Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Dat enthousiasme van Joos is echt aanstekelijk. En maar lachen onder elkaar!

"Kleine anekdote nog tijdens de rust" :laugh:
Eindelijk een programma waar kenners, maar eigenlijk vooral liefhebbers, een losse babbel hebben over voetbal. Weg van het saaie voorspelbare keurslijf en nietszeggende gasten zoals bijvoobeeld bij extra time
 
Ik hoop echt dat dit format blijft bestaan volgend seizoen. Evenveel gasten als Extra Time, maar ondanks het gebrek aan beelden gewoon een pak interessanter en leuker om te volgen.

Zo zie je maar, goede content hoeft geen bakken geld te kosten!
 
Ik vind Aster echt geen aangename podcasthost. Die verkoopt precies altijd streken als die iets zegt. Geef mij maar de formule van de gewone midmid.
 
Ik vind Aster wel zeer goed, veel beter als host dan die Kerkhofs :tongue: In fact, vervang gewoon Kerkhofs door Evert aub, die doet dat imo veel beter en is aangenamer om naar te luisteren.

Zoals al gezegd: 90 Minutes is echt leuk, ze mogen dat gerust blijven doen.
 
Ik vind Aster wel zeer goed, veel beter als host dan die Kerkhofs :tongue: In fact, vervang gewoon Kerkhofs door Evert aub, die doet dat imo veel beter en is aangenamer om naar te luisteren.

Zoals al gezegd: 90 Minutes is echt leuk, ze mogen dat gerust blijven doen.

Sam vind ik goed in zijn rol als gast. Evert erbij zou weer teveel 'kennis' zijn terwijl Sam toch eerder de gemiddelde liefhebber is met een beetje achtergrond. Die combinatie van een vlotte host (die Aster wel is imo) met een Joos (kennis en passie voor het spelletje), een Sam en een (ex)profvoetballer is een ideale mix en brengt evenwicht in de podcast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
De EK show "special" na de eerste match van de rode duivels... Machtig, tzal mss aan mij liggen, maar meermaals slappe lach gehad :laugh:
 
De EK show "special" na de eerste match van de rode duivels... Machtig, tzal mss aan mij liggen, maar meermaals slappe lach gehad :laugh:
Heb ook geluisterd, maar vond het eerder "mwèè". Snap niet wat de meerwaarde is van een Verheye / De Coster in zoiets. Kan je evengoed een willekeurige man uit de straat uitnodigen. Ga misschien nog wel luisteren, maar zal afhangen van wie er op de sofa zal zitten.
 
Kdacht wel beetje dat niet iedereen het grappig zou vinden. Het gaat niet zozeer over het voetbal zelf idd, maar dat hoeft niet (altijd) voor mij.
 
Nog snel gekeken voor de 2e match van de Belgen.

Vond het leuk om volgen. GDC maakt ook terechte analyses imo
 
Nieuwe staat online met Erik Van Looy en Robin Pront. Deze was wel echt boeiend en entertainend.
 
Terug
Bovenaan