bedeesder van aard, maar had wél echt iets te vertellen. En Jappe is Jappe, zorgde voor een goed evenwicht in de opstelling met OJ en Dirk, maar nu heb je gewoon Jappe en twee mensen die nog meer Jappe zijn dan Jappe zelf.

Ik begrijp dat ze zich misschien wat meer willen richten op de jeugd, maar nu is er gewoon een totaal gebrek aan gedegen kennis, rust, interessante wistjedatjes, etc. Mezelf kennende zal ik het nog wel eens luisteren, maar net als bij de Rode Lantaarn zal ik sowieso afhaken als het zo blijft vrees ik.

Dat de presentator en co-presentator beide StudioBrussel mannen zijn, verklaarde wel nagenoeg alles. :unsure:
Reacties op Youtube zijn alvast niet mals. En terecht. Koers is al pak lastiger om van alles op de hoogte te zijn als liefhebber. Eens een kwinkslag mag zeker maar iedere onderwerp herleiden tot 'haha woordspeling haha' hoeft voor mij niet. Jappe kijkt ook altijd of hij het niet snapt.
 
Vals plat is volgens mij de enigste wielerpodcast van niveau.. En dan dit zo verneuken... Jammer, hopelijk grijps FoS in of komt er een goeie Nederlandse
Vanmorgen deels geluisterd naar de nieuwe aflevering en was toch een goeie aflevering, al heb je met een gast als Dirk De Wolf natuurlijk een uitstekende spreker die koers ademt. Heel fijne kerel om naar te luisteren. Ik ga niet altijd akkoord met zijn mening (wat uiteraard niet moet), maar bekijkt volgens mij quasi elke koers :D

De rest zat er wel wat voor spek en bonen bij op deze manier.
 
Vanmorgen deels geluisterd naar de nieuwe aflevering en was toch een goeie aflevering, al heb je met een gast als Dirk De Wolf natuurlijk een uitstekende spreker die koers ademt. Heel fijne kerel om naar te luisteren. Ik ga niet altijd akkoord met zijn mening (wat uiteraard niet moet), maar bekijkt volgens mij quasi elke koers :D

De rest zat er wel wat voor spek en bonen bij op deze manier.
Inderdaad, ben zelf nu aan 't luisteren en wou hier ook posten dat het echt wel beter is dan vorige week. Dirk is een top gast, Jappe is nog aan' t zoeken en de presentator heeft zich ook goed herpakt...

Hopelijk vertrokken nu voor mooi seizoen... Op Instagram ook ' wiel aan wiel' tegengekomen, ook jonge liefhebbers die een podcast aan 't maken zijn. Eerste aflevering daar was ook zeker OK
 
Terug
Bovenaan