Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Ik vond het wel best een goede MidMid. Zo die verhalen van Hairemans over hoe het gaat in de voetbalwereld. Ook dat met Danny Buijs en Bico. Toch vreemde mensen.
 
Die met Manu Leroy was toch echt wel interessant vond ik, die 2 uur vlogen voorbij en ik hoop eigenlijk zelfs dat hij nog eens terugkomt want zo'n inkijk in de marketing van de voetbalbond is best wel interessant.
 
Die met Manu Leroy was toch echt wel interessant vond ik, die 2 uur vlogen voorbij en ik hoop eigenlijk zelfs dat hij nog eens terugkomt want zo'n inkijk in de marketing van de voetbalbond is best wel interessant.
Idd, ook over de refs enzo.
Wordt tijd dat er ook gewoon daar meer transparantie komt, zoals in zo'n gesprekken.
 
Die met Manu Leroy was toch echt wel interessant vond ik, die 2 uur vlogen voorbij en ik hoop eigenlijk zelfs dat hij nog eens terugkomt want zo'n inkijk in de marketing van de voetbalbond is best wel interessant.
Heel interessant, maar af en toe ook wel weer pure marketingpraat. Zoals over Martinez, Tedesco en de scheidsrechters. Begrijpelijk, maar het viel op.
 
ik versta die gewoon de helft van de tijd niet. Een podcast is informeler, maar het is gewoon niet aangenaam als er iemand zo zit te brabbelen.
Hij zou inderdaad wel eens wat dictielessen mogen volgen, ik kon hem in het begin ook vaak moeilijk verstaan. Maar verder vind ik Tuur wel een aangename toevoeging, brengt meer bij dan Defour.
 
Heel interessant, maar af en toe ook wel weer pure marketingpraat. Zoals over Martinez, Tedesco en de scheidsrechters. Begrijpelijk, maar het viel op.
Het viel op dat het "ene van marketing" was idd
Na een tijd ergerde ik me wel aan hoe die constant armbewegingen deed bij zijn uitleg (ene van marketing natuurlijk e)
 
Momenteel halverwege ongeveer in de aflevering met Pierre Denier en enkel al omdat die man al zolang bij dezelfde club zit, vind ik het als voetbalromanticus fantastisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Momenteel halverwege ongeveer in de aflevering met Pierre Denier en enkel al omdat die man al zolang bij dezelfde club zit, vind ik het als voetbalromanticus fantastisch.
Om mijzelf te quoten. Je kan dat nu niet meer bedenken, maar zo overdag in de mijnen gaan werken en dan 's avonds gaan trainen als speler in eerste klasse is toch zot.
 
Heerlijke aflevering inderdaad, maar ik ben dan ook Genk-supporter. Pure nostalgie met momenten. Alleen jammer dat ik die jaren 90 niet heb meegemaakt. Ik ben pas in 2002 voor de eerste keer gaan kijken. Ook nooit gedacht dat Pierke zo goed kon praten. Heerlijke verhalen.
 
Heerlijke aflevering inderdaad, maar ik ben dan ook Genk-supporter. Pure nostalgie met momenten. Alleen jammer dat ik die jaren 90 niet heb meegemaakt. Ik ben pas in 2002 voor de eerste keer gaan kijken. Ook nooit gedacht dat Pierke zo goed kon praten. Heerlijke verhalen.
Met aandacht voor het chronologische overzicht 😁
 
Uiteraard geen Genk supporter, maar net ook deze met Pierke geluisterd...
Echt wauw man, diep respect voor die man, ik krijg er bijna tranen van in de ogen hoe die over Genk spreekt, hoe alles hem overkomt (of overkwam), zo veel passie, zo vind je er nauwelijks (nog), heel knap.
 
Dat vind ik ook mooi. De laatste tijd merkt ge wel dat wat mensen tegen Genk zijn door ons geklaag. Soms terecht, soms onterecht.

Maar Pierke blijft toch bij iedere Belgische voetbalfan een held. En dat is prachtig. Samen met Domenico Olivieri en Branko Strupar voor mij het grootste icoon van Genk.
 
Dat vind ik ook mooi. De laatste tijd merkt ge wel dat wat mensen tegen Genk zijn door ons geklaag. Soms terecht, soms onterecht.

Maar Pierke blijft toch bij iedere Belgische voetbalfan een held. En dat is prachtig. Samen met Domenico Olivieri en Branko Strupar voor mij het grootste icoon van Genk.
Sowieso 2 legends. Ik moet ook altijd een beetje aan Wilfried Delbroek denken, toch ook half meubelstuk bij jullie? Ooit zelfs Rode Duivel geweest.
 
Terug
Bovenaan