Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Die Duarte met Ogunjimi, een leuke jongen, maar wat kraamt die allemaal uit. Pogba beter vinden dan De Bruyne.
 
Die Duarte met Ogunjimi, een leuke jongen, maar wat kraamt die allemaal uit. Pogba beter vinden dan De Bruyne.
Mocht die zich nu nog enkel baseren op dit EK, maar een gans seizoen bij Man U..?

Kraamt onzin uit om zich interessant te maken of die baseert zich puur en alleen op Fifa.

De Marvin zegt wel zinnige dingen maar het komt er niet altijd even vlot uit imo.
 
Vond het ook niet zo'n aangename aflevering. Beide gasten hebben het niet in zich om podcast gast te zijn, inderdaad vooral door de manier van het over te brengen.
 
Heb een kwartiertje volgehouden en dan maar afgezet. Nee, dit was het niet. Heb onlangs die normale aflevering met Ogunjimi wel gezien, en dat was toch wel voldoende voor een tijdje :unsure:
 
Vond het ook niet zo'n aangename aflevering. Beide gasten hebben het niet in zich om podcast gast te zijn, inderdaad vooral door de manier van het over te brengen.
Ik heb doorgezet tot het einde, maar vond het ook heel vermoeiend om naar te luisteren. Niet echt voor herhaling vatbaar.

De aflevering met Erik Van Looy en Robin Pront vond ik ook minder, vooral door laatstgenoemde, die ook niet echt leuk was om naar te luisteren imo. Was precies ook niet echt op zijn gemak (misschien door de warmte :p)
 
Ach ach, Brian is gewoon ne jonge gast zoals er zovelen zijn. Geen voorgekauwde mening en met het hart op de tong. Zo iemand mag ook best wel is aan bod komen. De straattaal die hij geregeld gebruikt is gewoon eigen aan deze tijd, vooral bij jongens met een andere afkomst.

Hij zit trouwens samen met een paar andere jonge gasten in een eigen podcast (Koolcast) over het EK. Daar wordt hij geregeld ook uitgelachen met zijn meningen. Als je daar een paar afleveringen van checkt zou je ervan schrikken hoeveel die mannen van voetbal kennen, en dan heb ik het over alle competities.
 
Een andere mening is geen enkel probleem (al moet je het ook nog wel goed onderbouwen natuurlijk), maar dat straattaaltje en vooral dat broederlijk gekibbel tussen de twee, was te vermoeiend om naar te luisteren...
 
Na al die belachelijke flame/troll-meningen te moeten aanhoren ook zeker nog twintig keer 'G' of 'broer' gehoord. Dat is niet eigen aan jeugdigheid, dat is gewoon puur patsergedrag a la OG Loc in GTA San Andreas.

Waarschijnlijk vond hij zoals 90% van het aanwezige publiek de film Patser fantastisch cool terwijl het net een ongelooflijk grote middelvinger is naar dergelijke sujetten.
 
Vragen zich wel luidop af waarom er geen mensen zoals hun in Villa Sporza zitten als analisten. Ik luister het normaal gewoon op de achtergrond, maar nu moest ik mij echt focussen om alles te verstaan.
 
Vond de gewone podcast met Ogunjimmi al een van de mindere, deze heb ik na 10 minuten afgezet. Zegt mss wel goede dingen maar het komt er zo slecht en moeilijk uit.
 
Ach ach, Brian is gewoon ne jonge gast zoals er zovelen zijn. Geen voorgekauwde mening en met het hart op de tong. Zo iemand mag ook best wel is aan bod komen. De straattaal die hij geregeld gebruikt is gewoon eigen aan deze tijd, vooral bij jongens met een andere afkomst.

Hij zit trouwens samen met een paar andere jonge gasten in een eigen podcast (Koolcast) over het EK. Daar wordt hij geregeld ook uitgelachen met zijn meningen. Als je daar een paar afleveringen van checkt zou je ervan schrikken hoeveel die mannen van voetbal kennen, en dan heb ik het over alle competities.
Heb totaal geen problemen met wat ze zeggen,of zelfs de straattaal hoor. Het zijn gewoon niet echt personen met een aangename vertelstem of manier van vertellen.
 
Erhan Demirci is toch een zalige gast. Clevere kerel ook.

Volg Dupré zijn mening, alleen wil hij het iets teveel benadrukken en legt hij tekort aan pressing vooral bij Eden. Terwijl het een collectief falen is. 3 4 3 is trouwens een opstelling die mooi is maar dan moet je zelf de aanvallende ploeg zijn en moet je de spelers hebben op de flanken die het perfect beheersen. Meunier was niet top genoeg om dit systeem te laten rendenderen. 4-3-3 of een 4-4-2 zelfs had toch veel beter geweest met onze ploeg.
 
Vond de gewone podcast met Ogunjimmi al een van de mindere, deze heb ik na 10 minuten afgezet. Zegt mss wel goede dingen maar het komt er zo slecht en moeilijk uit.

Zegt toch maar weinig goeie dingen.

Ook bizar dat die daar wat verontwaardigd zit te doen dat ze hem niet vragen in pakweg extra time, terwijl hij allesbehalve aangenaam is om naar te luisteren.
 
Terug
Bovenaan