Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Zegt toch maar weinig goeie dingen.

Ook bizar dat die daar wat verontwaardigd zit te doen dat ze hem niet vragen in pakweg extra time, terwijl hij allesbehalve aangenaam is om naar te luisteren.
Leuke dingen als in anekdotes uit zijn carriere die eventueel interessant zouden zijn indien beter verteld. En dan heb ik het over de gewone podcast niet over de EK versie want die heb ik afgezet :D
 
Zegt toch maar weinig goeie dingen.

Ook bizar dat die daar wat verontwaardigd zit te doen dat ze hem niet vragen in pakweg extra time, terwijl hij allesbehalve aangenaam is om naar te luisteren.
Hij heeft geen aangename stem, niet echt een sympathiek voorkomen, is niet welbespraakt, heeft geen vocabulaire, en ik denk niet dat iemand zit te wachten op de mening van een speler die bij een stuk of 20 clubs gespeeld heeft en quasi overal mislukt is. Neen, Ogunjimi ver weg laten van voetbalpraatprogramma's aub
 
De Midmid van vandaag is hilarisch.
Na 55 minuten "Ja het is de eerste keer sinds 1966 dat ze een finale halen, we moeten het toch even over Engeland hebben." Om dan nog 10 minuten te bashen op Pickford, Southgate en de supporters :ROFLMAO:
 
Evert is toch een betweter. Begint me meer en meer te irriteren. De podcast van Sporza met FoS waar hij niet in de studio zat heeft me dit nog meer doen beseffen.

Zeker in de laatste aflevering wou hij precies constant zijn kennis tonen tegenover een Joos.
 
Slechtste aflevering van de Mid Mid ek specials was toch die met Fredje Dupre.

Hoe die daar zat te zeiken, zonder enig weerwoord, alsof hij het ons allemaal eens kwam uitleggen.

Xhaet en Evert die mee zeikten, en Dermici die gewoon niet zoveel van voetbal kent.

De 2 afleveringen erna veel beter , met wat nuance, en meer kennis van zaken.
 
Slechtste aflevering van de Mid Mid ek specials was toch die met Fredje Dupre.

Hoe die daar zat te zeiken, zonder enig weerwoord, alsof hij het ons allemaal eens kwam uitleggen.

Xhaet en Evert die mee zeikten, en Dermici die gewoon niet zoveel van voetbal kent.

De 2 afleveringen erna veel beter , met wat nuance, en meer kennis van zaken.
Die met nonkel Jimmy en zijn Portugese bro vergeten?

Sowieso was hun ek special een miss. Geef mij dan maar de ek tribune na iedere speeldag.
 
Dupré, ik heb ook nog op niveau gevoetbald, ja want die komt nog niet aan de enkels van alles wat op het veld stond bij België.

Was idd vrij arrogant alles aant afkraken. Had soms wel gelijk imo, maar de manier waarop was niet echt ok, met heel weinig respect.
 
Die met nonkel Jimmy en zijn Portugese bro vergeten?

Sowieso was hun ek special een miss. Geef mij dan maar de ek tribune na iedere speeldag.

Voor mij toch absoluut niet. Die 2 afleveringen waren heel slecht. Maar de andere vond ik echt heel leuk, en een absolute meerwaarde. Die EK Tribune was wel heel kort en strak. Uiteindelijk niet veel naar geluisterd.

Leukste EK podcast voor mij bleef toch neutrale kijkers, gevolgd door Mid Mid.
 
Voor mij toch absoluut niet. Die 2 afleveringen waren heel slecht. Maar de andere vond ik echt heel leuk, en een absolute meerwaarde. Die EK Tribune was wel heel kort en strak. Uiteindelijk niet veel naar geluisterd.

Leukste EK podcast voor mij bleef toch neutrale kijkers, gevolgd door Mid Mid.
Zat misschien wat verkeerd qua timing. In hun gewone podcast krijg ik verhalen of inzichten in clubwerkingen te horen die nieuw zijn. Met hun show heb ik niets gehoord die ergens anders nog niet verteld waren. Als je luisterde naar de Tribune of villa sporza of meeleest op het forum of ... :biglaugh:
 
Of daar veel echt van is gebeurd is een andere vraag.

Persoonlijk geen fan van zo mensen die zichzelf nogal ne keirel vinden. Ook al die geforceerde moppekes. Neen, geen aflevering voor mij.
Vond het zeer boeiend en entertainend, op voorwaarde dat dergelijke passages de uitzonderingen blijven. Het valt wel op dat hij zichzelf nog meer de man voelt na zijn eerste passage.
 
Of daar veel echt van is gebeurd is een andere vraag.

Persoonlijk geen fan van zo mensen die zichzelf nogal ne keirel vinden. Ook al die geforceerde moppekes. Neen, geen aflevering voor mij.
Neen, is daar nie veel gebeurd der zijn wa foto's van that it. Ik kan moeilijk bij mijn hoofd dat die niet snapt dat door al zijn stoten Club hem weg wou beetje prof zijn mag wel.
 
Neen, is daar nie veel gebeurd der zijn wa foto's van that it. Ik kan moeilijk bij mijn hoofd dat die niet snapt dat door al zijn stoten Club hem weg wou beetje prof zijn mag wel.
Dacht dat Hans het had over zijn verhalen algemeen?

Over wat heb jij het? En welke foto's zijn er? :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan